Στο τελευταίο Grand Prix μπαίνει η Formula 1 αυτό το 3ήμερο. Ο τόπος που θα δοθεί η τελευταία παράσταση είναι το Abu Dhabi, με την πίστα να αποδεικνύεται βαρετή τις περασμένες χρονιές. Τα πράγματα έχουν κριθεί όσον αφορά την κορυφή, εκεί όπου ο Lewis Hamilton και η Mercedes κατέκτησαν για δεύτερη συνεχόμενη φορά τον παγκόσμιο τίτλο σε οδηγούς και κατασκευαστές.
Βέβαια, μένουν κάποια πράγματα που δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα -ουσιαστικά ή μαθηματικά-, έτσι οι οδηγοί θα τα δώσουν όλα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σε αυτό θέλουν μεγάλο σύμμαχο τον κινητήρα, γι’ αυτό και κάποιοι οδηγοί φρόντισαν να πάρουν νωρίτερα ποινές, ώστε να έχουν τώρα πιο δυνατές και φρέσκιες μονάδες.
Τους περισσότερους κινητήρες έχει χρησιμοποιήσει ο Fernando Alonso, 12 στον αριθμό, έναν περισσότερο από τον Jenson Button. Για την ώρα, οι οδηγοί της McLaren δεν έχουν κάποια ποινή, αλλά ενδέχεται να παρουσιαστούν προβλήματα που θα επηρεάσουν το 3ήμερο και θα αναγκάσουν την ομάδα να τους δώσει νέα εξαρτήματα, όπως έγινε στη Βραζιλία.
Ο Daniel Ricciardo θα χρησιμοποιήσει ξανά τον αναβαθμισμένο κινητήρα που έβαλε για πρώτη φορά στη Βραζιλία, κάτι που δε θα κάνει ο Daniil Kvyat, διότι η Red Bull επέλεξε να διατηρήσει το παλιό power unit στην πλάτη της δεύτερης RB11. O Kimi Raikkonen βρίσκεται στη χειρότερη κατάσταση από τους οδηγούς με κινητήρα Ferrari, χρησιμοποιώντας 6 κινητήρες, όταν ο Sebastian Vettel είναι στους 5.
Εντυπωσιακά τα νούμερα για τη Mercedes: και τα 8 μονοθέσια που φορούν τον PU106B Hybrid έχουν χρησιμοποιήσει 4 κινητήρες μέχρι στιγμής, χωρίς να παίρνουν ποινή για χρήση επιπλέον εξαρτήματος.
Στη συνέχεια ο πίνακας με τα στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί πριν από το Abu Dhabi.
Οδηγός | Ομάδα | ICE | TC | MGU-K | MGU-H | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lewis Hamilton | Mercedes | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Nico Rosberg | Mercedes | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Daniel Ricciardo | Red Bull | 8 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 |
Daniil Kvyat | Red Bull | 8 | 7 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Felipe Massa | Williams | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Valtteri Bottas | Williams | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sebastian Vettel | Ferrari | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Kimi Raikonen | Ferrari | 6 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 |
Fernando Alonso | McLaren | 12 | 11 | 10 | 8 | 5 | 7 |
JensonButton | McLaren | 11 | 12 | 12 | 10 | 4 | 6 |
Nico Hulkenberg | Force India | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sergio Perez | Force India | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Max Verstappen | Toro Rosso | 8 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 |
Carlos Sainz | Toro Rosso | 7 | 5 | 6 | 5 | 4 | 4 |
Romain Grosjean | Lotus | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |
Pastor Maldonado | Lotus | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Will Stevens | Marussia | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Alexander Rossi | Marussia | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Marcus Ericsson | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Felipe Nasr | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης
TC: Υπερσυμπιεστής
MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας
MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας
ES: Μπαταρίες
CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου