Ο Sebastien Ogier επέστρεψε στα ψηλά και πάλι κερδίζοντας το ασφάλτινο Ράλλυ Γερμανίας με το Volkswagen Polo R WRC του. Η επιστροφή του Γάλλου ήρθε μετά από έξι συνεχόμενους αγώνες που σίγουρα δε θα θέλει να θυμάται.
Ο Sebastien Ogier σε εντυπωσιακές "φιγούρες" κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Γερμανίας. |
Ο Ogier κέρδισε για 3η φορά στο συγκεκριμένο αγώνα και συνεχίζει να προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών με 14 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο. Η Volkswagen Motosport διατηρεί τον έλεγχο του πρωταθλήματος στους κατασκευαστές με μια αδιαμφισβήτητη προπορεία 55 βαθμών.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκανε καλό ξεκίνημα την πρώτη ημέρα του ράλλυ Γερμανίας με ένα λάθος σε μια φουρκέτα. Ωστόσο κατάφερε και με προσεκτική οδήγηση ανέβηκε βήμα βήμα στην κορυφή της κατάταξης. Όταν ο αγώνας πέρασε μέσα από τη διάσημη στρατιωτική περιοχή του Baumholder το Σάββατο, η εμπειρία του τον βοήθησε στο να εκθρονίσει από την κορυφή τον ομόσταυλο Andreas Mikkelsen με το άλλο Polo R. Με προβάδισμα 20,3 δευτ. ο Ogier βρέθηκε σε θέση ελέγχου του αγώνα κατά την τρίτη και τελευταία ημέρα και παρέμεινε στην κορυφή κρατώντας με "χειρουργική ακρίβεια" 20,3 δευτ. πίσω του τον Dani Sordo με το Hyundai i20.
Η μάχη του αγώνα δόθηκε για τη δεύτερη θέση μεταξύ του Mikkelsen και των δύο λυσσασμένων Hyundai των Sordo και Neuville. Τελικά τα δύο i20 WRC είχαν την ταχύτητα να κερδίσουν το Polo και να βρεθούν μπροστά στη δική τους εσωτερική διαμάχη για τη δεύτερη. Η μάχη κρίθηκε στην τελευταία μόλις ειδική διαδρομή, όπου ο Sordo λίγο έλειψε να χάσει τη μάχη από τον Thierry Neuville, ο οποίος ήταν και ο νικητής της Power Stage. Ο 4ος χρόνος του Sordo ήταν οριακά αρκετός για την εξασφάλιση της δεύτερης θέσης στη γενική και μάλιστα με διαφορά μόλις 0,1 δευτερόλεπτα!
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκανε καλό ξεκίνημα την πρώτη ημέρα του ράλλυ Γερμανίας με ένα λάθος σε μια φουρκέτα. Ωστόσο κατάφερε και με προσεκτική οδήγηση ανέβηκε βήμα βήμα στην κορυφή της κατάταξης. Όταν ο αγώνας πέρασε μέσα από τη διάσημη στρατιωτική περιοχή του Baumholder το Σάββατο, η εμπειρία του τον βοήθησε στο να εκθρονίσει από την κορυφή τον ομόσταυλο Andreas Mikkelsen με το άλλο Polo R. Με προβάδισμα 20,3 δευτ. ο Ogier βρέθηκε σε θέση ελέγχου του αγώνα κατά την τρίτη και τελευταία ημέρα και παρέμεινε στην κορυφή κρατώντας με "χειρουργική ακρίβεια" 20,3 δευτ. πίσω του τον Dani Sordo με το Hyundai i20.
Η μάχη του αγώνα δόθηκε για τη δεύτερη θέση μεταξύ του Mikkelsen και των δύο λυσσασμένων Hyundai των Sordo και Neuville. Τελικά τα δύο i20 WRC είχαν την ταχύτητα να κερδίσουν το Polo και να βρεθούν μπροστά στη δική τους εσωτερική διαμάχη για τη δεύτερη. Η μάχη κρίθηκε στην τελευταία μόλις ειδική διαδρομή, όπου ο Sordo λίγο έλειψε να χάσει τη μάχη από τον Thierry Neuville, ο οποίος ήταν και ο νικητής της Power Stage. Ο 4ος χρόνος του Sordo ήταν οριακά αρκετός για την εξασφάλιση της δεύτερης θέσης στη γενική και μάλιστα με διαφορά μόλις 0,1 δευτερόλεπτα!
Ο ιπτάμενος Dani Sordo κέρδισε οριακά τη 2η θέση με διαφορά μόλις 0,1 δευτ. |
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Neuville συμπληρώνοντας μια εξαιρετική εμφάνιση για τη Hyundai εμπρός από τον φανερά απογοητευμένο Mikkelsen που οριακά γλίτωσε δύο εξόδους στην Power Stage χάνοντας τα φρένα στο Polo R του. Τρία λεπτά πιο πίσω στην κατάταξη ακολούθησε ο Hayden Paddon με το τρίτο Hyundai, ενώ ο Mads Østberg συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα με το Ford Fiesta RS του. Τις τελευταίες θέσεις των βαθμών στη Γερμανία συμπλήρωσαν τα εργοστασιακά Skodas της WRC 2 κατηγορίας με τους Esapekka Lappi, Pontus Tidemand και Jan Kopecky. Ο τοπικός ήρωας Armin Kremer με Fabia R5 πήρε τη 10η θέση στη γενική κατάταξη.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές του Ott Tänak από μηχανική βλάβη στη δεύτερη ημέρα, ενώ εκτός αγώνα από το πρώτο σκέλος ήταν οι Jari-Matti Latvala και Eric Camilli. Και οι τρεις επέστρεψαν υπό καθεστώς Rally 2 με τον Tänak να τερματίζει στην 23η θέση, τον Camilli στην 50ή και τον Latvala στην 48η παίρνοντας ταυτόχρονα 2 βαθμούς γράφοντας το δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην Power Stage του αγώνα. Καταστροφική τέλος ήταν η εμφάνιση του Stéphane Lefebvre με ένα ιδιωτικής συμμετοχής DS 3 WRC, ο οποίος είχε μια σφοδρή έξοδο στο 40km της ειδικής Panzerplatte Lang.
Εξαιρετική η εμφάνιση του Thierry Neuville, ο οποίος έβαλε ένα ακόμη Hyundai στο βάθρο. |
Ο επόμενος αγώνας ήταν το Ράλλυ Κίνας για τις 8-11 Σεπτεμβρίου, ωστόσο οι πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες στην περιοχή οδήγησαν στην ακύρωση του αγώνα (διαβάστε εδώ όλες τις λεπτομέρειες). Συνεπώς και δημιουργείται πλέον ένα μεγάλο κενό μέχρι 29 Σεπτεμβρίου όπου και διοργανώνεται το επίσης ασφάλτινο ράλλυ Γαλλίας, ο θρυλικός Γύρος της Κορσικής.
Μέχρι τότε ας απολαύσουμε μερικά εντυπωσιακά πλάνα από το Ράλλυ Γερμανίας:
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου