Το 2015 αποτελεί πλέον παρελθόν και μέσα στις 365 ημέρες του, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσίασαν δεκάδες νέα μοντέλα. Τα καλύτερα πρωτότυπα της χρονιάς τα είδαμε, όπως και τα 11 μοντέλα που τα περιμένουμε με ανυπομονησία μέσα το 2016. Τώρα ας δούμε τα 10 πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα της χρονιάς που αφήσαμε πίσω μας 4 ημέρες πριν.
To Abarth 695 Biposto είναι ένας πανάκριβος ιταλικός πύραυλος τσέπης. Αποδίδει 190 άλογα κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα και αναλυτικές λεπτομέρειες γι’αυτό μπορείς να διαβάσεις εδώ.
Η απόλυτη M4 είναι η GTS. Το μυστικό της τεράστιας ισχύος και ροπής του κινητήρα κρύβεται στο σύστημα ψεκασμού νερού. Ο χρόνος της στην πίστα του Nurburgring τα λέει όλα: Ολοκλήρωσε τον γύρο σε 7:27, δηλαδή 30 δευτερόλεπτα λιγότερα απ’ ότι μια απλή Μ4, ενώ μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.
H Bugatti Veyron την περασμένη δεκαετία, έγινε συνώνυμο της πολύ υψηλής ταχύτητας. Οι τίτλοι τέλους για την Veyron έπεσαν στην έκθεση της Γενεύης όταν και παρουσιάστηκε η τελευταία της σειράς, η Veyron La Finale.
Ήταν η 450η Veyron που κατασκευάστηκε και εξωτερικά παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με το πρώτο μοντέλο της σειράς, η εταιρία ωστόσο χρησιμοποίησε για πρώτη φορά κοκκινόμαυρο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της παραμένει ο 8λιτρος κινητήρας με 4 turbo που φτάνει τα 1.200 άλογα.
Για εκείνους που η απλή F12 δεν είναι αρκετή, η Ferrari παρουσίασε την σκληροπυρηνική έκδοσή της. Η F12tdf όπως την ονόμασε η ιταλική φίρμα, βγήκε σε μόλις 799 μονάδες, έκανε φυσικά sold out σε χρόνο ρεκόρ και ξεχωρίζει για το μειωμένο βάρος, την προηγμένη αεροδυναμική και την επιπλέον ιπποδύναμη. Για την ιστορία να πω, πως τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα.
Πέντε χρόνια χρειάστηκε να περάσουν μέχρι η Honda να κυκλοφορήσει στην αγορά το νέο Civic Type R, αλλά βάσει του αποτελέσματος η αναμονή άξιζε και με το παραπάνω. Το νέο ιαπωνικό hot hatch “πιάνει” τα 100 χλμ. σε 5,7 δευτερόλεπτα, διαφοροποιείται αρκετά από τον ανταγωνισμό αλλά στην Ελλάδα η τιμή του είναι απαγορευτική.
Η Lamborghini Aventador SV (ή αλλιώς Superveloce) είναι η σκληροπυρηνική έκδοση της Aventador. Παράγει 740 άλογα, κυκλοφόρησε σε μόλις 600 μονάδες και προκαλεί πανικό από όπου και αν περάσει.
Την τέταρτη γενιά του MX-5 παρουσίασε μέσα στο έτος η Mazda και δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την λίστα. Το ιαπωνικό roadster μοντέλο επιστρέφει στις ρίζες του, ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο, είναι αρκετά προσιτό οικονομικά και δεν είναι τυχαίο που οι προκάτοχοι του, έκαναν το μοντέλο να φέρει τον τίτλο του (διθέσιου) σπορ αυτοκινήτου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.
Η καλύτερη Porsche 911 της τελευταίας γενιάς δεν είναι άλλη από την 911 GT3 RS. Περισσότερο “αγωνιστική” βάσει των χαρακτηριστικών της, ξεχωρίζει από το εξαιρετικά ελαφρύ και αεροδυναμικό σώμα, όπως και από τα 500 ατμοσφαιρικά άλογα. 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV παραγωγής είναι γεγονός. Το Tesla Model X τροφοδοτείται από το ίδιο powertrain του Model S, μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ διαθέτει και ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό, το κουμπί της “βιολογικής άμυνας”, που ενεργοποιεί το μεγάλο φίλτρο αέρα και εμποδίζει βακτηρίδια, αλλεργιογόνα, αιθαλομίχλη και ιούς να μπουν στην καμπίνα.
Σχεδιαστικά μπορεί να μην εντυπωσιάζει το Toyota Mirai, αλλά σίγουρα κεντρίζει το ενδιαφέρον λόγω χαρακτηριστικών. Το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που λειτουργεί με καύσιμα υδρογόνου, αποδίδει 155 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 9,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 178 χλμ/ώρα.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου