Πως μετατρέπεις ένα σπορ αυτοκίνητο δρόμου σε αποκλειστική έκδοση για χρήση πίστας; Η συνταγή είναι σχετικά σύνθετη, αποτελεί προσεγμένες κινήσεις αν και οι άνθρωποι στα κεντρικά της Lotus στο Heathel φαίνεται να γνωρίζουν τι κάνουν ακόμη και με τα μάτια δεμένα.
Η Lotus Elise Race 250 είναι τόσο ελαφριά που δεν έχει καν φώτα... |
Αυτή λοιπόν είναι η Lotus Elise Race 250, η πλέον lightweight και race-ready έκδοση της δημοφιλούς Elise. Η νέα έκδοση βασίζεται στην Elise Cup 250, μόνο που στην περίπτωση της "Race" έχουν αφαιρεθεί όλα όσα θεωρούνται μη απαραίτητα σε ένα track-day event, κερδίζοντας περί τα 25-30kg. Έτσι λοιπόν δεν υπάρχουν εμπρός φώτα (παρά ένα πλαστικό κάλυμμα που καλύπτει τις τρύπες), αφαιρέθηκε κάθε είδος "εξοπλισμού", τοποθετήθηκε αγωνιστικού τύπου πίσω παρμπρίζ, ένας μεγάλος πίσω διαχύτης και μια νέα εξάτμιση. Παραμένει η τεράστια πίσω αεροτομή της Cup 250 και το εμπρός splitter, ενώ στην καμπίνα τοποθετήθηκε κλωβός ασφαλείας, καθίσματα από carbon και ζώνες 6 σημείων. Με όλα αυτά, το βάρος της Elise Race 250 είναι χαμηλότερο από τα 900 kg που σε συνδυασμό με τον 1.800άρη κομπρεσσοράτο κινητήρα 246 ίππων της Toyota προσφέρει επιδόσεις ενός supercar.
Και ως καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας, η Elise Race 250 φοράει φρένα της AP Racing, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Nitron και σέμι σλικ ελαστικά Yokohama ως πρώτη τοποθέτηση. Τα αποκαλυπτήρια της νέας Lotus συμπίπτουν με τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ίδρυση του εργοστασίου στο Heathel.
Με αγωνιστική τεχνογνωσία, πολύ χαμηλό βάρος και έναν κινητήρα 246 ίππων, αυτό είναι ένα γνήσιο track-only μοντέλο. |
Χωρίς ίχνος εξοπλισμού άνεσης, η Lotus Elise Race 250 είναι η race έκδοση της Elise Cup 250. |
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου