Καλό μήνα σε όλους! Τα μπάνια του λαού ξεκίνησαν, οι δρόμοι προς τις παραλίες γεμίζουν και τα προβλήματα αρχίζουν. Πιστοί στο ραντεβού όπως κάθε Παρασκευή, εξετάζουμε τα σημαντικότερα θέματα της εβδομάδας. Δείτε...
Ξεκίνησαν τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
Τελικά εκδόθηκε η εγκύκλιος από το Υπουργείο Οικονομικών για την άρση ακινησίας των αυτοκινήτων και πληρωμή των τελών κυκλοφορίας τους με το μήνα, με την προϋπόθεση ότι τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι «καπελωμένα» (Ν. 487/2016 άρθρο 117 παράγραφος 4). Δηλαδή αν κάποιος θελήσει να βάλει στην κυκλοφορία το αυτοκίνητό του για ένα μήνα, θα πρέπει να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας 2 μηνών (2/12). Για δύο μήνες τα 3/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, για τρείς μήνες τα 4/12 , ενώ μέσα σ’ αυτό το χρονικό διάστημα που κυκλοφορεί κάποιος το αυτοκίνητό του πληρώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας για όσο χρονικό διάστημα επιθυμεί, δεν μπορεί να το πουλήσει εάν δεν καταβάλει τα τέλη ολόκληρου του έτους. Επίσης ο ίδιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου μπορεί να κάνει χρήση του μέτρου μόνο μία φορά ανά έτος.
Το Brexit και οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Το Brexit μεταξύ των άλλων προκαλεί σοβαρό πρόβλημα και σε ορισμένες εταιρείες αυτοκινήτων από τρίτες χώρες, οι οποίες διατηρούν εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων στη Βρετανία. Ο νόμος ορίζει ότι μια εταιρεία εκτός Ε.Ε. μπορεί να εισάγει μόνο το 4% των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη. Για τον λόγο αυτό πολλές Ιαπωνικές και Κορεάτικες εταιρείες δημιούργησαν εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων σε χώρες της Ε.Ε. για να μπορούν να έχουν μεγαλύτερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά. Τώρα με την έξοδο της Μ. Βρετανίας από την Ε.Ε. όσες εταιρείες έχουν εργοστάσια στη χώρα θα έχουν πρόβλημα και κανείς ακόμη δεν γνωρίζει πως θα επιλυθεί αυτό, με δεδομένο ότι το κόστος μιας «μετακόμισης» σε άλλη χώρα της Ευρώπης θα είναι δυσβάσταχτο. Ίδωμεν…
Έντονο κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στους δρόμους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται πιο έντονο. Για παράδειγμα προχθές στην οδό Μητροπόλεως τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα υποχρεώνουν τα αστικά λεωφορεία να κάνουν σλάλομ για να μπορέσουν να διασχίσουν το δρόμο με αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρές καθυστερήσεις που προκαλούν την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στην Καλαμαριά, αλλά και σε άλλους δρόμους της πόλης, όπου η αυθαιρεσία πάει σύννεφο. Και αναρωτιέται κανείς η τροχαία και η δημοτική αστυνομία που βρίσκονται;
Παρανομούν άνετα οι Έλληνες
Οι περισσότεροι Έλληνες οδηγοί είναι καλοί χειριστές του αυτοκινήτου, αλλά παρανομούν με ευκολία, δεν τους τρομάζουν τα πρόστιμα, χρησιμοποιούν το δρόμο με γνώμονα την προσωπική τους εξυπηρέτηση χωρίς να ενδιαφέρονται για τους άλλους. Σταθμεύουν όπου τους βολεύει, δεν σέβονται ούτε κανόνες, ούτε τους άλλους οδηγούς και πεζούς και είναι πολύ ευέξαπτοι. Και αν κάποιος τολμήσει και τους κάνει παρατήρηση, θα ακούσει όλα τα… «γαλλικά». Αυτή λοιπόν η συμπεριφορά των ελλήνων οδηγών μπορεί να αποτελέσει πεδίο μελέτης για τους ψυχολόγους. Και αυτό γιατί ενώ στη δουλειά μας, στο σπίτι μας και στις άλλες κοινωνικές μας συναναστροφές είμαστε άψογοι, όταν πιάσουμε το τιμόνι αλλάζουμε χαρακτήρα και γινόμαστε άλλοι άνθρωποι. Αυτή είναι η διαφορά μας από τους άλλους ευρωπαίους οδηγούς και για να συμμορφωθούμε χρειαζόμαστε ο κάθε ένας από ένα τροχονόμο ξεχωριστά για να μας αστυνομεύει!
Ζητείται παροπλισμένο αγωνιστικό
Ο Α.Ο.Θ. και οι Έλληνες Διασώστες αναζητούν ένα κατεστραμμένο ή παροπλισμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο (απαραίτητα με κλωβό ασφαλείας) για την εκπαίδευση των διασωστών στον απεγκλωβισμό πληρώματος. Όποιος γνωρίζει κάποιον που έχει ή κατέχει ο ίδιος ένα και θέλει να βοηθήσει μπορεί να απευθυνθεί στο info@aoth.gr ή στο τηλ. 694 589 7909 κα. Βάσω Σπανδώνη.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου