ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Θα υπάρξουν αποζημιώσεις και στην Ευρώπη από τη VW;

vw logo volkswagen

Την περασμένη εβδομάδα η Volkswagen, μέσω εκπροσώπου της, ανακοίνωσε πως παραμένει πιστή στην απόφαση της να μην δώσει στους 8,5 εκατ. πελάτες της στην Ευρώπη που διαθέτουν TDI αυτοκίνητα της με το παράνομο λογισμικό, την αποζημίωση ύψους 1.000 δολαρίων που δίνει η γερμανική εταιρία στους 482.000 πελάτες της στις Η.Π.Α, παρά την επικοινωνία που είχε η επίτροπος βιομηχανίας και εσωτερικής αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Elzbieta Bienkowska, με τον CEO της VW, Matthias Mueller.

Η Volkswagen ισχυρίζεται ότι δεν είναι συγκρίσιμη η αγορά των ΗΠΑ με εκείνη της Ευρώπης και αυτό γιατί, για παράδειγμα, οι Αμερικανοί πελάτες της VW “πιθανότατα θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο για να βρεθεί λύση” στο ζήτημά τους, ενώ δεν έχουν ακόμη διασαφηνιστεί οι προϋποθέσεις για την ανάκληση περίπου 100.000 οχημάτων, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ευρώπη. “Για κάθε αγορά έχουμε προβλέψει ένα διαφορετικό πακέτο μέτρων” εξηγεί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Σε κάθε περίπτωση, υπόσχεται, προβλέπεται εφεδρικό αυτοκίνητο στους δικαιούχους προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Η VW, όπως δήλωσε εκπρόσωπός της, πλέον επικεντρώνεται στην διαδικασία  επισκευής των 8,5 εκατ. αυτοκινήτων της στην Ευρώπη, έχοντας παρουσιάσει τις λύσεις εδώ και περίπου 2 μήνες.

Ανεξάρτητη αρχή διαιτησίας στη Γερμανία

Ο Γερμανός υπουργός Δικαιοσύνης Χάικο Μάας προτείνει μία ανεξάρτητη αρχή διαμεσολάβησης ή διαιτησίας, η οποία θα επεξεργάζεται τις προσφυγές των καταναλωτών, διευκολύνοντας τους ενδιαφερόμενους να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους χωρίς να χρειάζονται δικηγόρο. Ιδιαίτερο προβληματισμό στις αυτοκινητοβιομηχανίες προκαλεί μία άλλη πρόταση του Μάας: ο υπουργός Δικαιοσύνης προτείνει να περισταλούν οι αρμοδιότητες της γερμανικής υπηρεσίας για την ασφάλεια των οχημάτων (ΚΒΑ), η οποία σήμερα χορηγεί τις άδειες κυκλοφορίας και επιπλέον διενεργεί ελέγχους για την τήρηση της νομοθεσίας περί εκπομπής ρύπων. Μετά το σκάνδαλο της VW ο Χάικο Μάας θέτει το ερώτημα “εάν και ποιες επιπτώσεις προκύπτουν για τις αρμοδιότητες της υπηρεσίας”. Η διατύπωση θυμίζει πρόταση μομφής και θέτει το ερώτημα σε ποιον θα μπορούσαν να μεταφερθούν οι αρμοδιότητες που μέχρι σήμερα ασκεί η υπηρεσία για την ασφάλεια των οχημάτων.

Η ομοσπονδιακή υπηρεσία περιβάλλοντος (UBA) φαίνεται ότι παραμονεύει για να επωφεληθεί. Τον Δεκέμβριο η επικεφαλής της UBA Μαρία Κράουτσμπεργκερ είχε ανακοινώσει ότι η υπηρεσία της θα προχωρήσει σε δικούς της, δειγματοληπτικούς ελέγχους για εκπομπές ρύπων. Προκειμένου να αποφευχθούν λαθροχειρίες, η UBA θα διενεργεί τους ελέγχους σε οχήματα εν κινήσει και όχι σε στάση, γιατί σε αυτήν την περίπτωση θεωρείται τεχνικά πιο δύσκολο να παραποιηθούν οι τιμές των ρύπων. Οι αντίστοιχες αμερικανικές υπηρεσίες για την προστασία του περιβάλλοντος ήταν εκείνες που αποκάλυψαν το “σκάνδαλο ρύπων” της VW. Στις ΗΠΑ εκκρεμούν αγωγές δεκάδων δισεκατομμυρίων εναντίον της VW, το Νέο Μεξικό έγινε η πρώτη πολιτεία που μηνύει την VW, ενώ και η γερμανική δικαιοσύνη πραγματοποιεί δικαστική έρευνα.

Παρέμβαση Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Στην υπόθεση παρενέβη πρόσφατα και το Ευρωκοινοβούλιο, ορίζοντας εξεταστική επιτροπή με συνολικά 45 μέλη για το “σκάνδαλο ρύπων”. Η επιτροπή καλείται να διερευνήσει ενδεχόμενες παραβιάσεις της ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής νομοθεσίας, αλλά και πιθανές ευθύνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή των κρατών-μέλων. Θα υποβάλει μία πρώτη έκθεση μέχρι το καλοκαίρι, ενώ τα οριστικά συμπεράσματά της αναμένονται το αργότερο στις αρχές του 2017. Πάντως οι οδηγοί αυτοκινήτων VW δεν είναι οι μόνοι που απειλούν με αγωγές. Το δικό τους νομικό οπλοστάσιο ετοιμάζουν επενδυτές, οι οποίοι θεωρούν ότι έχασαν πολλά χρήματα λόγω πτώσης της μετοχής της VW, καθώς και ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού, όπως οι ασθματικοί που κατοικούν σε πολυσύχναστους δρόμους, για τους οποίους οι αυξημένες τιμές ρύπων προκαλούν σημαντική επιβάρυνση στην υγεία τους.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video