Η Hyundai αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ένα πρόβλημα. Σύμφωνα με τον CEO των Αμερικανικών επιχειρήσεων της, Dave Zuchowski, αν δεν υπήρχαν οι περιορισμοί στην παραγωγή, το Tucson θα πουλούσε περισσότερο από το Elantra. Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι οι αγοραστές κάνουν στροφή σε περισσότερο “πολυχρηστικά” οχήματα –SUV δηλαδή- και η Κορεάτικη φίρμα πρέπει να βρει τρόπο για να καλύψει τη ζήτηση που δημιουργείται.
Γι’ αυτό, σε πρώτη φάση θα αυξήσει την παραγωγή κάποιων ήδη υπαρχόντων μοντέλων. Το εργοστάσιο της στο Montgomery θα ανανεωθεί ώστε να αναλάβει την παραγωγή και του Santa Fe Sport, εκτός από τα Elantra και Sonata που ήδη κατασκευάζει αφού το εργοστάσιο στο West Point (εκεί που ήδη κατασκευάζεται το Santa Fe Sport) λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Η δεύτερη φάση του πλάνου της Hyundai, περιλαμβάνει την παρουσίαση νέων μοντέλων. Για παράδειγμα, έρχεται ένα μικρό crossover που θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Jeep Renegade, το Fiat 500X, το Nissan Juke κ.ά. Το ίδιο θα γίνει και από την Genesis αλλά μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε περισσότερο καιρό για ένα Genesis SUV, αφού οι πλατφόρμες που θα χρησιμοποιούν τα μοντέλα της νέας φίρμας πολυτελείας θα είναι διαφορετικές από αυτές της Hyundai. Παράλληλα με την παρουσίαση νέων SUV, θα έρθει και το “κόψιμο” ενός μοντέλου που δεν έχει ικανοποιητική εμπορική πορεία. Αυτό είναι το Azera που ναι μεν θα συνεχίσει να προσφέρεται σε κάποιες αγορές, αλλά μέσα σε αυτές δεν θα είναι η Αμερικάνικη.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου