Στους τελευταίους αγώνες της σεζόν, δε θα κάνει μόνο η McLaren δοκιμές για τη επόμενη σεζόν. Η Renault θα έχει μαζί της έναν αναβαθμισμένο Energy F1-2015, ο οποίος δε θα βοηθήσει μόνο στην απόδοση για την τελική φάση του πρωταθλήματος, αλλά και στον κινητήρα για το 2016, όπως συμβαίνει και με τις άλλες ομάδες.
Η Ferrari αμφιταλαντευόταν ανάμεσα στη χρησιμοποίηση ή μη ενός αναβαθμισμένου κινητήρα για το Grand Prix του Austin, αφού σκεφτόταν τη δεύτερη θέση του Sebastian Vettel πρωταθλήματος, αλλά και τις μαθηματικές ελπίδες για τίτλο. Τελικώς, η ιταλική ομάδα δε θα έχει τον νέο κινητήρα, όπως είπε ο Lorenzo Sassi, επί κεφαλής σχεδιασμού του power unit της Scuderia.
Έχουμε ακόμα 4 «μάρκες» και πολλές ιδέες για το πώς θα τις χρησιμοποιήσουμε, τόσο στο να αυξήσουμε τη δύναμη για τη φετινή σεζόν, όσο και για το 2016.
Η Ferrari θα έχει στις διάθεσή τους 32 «μάρκες» αυτόν τον χειμώνα για το power unit του 2016 -όπως όλες οι ομάδες άλλωστε- και θα προσπαθήσει να φτάσει πιο κοντά στη Mercedes, με τον Τεχνικό της Διευθυντή, James Allison, να παραδέχεται πως θα πρέπει να βρουν 8 δέκατα συνολικής απόδοσης.
Έχουμε μειώσει στο μισό τη διαφορά μας από τη Mercedes φέτος. Τώρα, πρέπει να βρούμε άλλα 8 δέκατα μέσα στον χειμώνα.
Αναφορές από την Ιταλία θέλουν τη Ferrari να μην έχει δει ακόμα τα αποτελέσματα που θέλει για τον αναβαθμισμένο κινητήρα, έτσι αποφάσισε να μην τοποθετήσει το νέο power unit ούτε στην SF15-T του Kimi Raikkonen.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου