Ίσως το πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο στο
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι είναι το
Renault Trezor Concept, ένα ηλεκτρικό σπορ μοντέλο με φουτουριστικές καμπύλες και ένα ικανότατο μοτέρ που προέρχεται αυτούσιο από τη
Formula E.
|
Renault Trezor Concept |
Ο ηλεκτροκινητήρας του Trezor αποδίδει 260 kW, απόδοση που μεταφράζεται σε περίπου 350 ίππους και 380 Nm ροπής και μπορεί να εκτοξεύσει το γαλλικό πρωτότυπο από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, αυτό που κάνει το πρωτότυπο του Παρισιού ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι μας δίνει μια πρώτη αποκλειστική ματιά στο μέλλον της
Renault, στη σχεδιαστική ταυτότητα και στις τεχνολογίες που θα υιοθετήσει. Μάλιστα η ίδια η εταιρία απευθυνόμενη στο Trezor μιλά για "την επόμενη ημέρα του αυτοκινήτου" κι όχι άδικα...
Το
πρωτότυπο Trezor δείχνει ξεκάθαρα το όραμα της εταιρείας και σηματοδοτεί ένα νέο σχεδιαστικό κύκλο που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά μοντέλα της Renault. Ο επικεφαλής σχεδιασμού του Groupe Renault, Laurens Van den Acker δήλωσε ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί αν δεν είχε ανανεωθεί στο σύνολο της η γκάμα της εταιρείας.
|
Renault Trezor Concept |
Οι δυναμικές αναλογίες, το έντονο ανάγλυφο των επιφανειών και η φωτεινή υπογραφή δημιουργούν ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από την ένταση και παράλληλα την αεροδυναμική βελτιστοποίηση. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα σχήμα με τις κλασσικές αναλογίες ενός GΤ και στυλιστικά στοιχεία τα οποία, παρά την απλότητα τους εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά.
Η παρουσίαση στο Παρίσι του ηλεκτρικού ZOE Z.E. 40, με αυτονομία που πλέον φτάνει τα 400km έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα. Το
Trezor χρησιμοποιεί και αυτό ηλεκτρική ενέργεια με συστοιχίες που βασίζονται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί και το Z.E. 40, ενώ η μονάδα παραγωγής ισχύος προέρχεται από το μονοθέσιο της
Formula E, όπου η Renault είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Πέρα από τα σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο προστασίας του περιβάλλοντος, η ηλεκτρική ενέργεια επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία στους σχεδιαστές (π.χ. μικρότερες ανάγκες για ψύξη) και παράλληλα απαράμιλλη οδηγική αίσθηση χάρη στην άμεση απόκριση στο γκάζι και την υψηλή ροπή από μηδενικές στροφές.
Το
Renault Trezor διαθέτει ακόμη το σύστημα multisense, που δίνει την ευκαιρία στον οδηγό να παραμετροποιήσει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου (χαρακτηριστικά κινητήρα, ανάρτησης, συστήματος διεύθυνσης, φωτισμού κτλ.) ώστε να ανταποκρίνονται με τον ιδανικό τρόπο στις προτιμήσεις του. Το σύστημα παρεμβαίνει σε μια σειρά χαρακτηριστικών ώστε, ανάλογα με τις απαιτήσεις, να προσφέρουν κορυφαία οικονομία ενέργειας, απαράμιλλη άνεση, αλλά και υψηλή οδηγική αίσθηση.
Η ενεργή αεροδυναμική επιτρέπουν στο
Trezor να έχει τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Οι ειδικές εξαγωνικές περσίδες στο καπό ανοίγουν και κλείνουν σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης του οχήματος εξασφαλίζοντας την ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση. Ακόμη, στο εμπρός μέρος υπάρχει η νέα φωτεινή υπογραφή της Renault σε σχήμα "C", ενώ μέσω του συστήματος multisense ο εξωτερικός φωτισμός αλλάζει σύμφωνα με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος λειτουργίας.
Η Renault με το Trezor δίνει μια σαφή εικόνα για το μέλλον της αυτοκίνησης, με ένα όχημα που είναι φιλικό προς το χρήστη και το περιβάλλον, αλλά παράλληλα γεμάτο ένταση τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και οδηγικής αίσθησης. Απολαύστε το...
|
Renault Trezor Concept |
|
Renault Trezor Concept |
|
Renault Trezor Concept |
|
Renault Trezor Concept |
|
Renault Trezor Concept |
Πηγή
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου