Η δράση στις πίστες της Formula 1 ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ώρες. Το 12ωρο τεστ στην πίστα του Abu Dhabi έγινε για λογαριασμό της Pirelli, ώστε η ιταλική εταιρεία να πάρει δεδομένα για τα ελαστικά της νέας σεζόν. Ανάμεσα σε αυτά που δοκιμάστηκαν ήταν και η νέα, υπερ-μαλακή γόμα, την οποία θα δούμε για πρώτη φορά το 2016, αλλά μόνο στα circuits πόλης.
Τον πρώτο χρόνο σημείωσε ο Stoffel Vandoorne, ο Πρωταθλητής του GP2 και τρίτος οδηγός της McLaren. Ο Βέλγος ολοκλήρωσε 99 περάσματα και ήταν ταχύτερος κατά 3,5 δέκατα από τον δεύτερο Kimi Raikkonen, που είχε μοιρασμένο πρόγραμμα με τον Sebastian Vettel, όπως έγινε και σε άλλες ομάδες. Είδαμε και μερικούς νέους οδηγούς, όπως είναι οι Adderly Fong, Alfonso Celis, Rio Haryanto και Jordan King.
Η Pirelli ήταν αυτή που όριζε το πρόγραμμα κάθε ομάδας, χωρίς να επιτρέπεται οποιαδήποτε δοκιμή νέου εξαρτήματος για το 2016, ώστε το τεστ να είναι επικεντρωμένο μόνο στα ελαστικά. Εκτός από την υπερ-μαλακή, δοκιμάστηκαν και νέες κατασκευές για τα εμπρός και πίσω ελαστικά, ίσως για να βρεθεί ένα σημείο μετά από το οποίο τα νέα ελαστικά του 2016 να καταρρέουν όσον αφορά την απόδοση.
Είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, ωστόσο ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, πιστεύει πως τα πράγματα κυλούν καλώς, αν και θα πρέπει πρώτα να γίνει η ανάλυση όλων των δεδομένων.
Είχαμε ένα πλάνο για τις δοκιμές των ελαστικών της επόμενης σεζόν, και μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι από αυτό που πετύχαμε, ακόμα κι αν πρέπει να αναλύσουμε πλήρως τα δεδομένα. Έχουμε δοκιμάσει διαφορετικές εκδόσεις της νέας υπερ-μαλακής γόμας για το 2016, πράγμα που ήταν ένας από τους στόχους για αυτή την περίοδο.
Ο στόχος των υπέρ-μαλακών ελαστικών είναι να φέρουμε μια γόμα πιο μαλακή από την πολύ μαλακή και κυρίως έχουμε σχεδιάσει μια επιθετική επιλογή για τις πίστες στην πόλη, με καλύτερη απόδοση από τα τελευταία πολύ μαλακά ελαστικά και μεγαλύτερη φθορά, προκειμένου να επιτρέψουμε στις ομάδες να πάρουν μια πιο επιθετική προσέγγιση για τη στρατηγική του αγώνα.
Είτε θα έχουμε περισσότερα pit stops είτε διαφορά στις στρατηγικές, είναι πολύ νωρίς να πούμε. Θα αναλύσουμε πλήρως τα δεδομένα μας και την τηλεμετρία των ομάδων όταν πάμε πίσω στο εργοστάσιο. Αλλά, φαίνεται πως κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Τα υπερ-μαλακά αναμένεται να προσφέρουν περισσότερες πιθανότητες για μερικούς αγώνες. Επίσης, έχουμε δοκιμάσει κάποιες διαφορετικές κατασκευές στα εμπρός και πίσω ελαστικά.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι |
---|---|---|---|---|
1 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:44.103 | 99 |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:44.456 | 56 |
3 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:44.480 | 50 |
4 | Jolyon Palmer | Lotus | 1:44.568 | 90 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:44.940 | 56 |
6 | Pascal Wehrlein | Mercedes | 1:45.605 | 107 |
7 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:45.805 | 57 |
8 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:45.849 | 54 |
9 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:45.852 | 71 |
10 | Valtteri Bottas | Williams | 1:45.940 | 103 |
11 | Daniil Kvyat | Red Bull | 1:46.309 | 48 |
12 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:46.995 | 56 |
13 | Adderly Fong | Sauber | 1:48.439 | 57 |
14 | Alfonso Celis | Force India | 1:48.545 | 65 |
15 | Rio Haryanto | Manor | 1:49.593 | 56 |
16 | Jordan King | Manor | 1:49.661 | 59 |
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου