Στον 6-ωρο αγώνα του WEC που έληξε πριν λίγη ώρα στη πίστα της Shanghai, η Porsche 919 Hybrid με το #17 των Mark Webber, Timo Bernhard και Brendon Hartley, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την χθεσινή pole position και κατέκτησε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη της
Η νίκη αυτή αυτή στέφει πρωταθλήτρια την γερμανική εταιρία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από 29 χρόνια και με έναν αγώνα να απομένει για να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα. Επίσης, το παραπάνω οδηγικό τρίο αύξηση την διαφορά του στη βαθμολογία και πλέον πάει στον τελευταίο αγώνα της πίστας του Bahrain με αβαντάζ 12 βαθμών, που τους κάνει φαβορί για τον τίτλο.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε για ακόμα μια φορά μια 919 Hybrid, πετυχαίνοντας άλλο ένα 1-2, με τους Neel Jani, Romain Dumas και Marc Lieb και είναι 26 δευτ. πίσω από τους πρώτους. Οι οδηγοί της Porsche είχαν δυνατές μάχες με την Audi, τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες συνθήκες. Η Porsche πήρε το πάνω χέρι στα τέλη της τρίτης ώρας, όταν τα δύο Audi R18 e-tron quattro μπήκαν να βάλουν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Michelin, ενώ οι Porsche έκαναν δυο μικρότερα stints με τα βρόχινα ελαστικά.
Η Audi από την άλλη μπήκε πρώτη να βάλει στεγνά ελαστικά και έδειχνε ικανή να τερματίσει στη δεύτερη θέση με τους Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler αλλά δεν τα κατάφεραν. Το δεύτερο Audi με τους Lucas di Grassi, Loic Duval και Oliver Jarvis πήρε την τέταρτη θέση, 20 δευτ. πίσω από τους ομόσταβλους τους.
Η Toyota τερμάτισε και πάλι στην 5η και 6η θέση ανήμπορεί να διαχειριστεί τις κακές καιρικές συνθήκες. Η δεύτερη TS040 HYBRID των Alex Wurz, Mike Conway και Stephane Sarrazin τερμάτισε μπροστά από τους Antony Davidson, Sebastian Buemi και Kazuki Nakajima, όταν ο τελευταίος μετά από έξοδο στην αμμοπαγίδα έχαε δύο γύρους.
Η Porsche κυριάρχησε και την GTE Pro κατηγορία, με τους Richard Lietz και Michael Christensen να παίρνουν μια καθαρή νίκη με την 911 RSR, Οι οδηγοί της AF Corse Ferrari Gianmaria Bruni και Toni Vilander κατάφεραν να περάσουν τη δεύτερη Porsche των Patrick Pilet και Frederic Makowiecki, με αυτό το αποτέλεσμα διατήρησαν τις μαθηματικές τους ελπίδες για να διατηρήσουν τον τίτλο τους.
Θέση | Κατηγορία | Οδηγός | Ομάδα | Αυτόκίνητο | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 6h00m07.725s |
2 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 26.294s |
3 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 30.311s |
4 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 50.906s |
5 | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway | Toyota Racing | Toyota | 4 Laps |
6 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Racing | Toyota | 5 Laps |
7 | LMP1 | N.Prost, M.Beche | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 11 Laps |
8 | LMP1 | S.Trummer, P.Kaffer | Team ByKolles | CLM/AER | 13 Laps |
9 | LMP2 | N.Panciatici, P-L.Chatin, T.Dillmann | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 15 Laps |
10 | LMP2 | R.Rusinov, J.Canal, S.Bird | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 16 Laps |
11 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, N.Tandy | KCMG | ORECA/Nissan | 16 Laps |
12 | LMP2 | P.Ragues, O.Webb, C.Cumming | Team SARD Morand | Morgan/SARD | 17 Laps |
13 | LMP2 | D.Cheng, H-Pin Tung, A.Brundle | Pegasus Racing | Morgan/Nissan | 17 Laps |
14 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Porsche Team Manthey | Porsche | 18 Laps |
15 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | AF Corse | Ferrari | 18 Laps |
16 | GTE Pro | P.Pilet, F.Makowiecki | Porsche Team Manthey | Porsche | 18 Laps |
17 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 19 Laps |
18 | GTE Pro | A.MacDowall, F.Rees, R.Stanaway | Aston Martin Racing | Aston Martin | 20 Laps |
19 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 20 Laps |
20 | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 22 Laps |
21 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 23 Laps |
22 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 23 Laps |
23 | GTE Am | V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov | SMP Racing | Ferrari | 24 Laps |
24 | GTE Am | P.Dempsey, P.Long, M.Seefried | Dempsey Racing – Proton | Porsche | 24 Laps |
25 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, N.Sylvest | Larbre Competition | Chevrolet | 25 Laps |
26 | LMP2 | N.Leventis, D.Watts, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | 25 Laps |
27 | GTE Am | F.Castellacci, L.Griffin, S.Hall | Aston Martin Racing | Aston Martin | 30 Laps |
28 | GTE Am | C.Ried, K.Al Qubaisi, K.Bachler | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 30 Laps |
– | LMP1 | A.Imperatori, D.Kraihamer, M.Tuscher | Rebellion Racing | Rebellion/AER | Retirement |
– | LMP2 | G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | Retirement |
– | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | Retirement |
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου