Με ένα εντυπωσιακό αγωνιστικό πρωτότυπο η Hyundai συνεχίζει να μας τονίζει τη δέσμευσή της στη δημιουργία fun-to-drive αυτοκινήτων, ξεκινώντας με το i30N που θα δούμε μέσα στο 2017. Ως τότε, μας δείχνει ότι έχει τη γνώση να κατασκευάζει γρήγορα αυτοκίνητα, φέρνοντας στην έκθεση του Παρισιού το εντυπωσιακό Hyundai RN30 των 380 ίππων!
Βασισμένο στη νέα γενιά του Hyundai i30, το RN30 δεν είναι "αρνί" αλλά μια γνήσια αγωνιστική μηχανή που εξελίχθηκε από κοινού με τη Hyundai Motorsport, το Hyundai Motor Europe Technical Center και το Performance Development & High Performance Vehicle Division. Στην ουσία πρόκειται για το πρωτότυπου ενός αγωνιστικού για χρήση πίστας, που κρύβει ωστόσο έντονη τεχνολογία και μια δυναμική σχεδιαστική προσέγγιση, όπως προδίδουν και οι Lambo-doors.
Με άγρια σχεδίαση, μια τεράστια αεροτομή και δύο εξατμίσεις χωμένες σε έναν βαθύ διαχύτη, το RN30 κινείται από τον 2-λιτρο Turbo κινητήρα που εξέλιξε η Hyundai αποκλειστικά για τις μελλοντικές N εκδόσεις παραγωγής. Μόνο που στην περίπτωση του RN30 έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερο turbo -ανάμεσα σε άλλες βελτιώσεις- προκειμένου να αποδίδει 380 ίππους και 451 Nm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT, υγρού τύπου.
Η Hyundai μας υπενθυμίζει τη δέσμευση της στη δημιουργία ενός hot-hatch με το πρωτότυπο αγωνιστικό RN30. |
Βασισμένο στη νέα γενιά του Hyundai i30, το RN30 δεν είναι "αρνί" αλλά μια γνήσια αγωνιστική μηχανή που εξελίχθηκε από κοινού με τη Hyundai Motorsport, το Hyundai Motor Europe Technical Center και το Performance Development & High Performance Vehicle Division. Στην ουσία πρόκειται για το πρωτότυπου ενός αγωνιστικού για χρήση πίστας, που κρύβει ωστόσο έντονη τεχνολογία και μια δυναμική σχεδιαστική προσέγγιση, όπως προδίδουν και οι Lambo-doors.
Με άγρια σχεδίαση, μια τεράστια αεροτομή και δύο εξατμίσεις χωμένες σε έναν βαθύ διαχύτη, το RN30 κινείται από τον 2-λιτρο Turbo κινητήρα που εξέλιξε η Hyundai αποκλειστικά για τις μελλοντικές N εκδόσεις παραγωγής. Μόνο που στην περίπτωση του RN30 έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερο turbo -ανάμεσα σε άλλες βελτιώσεις- προκειμένου να αποδίδει 380 ίππους και 451 Nm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT, υγρού τύπου.
Όσο και να ψάξουμε στις φωτογραφίες του RN30, δε θα βρούμε πουθενά carbon fibre κι αυτό γιατί τέτοιο υλικό δεν υπάρχει. Σε αντίθεση με ανάλογες προσεγγίσεις, η Hyundai αντί να χρησιμοποιήσει ακριβά carbon fibre, δημιούργησε σε συνεργασία με τη BASF ένα νέο ελαφρύ πλαστικό υψηλής αντοχής και το χρησιμοποιεί σε πολλά τμήματα του πρωτότυπου αυτοκινήτου της.
Υπενθυμίζουμε ότι το Hyundai i30N παραγωγής θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017 και θα είναι ένα hot-hatch προσιτό από όλους. Όλα τα μοντέλα "N" εξελίσσονται από ειδικούς στην καρδιά της Hyundai Motor, στο Namyang, ενώ στη συνέχεια δοκιμάζονται εντατικά στην πίστα του Nürburgring. Και αν αναρωτιέστε αν το γράμμα "N" σημαίνει Namyang ή Nürburgring, η αλήθεια είναι πως δε σημαίνει τίποτα από τα δύο. Αντιθέτως, συμβολίζει το σικέιν μιας πίστας, όπου αποδεικνύεται η ισορροπία και το "δέσιμο" ενός αυτοκινήτου.
Hyundai RN30 |
Hyundai RN30 |
Hyundai RN30 |
Η καμπίνα θυμίζει αγωνιστικό του DTM. |
"Πολεμικό" το εσωτερικό του Hyundai RN30. |
Όχι, τα καθίσματα δεν είναι από carbon αλλά από ένα εξίσου ελαφρύ νέο πλαστικό. |
Εντυπωσιακά τα καθίσματα του RV30 που στην ουσία αποτελούν μέρος της καμπίνας. |
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου