ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Χωρίς... πρόσφυση: Με ακριβότερα αυτοκίνητα και χωρίς απόσυρση

Μια ανάσα πριν το Σαββατοκύριακο και είμαστε εδώ! Χωρίς Traction Control, αλλά και με ακριβότερα αυτοκίνητα, όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κλάδο και όπως πάντα τα τελευταία καυστικά σχόλια από το ατελείωτο αλαλούμ της αυτοκινητιστικής μας ζωής.


Ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα από 1η Ιουνίου! Το προς ψήφιση νέο νομοσχέδιο που κατατέθηκε την Τετάρτη 18 Μαΐου με τους έμμεσους φόρους των 1,8 δις ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ των άλλων και τον νέο τρόπο υπολογισμού στα Τέλη Ταξινόμησης των αυτοκινήτων. Όσοι λοιπόν σκέφτονται να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο από τον επόμενο μήνα, θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τρεις παραμέτρους που θα ανεβάσουν τις τιμές των αυτοκινήτων: το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης, την αύξηση του ΦΠΑ κατά μία μονάδα και την απουσία της απόσυρσης.


Ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης θα γίνεται επί της λιανικής τιμής (προ φόρων) με συντελεστές από 4% έως 32% και όχι με τον κυβισμό, ενώ στο άθροισμα του εκτελωνισμού θα υπολογίζονται και οι εκπομπές ρύπων.
- Για αυτοκίνητα λιανικής τιμής (προ φόρων) αξίας μέχρι 14.000 ευρώ, ο συντελεστής θα είναι 4%
- Για αυτοκίνητα με λιανική τιμή (προ φόρων) από 14.001-17.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 8%
- Για αυτοκίνητα με λιανική τιμή (προ φόρων) 17.001-20.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 16%
- Για αυτοκίνητα με λιανική τιμή (προ φόρων) 20.001-25.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 24%
- Τέλος για αυτοκίνητα με λιανική τιμή (προ φόρων) από 25.000 και πάνω ο συντελεστής του Τέλους Ταξινόμησης υπολογίζεται με ποσοστό 32%.

Σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων (CO2) των αυτοκινήτων μέχρι 100 g/km το νέο νομοσχέδιο προβλέπει έκπτωση 5% στο Τέλος Ταξινόμησης, ενώ για τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 101-120 g/km δεν προβλέπεται καμία αλλαγή.

- Από 121-140 g/km το Τέλος Ταξινόμησης θα επιβαρυνθεί κατά 10%
- Από 141-160 g/km το ποσοστό της επιβάρυνσης θα είναι 20%
- Από 161-180 g/km το ποσοστό ανεβαίνει στο 30%
- Από 181-200 g/km το ποσοστό ανέρχεται στο 40%
- Από 201-250 g/km το ποσοστό είναι 60%
- Από 251 g/km και πάνω το ποσοστό γίνεται απαγορευτικό.


Οι εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων ήδη μελετούν πως θα αφομοιώσουν μέρος των επερχόμενων αυξήσεων, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες μας. Στόχος είναι να μην επιβαρυνθούν τόσο πολύ οι υποψήφιοι αγοραστές. Θα το αποφασίσουν η κάθε μία χωριστά, όταν ψηφιστεί το νομοσχέδιο και αρχίσει η εφαρμογή του.


Αλλαγές και στην εισαγωγή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αφού ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης θα είναι ίδιος με τα καινούργια και θα υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής τιμής προ φόρων και τις εκπομπές ρύπων, Θα υπάρξει και συντελεστής απομείωσης των τιμών ανάλογα με την ηλικία του εισαγόμενου αυτοκινήτου, ενώ η έκπτωση που υπήρχε μέχρι σήμερα με υπολογισμό τα διανυθέντα χιλιόμετρα θα μειωθεί από 30% σε 10%, γεγονός που θα αποτρέψει κάποιους αετονύχηδες να "πειράζουν" τα κοντέρ των αυτοκινήτων.


Τέλος για το μέτρο της απόσυρσης στις 31 Μαΐου και πρόθεση της κυβέρνησης είναι να δίνεται μια μικρή επιδότηση για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Ακόμη, όσοι έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο ηλικίας πάνω από 15 ετών, θα επιβαρύνονται με περιβαλλοντικό τέλος.


Σε νέα βάση θα μπουν τα τεκμήρια διαβίωσης και θα υπολογίζονται με βάση τη λιανική τιμή του αυτοκινήτου και με τον συντελεστή απομείωσης, ενώ η αλλαγή αυτή θα παρασύρει και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος θα υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής τιμής του αυτοκινήτου και όχι με τον κυβισμό πάνω από 1.929 κ.εκ. που ισχύει σήμερα.


Είναι να τρελαίνεσαι σε αυτή τη χώρα της ανευθυνότητας και των πρόχειρων αποφάσεων! Και αυτό γιατί αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του αυτοκινήτου του για λίγους μήνες εκμεταλλευόμενος το νέο καθεστώς που ισχύει από 12 Μαΐου και στη συνέχεια επιστρέψει και πάλι τις πινακίδες κυκλοφορίας στην Εφορία, δεν δικαιούται να το ξανακάνει μέσα στην ίδια χρονιά. Δεν μπορεί όμως ούτε να πουλήσει το αυτοκίνητό του γιατί δεν επιτρέπεται να ξαναπάρει πίσω τις πινακίδες για να προχωρήσει στην πώληση. Θα πρέπει να περιμένει τη νέα χρόνια για να κάνει άρση ακινησίας και να βρει αγοραστή! Ζήσε Μάη μου...


Το καλοκαίρι έφθασε και μαζί του η ταλαιπωρία στους δρόμους, καθώς σύντομα ξεκινούν οι εξορμήσεις προς τις παραλίες. Έντονα αναμένεται να είναι και πάλι τα προβλήματα στη βόρεια Ελλάδα και στο δρόμο της Χαλκιδικής. Το κομμάτι του δρόμου πριν την Ποτίδαια τελικά δεν θα είναι έτοιμο, γιατί σταμάτησαν τα έργα λόγω οικονομικών προβλημάτων του ανάδοχου εργολάβου,. Με άλλα λόγια, οι επισκέπτες της Κασσάνδρας στη Χαλκιδική θα ταλαιπωρηθούν και φέτος. Ήμουν νιός και γέρασα! Κάθε χρόνο το ίδιο βιολί στο δρόμο της Χαλκιδικής. Αν αυτός ο ευλογημένος τόπος ήταν σε καμιά Πελοπόννησο ή σε άλλη χώρα, θα γινόταν χαμός από έργα και τουριστικές υποδομές. Παρ’ όλα αυτά η Χαλκιδική, ακόμη και με όλα τα προβλήματά της, παραμένει ένας εξαιρετικός τουριστικός προορισμός.


Συνεχίζεται η αποχή των εξεταστών των υποψηφίων οδηγών στη Θεσσαλονίκη, γιατί οι υπάλληλοι-εξεταστές της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών δεν πληρώνονται το υπερωριακό επίδομα που προβλέπεται για τη διαδικασία των εξετάσεων. Οι ιδιοκτήτες των σχολών εκμάθησης οδήγησης σε ένδειξη διαμαρτυρίας προχώρησαν σε κατάληψη και των δύο Διευθύνσεων Συγκοινωνιών, ζητώντας να ξεκινήσουν οι εξετάσεις των περίπου 5.000 υποψηφίων οδηγών που περιμένουν να πάρουν δίπλωμα οδήγησης. Όπως μας πληροφόρησε ο εκπαιδευτής οδηγών κ. Κυριακάκης, προχθές ένας συνάδελφός του εκπαιδευτής σε ένδειξη διαμαρτυρίας αλυσοδέθηκε και από την υπερένταση λιποθύμησε. Ήρθε το ΕΚΑΒ, αλλά η προγραμματισμένη επίσκεψη της Αντιπεριφερειάρχου κας Πατουλίδου δεν πραγματοποιήθηκε. Λέτε να φοβήθηκε;

Η όλη ιστορία της αποχής των εξεταστών ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά η κυβέρνηση τους υποσχέθηκε ότι θα καταθέσει νόμο στη βουλή και οι εξεταστές ξεκίνησαν να εξετάζουν τους υποψηφίους οδηγούς. Το νομοσχέδιο όμως αποσύρθηκε και μόλις το πληροφορήθηκαν οι υπάλληλοι ξεκίνησαν πάλι να απέχουν από τη διαδικασία των εξετάσεων. Δηλαδή οι άνθρωποι "έφαγαν δούλεμα". Προχθές, Τετάρτη 18 Μαΐου, ο Περιφερειάρχης υποσχέθηκε ότι θα δοθεί λύση στο πρόβλημα και οι εξεταστές είπαν ότι θα ξεκινήσουν από Δευτέρα να εξετάζουν τους υποψηφίους οδηγούς. Και μη χειρότερα!


Τα τραπεζοκαθίσματα και τα παντός είδους δίτροχα συνεχίζουν να καταλαμβάνουν τα πεζοδρόμια στη Θεσσαλονίκη, προκαλώντας την αγανάκτηση των πεζών που είναι αναγκασμένοι να κάνουν "σλάλομ" για να διασχίσουν ένα πεζοδρόμιο. Δεν ξέρω πόσο ελαστικοί είναι οι αρμόδιοι του Δήμου που δίνουν τις άδειες για τα τραπεζοκαθίσματα, κατά πόσο καταστρατηγείται ο νόμος και αν η τροχαία τιμωρεί με πρόστιμο τους δικυκλιστές που σταθμεύουν τη μηχανή τους επάνω στο πεζοδρόμιο παραβιάζοντας τον Κ.Ο.Κ.


Ένα είδος κατάληψης βλέπουμε και στο πλακόστρωτο της παραλίας της Θεσσαλονίκης. Ο λόγος για τους λαθρέμπορους αλλοδαπούς, οι οποίοι ανεξέλεγκτα λανσάρουν την πραμάτεια τους (αντίγραφα επώνυμων τσαντών, παπουτσιών κ.α.) επάνω σε σεντόνια ξεγελώντας τους αφελείς πελάτες τους. Ταυτόχρονα πλήττουν την αγορά και τους φορολογούμενους καταστηματάρχες. Και κανενός υπευθύνου δεν ιδρώνει το αυτί. Και όποια μέτρα που κατά καιρούς παίρνουν, πραγματοποιώντας εφόδους και κατασχέσεις των εμπορευμάτων είναι "ασπιρίνες" μπροστά στο πρόβλημα που συνεχίζει να υπάρχει.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video