Είχαν περάσει χρόνια από τη τελευταία φορά που μας είχε αφήσει με ανοιχτό το στόμα η Aston Martin. Η One-77 ήταν εξαιρετική, αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν έκανε το ντόρο που θα έπρεπε ως το hypercar της βρετανικής εταιρίας.
Και πριν σχεδόν ένα χρόνο, στην έκθεση της Γενεύης, η Aston Martin εξέπληξε τους πάντες με την Vulcan. Το σκληροπυρηνικό βρετανικό hypercar, αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque σασί ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το αμάξωμα ώστε να προσφέρει τελικά μία αναλογία ισχύος/βάρους που ξεπερνά το αντίστοιχο μέγεθος των GTE αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Βγήκε στην παραγωγή σε μόλις 24 μονάδες, έχοντας κάνει από την αρχή sold out, με την κάθε μια να κοστίζει 1,8 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας ή με την τρέχουσα ισοτιμία, €2,5 εκατομμύρια. Μια από αυτές, όπως είχαμε δει τον περασμένο Νοέμβριο είχε πάει Αμερική και σήμερα έχει βγει προς πώληση από την αντιπροσωπεία Cleveland Motorsports. Η μοναδικότητα της είναι αυτή που έχει εκτοξεύσει τη τιμή της, καθώς για να την αποκτήσει κάποιος θα πρέπει να δώσει 3,4 εκατ. δολάρια ή 3,14 εκατ. ευρώ, δηλαδή μια αύξηση 25,6% σε δύο μήνες. Το λες καλή επένδυση…
Να θυμίσω η ανάρτηση είναι τύπου pushrod με γεωμετρία anti-dive και τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα, Multimatic Dynamic Suspension Spool Valve. Το Αγγλικό hypercar, εξοπλίζεται επίσης με αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός και πίσω καθώς και ρυθμιζόμενα από τον οδηγό ABS και traction control.
Ο κινητήρας που κινεί το θηρίο, είναι ένας ατμοσφαιρικός, 7-λιτρος V12 που αποδίδει περισσότερα από 800 άλογα και συνδυάζεται με αγωνιστικό, 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Xtrac και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο άξονας μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα, το torque tube από μαγνήσιο, τα φρένα είναι carbon-ceramics με διάμετρο δίσκου 380 χιλιοστά εμπρός και 360 πίσω και τα αγωνιστικά ελαστικά προέρχονται από την Michelin και έχουν διάσταση 345/30/19.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου