Η υβριδική τεχνολογία προσφέρει στους κατασκευαστές έναν υπέροχο βαθμό ευελιξίας. Τους δίνει την δυνατότητα να την ενσωματώσουν με τέτοιο τρόπο ώστε να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων αλλά και να την ενσωματώσουν έτσι ώστε να αυξάνει τις επιδόσεις. Όλα έχουν να κάνουν με το τι θέλουν να κάνουν οι κατασκευαστές. Μέχρι στιγμής, για διάφορους λόγους, έχουν επιλέξει να εστιάσουν στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών. Όμως δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν και τα πρώτα υβριδικά sports cars ευρείας παραγωγής.
Την αρχή έχει κάνει η BMW i8 αλλά και σε μορφή “concept παραγωγής”, το Peugeot 308 R-Hybrid – για να μην αναφερθώ στην τελευταία γενιά hypercars. Όμως ο αντιπρόεδρος engineering της M GmbH, Dirk Hacker, δηλώνει ότι δύσκολα θα αποφύγουν την ηλεκτροποίηση των γρήγορων BMW.
Θα κοιτάξουμε την ηλεκτροποίηση, πιστεύω ότι αυτό είναι αναπόφευκτο. Αλλά εξαρτάται από την πιθανότητα βελτίωσης της απόδοσης.
Ωστόσο, ο Hacker απέκλεισε το ενδεχόμενο “μηδενικών εκπομπών” ή αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.
Βρήκαμε ότι οι πελάτες μας δεν ενδιαφέρονται για οδήγηση χωρίς τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θέλουν να γνωρίζουν ότι αυτές οι αλλαγές θα βελτιώνουν τις επιδόσεις.
Το μόνο πρόβλημα σε αυτό το σημείο, είναι η αύξηση του βάρους. Τα αυτοκίνητα είναι ούτως ή άλλως βαριά τη σήμερον ημέρα και η προσθήκη ενός υβριδικού συστήματος θα επιδεινώσει μία ούτως ή άλλως κακή κατάσταση. Οπότε πρέπει να βρεθεί το καλύτερο σημείο για συμβιβασμό.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου