ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Για καλύτερα λάστιχα και προστασία για το κεφάλι, πιέζουν οι οδηγοί της F1

halo f1

Η ένωση των οδηγών (GPDA), με πρόεδρο τον Alex Wurz, αποφάσισε ομόφωνα για τις αλλαγές που θέλει για το 2017. Όπως θα θυμάσαι, οι ομάδες δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν στις μεγάλης έκτασης αλλαγές που είχαν αρχικά συμφωνηθεί για το 2017, ώστε η Formula 1 να “πάρει ξανά τα πάνω της”. Έτσι, με κάθε εβδομάδα που θα περνά, μεγάλες -και κατ’ επέκταση ουσιαστικές- τροποποιήσεις θα είναι δύσκολο να προχωρήσουν, αφού ο χρόνος για κατάλληλη προετοιμασία θα λιγοστεύει.

Όμως, οι πιλότοι αποφάσισαν πως 2 ιδέες μπορούν να βοηθήσουν άμεσα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από τις ομάδες. Η πρώτη αφορά την ταχύτητα, που θα έρθει από καλύτερα ελαστικά, τα οποία θα μπορούν να πιέζουν περισσότερο και για πιο πολύ ώρα. Ενώ η δεύτερη, αφορά την ασφάλεια, με τους πιλότους να τάσσονται υπέρ του σχεδίου “φωτοστέφανο” για την προστασία του κεφαλιού. Ο Alex Wurz δήλωσε για τα δυο θέματα:

Η έρευνα που έχουν πραγματοποιήσει οι εμπειρογνώμονες της FIA είναι πολύ εμπεριστατωμένη και η διαδικασία παρουσίασε μια ξεκάθαρη λύση. Τώρα, οι οδηγοί νιώθουν ότι ήρθε η ώρα να εφαρμοστεί η επιπλέον προστασία, το αργότερο μέχρι το 2017.

Προφανώς, απαιτούνται διαρθρωτικές αλλαγές στο σασί, αλλά, με σχεδόν ένα χρόνο προβάδισμα, δεν μπορώ να δω κάποιο τεχνικό πρόσωπο να μιλά κατά αυτών των τόσο σημαντικών βελτιώσεων στην ασφάλεια, ιδίως αν ληφθούν υπόψη τα τελευταία σοβαρά ατυχήματα στις κατηγορίες open-wheel, με τραύματα στο κεφάλι.

GP CINA F1/2015

Οι οδηγοί θέλουν να υπογραμμίσω με μεγάλη σαφήνεια, ότι θα ήθελαν η Pirelli να κατασκευάσει ένα ελαστικό που θα είναι πιο γρήγορο στις στροφές, καθώς και ασφαλές.

Αν έχουμε κολλώδη ελαστικά, θα έχουμε ευτυχισμένους οδηγούς και ευτυχισμένοι οδηγοί σημαίνει αυθεντικές και ειλικρινείς επιδόσεις, κι ένα καθαρό μήνυμα για το προϊόν και την οδήγηση των αυτοκινήτων στο μέγιστο. Αυτό είναι που θέλουμε και, σύμφωνα με την έρευνα των οπαδών που κάναμε πέρυσι, το ίδιο θέλουν κι εκείνοι.

Βέβαια, ό,τι αλλαγές κι αν ζητάνε οι πιλότοι, θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν από τις ομάδες και έπειτα από την FIA. Εκεί, όπου για μια ακόμη φορά υπήρξε διάσταση απόψεων, με την επαναφορά των ανεφοδιασμών να χάνει κι άλλο έδαφος και να φαντάζει μισό βήμα πριν την τελική απόρριψη.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video