Το 2015 η Nissan θα συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής με το Nissan GT-R LM NISMO, σηματοδοτώντας τη δυναμική επιστροφή της και στη μεγάλη κατηγορία του 24h Le Mans. Το νέο αγωνιστικό αποκαλύφθηκε στα πλαίσια του τελικού του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Super Bowl, μέσα από ένα διαφημιστικό spot με τίτλο “With Dad”.
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου