Ικανοποιημένοι από τη νέα τιμολογιακή πολιτική, βάσει της οποίας μειώθηκε η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για όλα τα... μέσα μαζικής μεταφοράς από τα 45 στα 30 ευρώ και η τιμή του εισιτηρίου από το 1,40 στα 1,20 ευρώ, δηλώνουν οι επιβάτες της Αθήνας, οι οποίοι, ωστόσο, σε ποσοστό άνω του 50% εξακολουθούν να μη βλέπουν...
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου