ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Subaru Levorg

Test_Drive_Subaru_levorg_04

Πραγματοποιήθηκε χθες στο πανέμορφο Γαλαξίδι η πανελλήνια παρουσίαση του νέου Subaru Levorg, με το ιαπωνικό Sports Tourer να αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην γκάμα της εταιρίας, και πλέον μετράει έξι (XV, Outback, Forester, WRX STI, BRZ).

Αυτή τη στιγμή η Subaru διανύει από τις καλύτερες ημέρες στην ιστορία της, παρότι αυτό δεν φαίνεται στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, έχοντας τα ίδια μοντέλα (συν το Impreza και το Legacy), απολαμβάνει μια εντυπωσιακή εμπιστοσύνη με πάνω από 500.000 πωλήσεις ετησίως, ενώ στην Ευρώπη “πιάνει” περίπου το 1/10 αυτών, με ακόμα πιο απογοητευτικό νούμερο στην Ελλάδα. Ένα ακόμα στατιστικό στοιχείο, που αποδεικνύει τον ανορθόδοξο τρόπο που αγοράζουν οι Έλληνες, είναι ότι στην εγχώρια αγορά, και στην καλύτερη των περιπτώσεων, το μερίδιο αγοράς των estate μοντέλων φτάνει το 1%, όταν το αντίστοιχο στην Ευρώπη ξεπερνάει το 12%, κάτι που δείχνει ότι οι χώροι και η πρακτικότητα δεν είναι στις πρώτες επιλογές του, ή προτιμά τα ογκώδη -αλλά trendy- crossover/SUV.

Με το Levorg η ιαπωνική εταιρία μας παρουσιάζει την πρόταση της για ένα station wagon αμάξωμα, που όμως έχοντας σαν βάση την πλατφόρμα του εξαιρετικού WRX STI και μαζί με τα δυναμικά/σπορ γονίδια της Subaru, το μετατρέπουν σε ένα εντυπωσιακό tourer, που θα καλύψει μεγάλες αποστάσεις με χαρακτηριστική ευκολία αλλά παράλληλα θα ζωγραφίσει ανεξίτηλο χαμόγελο στον οδηγό, όποτε αυτός το επιλέξει. Έρχεται σαν επιστέγασμα της τελευταίας γενιάς των αυτοκινήτων της και συγκεντρώνει στην ουσία όλα όσα απαιτούν οι πελάτες της από τα αυτοκίνητά τους, δηλαδή τεχνολογίες αιχμής και τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια πολλών ετών κατασκευής αυτοκινήτων που προσφέρουν απόλαυση και σιγουριά.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, ξεκινήσαμε από τις εγκαταστάσεις της εισαγωγικής εταιρίας (Πλειάδες Motors) στο Χαλάνδρι, οδηγώντας ένα Forester, για να καταλήξουμε μέσω Λιβαδειάς/Αράχοβας/Δελφών/Ιτέας στο γραφικό Γαλαξίδι, όπου έγινε και η προϊοντική παρουσίαση. Η επιστροφή έγινε με το Levorg μέσω της πολύ σφιχτής διαδρομής της Δεσφίνας, για να καταλήξουμε στο Δίστομο και από εκεί να βγούμε στο Κάστρο για να φτάσουμε Αθήνα. Και μπορεί στον πηγαιμό ο καιρός να ήταν εξαιρετικός, κατά την επιστροφή και στα σχεδόν 250 χλμ. που οδήγησα το Levorg, από το Γαλαξίδι μέχρι το Δίστομο μας έπιασε σφοδρή καταιγίδα, για να γυρίσουμε στο Χαλάνδρι “στεγνοί”.

Στα συν

  • Δύναμη/ροπή κινητήρα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Επίπεδα πρόσφυσης
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Ευελιξία
  • Ηχομόνωση
  • Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Λειτουργία CVT υπό πίεση
  • Δυσανάγνωστος πίνακας οργάνων

Test_Drive_Subaru_levorg_24

Καταρχήν, το Levorg παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept έτοιμο για παραγωγή στην έκθεση του Τόκιο το Νοέμβριο του 2013. Στην τοπική αγορά ξεκίνησε τις πωλήσεις του την άνοιξη του 2014, με την Subaru να ανακοινώνει την εισαγωγή του μοντέλου στην Ευρώπη τον Ιανουάριο και να το βλέπουμε για πρώτη φορά από κοντά στην έκθεση της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο.

Test_Drive_Subaru_levorg_11

Το όνομα Levorg προέρχεται από τον συνδυασμό των λέξεων “LEgacy”,reVOlution και touRinG”, και παρότι δεν είναι ιδιαίτερα εύηχο, είναι αν μη τι άλλου είναι χαρακτηριστικό. Αντιπροσωπεύει την επιστροφή του Ιάπωνα κατασκευαστή στα μοντέλα που κάποτε το κοινό έτρεφε ιδιαίτερη εκτίμηση και έρχεται να καλύψει την ζήτηση που δεν κατάφερε ποτέ να εκπληρώσει το Legacy estate, δηλαδή ενός πραγματικού sports tourer. Ενός station wagon με GT χαρακτηριστικά, περίπου όπως ήταν κάποτε το Legacy B-Spec του 1994. Έτσι, εμμέσως πλην σαφώς, το Levorg σηματοδοτεί τον αντικατάσταση της estate έκδοσης του Legacy και με τους ιθύνοντες της Subaru να σκέφτονται “out-of-the-box” και πιστοί σε αυτή τη μορφή, επέλεξαν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό.

Test_Drive_Subaru_levorg_05

Από πλευράς διαστάσεων είναι μικρότερο από το υπάρχον Legacy, αλλά είναι πρακτικά ίδιο με το αντίστοιχο δύο γενιών πίσω. Έτσι, το μήκος του να φτάνει τα 4.690 χλστ., το πλάτος του τα 1.780 χλστ., και το ύψος του τα 1.485 χλστ., στην έκδοση εξοπλισμού GT, που φοράει ζάντες 17 ιντσών, με αυτό να αυξάνεται κατά 5 χλστ. στην έκδοση GT-S, που εφοδιάζεται με 18άρες ζάντες. Αντίστοιχα, η απόσταση από το έδαφος είναι 130 και 135 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.650 χλστ.

Test_Drive_Subaru_levorg_46

Σχεδιαστικά, το Levorg συνδυάζει τη δυναμική παρουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με την σπορ αίσθηση ενός station wagon, επιτυγχάνοντας μία ελκυστική σχεδίαση που συνδυάζει στιλ και λειτουργικότητα. Πρακτικά μέχρι τη μεσαία κολόνα είναι ίδιο με το WRX STI, με τις διαφορές να εντοπίζονται στον λιγότερο επιθετικό προφυλακτήρα και στη νέα εξαγωνική γρίλια με χρωμιωμένο περίγραμμα, η οποία ενσωματώνει το εμπορικό σήμα.

Test_Drive_Subaru_levorg_20

Το κωνικό εμπρός μέρος τονίζει τη δυναμική, τρισδιάστατη αίσθηση της μούρης, με τα αμυγδαλωτά φώτα και η εισαγωγή αέρα του καπό να παραμένουν ως έχουν. Το χαμηλό τελείωμα της οροφής δημιουργεί μία κομψή σιλουέτα από εμπρός προς τα πίσω διατηρώντας συγχρόνως άπλετο χώρο αποσκευών.

Από πλευράς ασφαλείας, το αυτοκίνητο δεν έχει ακόμα δοκιμαστεί από τον ευρωπαϊκό NCAP, αλλά η σύμφωνα με την εταιρία η ακαμψία όλων των εξαρτημάτων του πλαισίου και του αμαξώματος είναι ενισχυμένη, και η ευρύτερη χρήση δοκών χάλυβα υψηλής και υπερυψηλής αντοχής,  επιτυγχάνουν υψηλά παγκοσμίως επίπεδα ασφάλειας για μετωπικές, πλάγιες και όπισθεν συγκρούσεις.

Test_Drive_Subaru_levorg_13

Μηχανικά η Subaru για την Ευρώπη έχει κάνει πολύ απλά τα πράγματα, καθώς το Levorg εξοπλίζεται με ένα μηχανικό σύνολο και μια μετάδοση. Έτσι, κάτω από το καπό υπάρχει ένας ολοκαίνουριος 1.600άρης DIT τετρακύλινδρος boxer βενζινοκινητήρας, που διαθέτει υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό, με τη σχέση συμπίεσης να είναι στο 11,0:1. Αποδίδει 170 άλογα σταθερά από τις 4.800 μέχρι τις 5,600, με την ροπή να φτάνει τα 250 Nm, πλήρως διαθέσιμη από τις μόλις 1.800 μέχρι τις 4.800. σ.α.λ.

Test_Drive_Subaru_levorg_64

Εκτός από τον boxer κινητήρα, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της, αντίστοιχα και στο Levorg, όπως όλα τα Subaru, η κίνηση μεταφέρεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος Symmetrical All-Wheel Drive, και ενός κιβωτίου συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Το συμπαγές Lineartronic διαθέτει και το Subaru Intelligent Drive (SI-Drive), επιτυγχάνοντας έτσι γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, προσφέροντας παράλληλα οικονομία καυσίμου και οδηγική απόλαυση.

Επιπροσθέτως, τα χαρακτηριστικά αυτόματου ελέγχου αλλαγής ταχυτήτων αλλάζουν ανάλογα με την επιτάχυνση, ενώ στη χειροκίνητη ρύθμιση υπάρχει λειτουργία με έξι προκαθορισμένες σχέσεις και δυνατότητα εναλλαγής από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Από πλευράς επιδόσεων, το βάρους 1.531 κιλών (+20 η GT-S) επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 χλμ/ώρα.

Test_Drive_Subaru_levorg_60

Ο κινητήρας είναι τεχνολογίας Euro 6, έχει στάνταρ σύστημα start/stop και στην GT έκδοση εξοπλισμού εκπέμπει 159 γρ/χλμ CO2, ενώ στην GT-S 164 γρ/χλμ. Αυτό σημαίνει ότι με τους νέους συντελεστές υπολογισμούς των τελών κυκλοφορίας η πρώτη πληρώνει τέλος ύψους €294,15, και η δεύτερη €401,8. Η τεράστια αυτή διαφορά οφείλεται στην αλλαγή συντελεστή για όσα οχήματα εκπέμπουν πάνω από 160 γρ/χλμ.

Το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι κάθε 100 χλμ/ώρα η GT χρειάζεται 6,9 λίτρα, ενώ η GT-S που δοκίμασα 7,1 λίτρα/χλμ. Από τα σχεδόν 250 χλμ. που οδήγησα το αυτοκίνητο στην στριφτερή ορεινή διαδρομή, σε επαρχιακό δίκτυο και στον αυτοκινητόδρομο, το trip computer έγραψε 9,8 λίτρα/100 χλμ. Μπορώ να πω ότι οδήγησα αρκετά επιθετικά σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής, και δεδομένου αυτού ένα νούμερα της τάξης των 8,5 λίτρων είναι πολύ εύκολα επιτεύξιμο. Έτσι, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου στα 60 λίτρα, και με κατανάλωση στην εθνική οδό κινούμενος με 130 χλμ/ώρα στα 7 λίτρα/100 χλμ. μπορείς καλύψεις αποστάσεις μέχρι περίπου 850 χλμ.

Test_Drive_Subaru_levorg_62

Ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι αρκετά γνώριμος, από τα Outback και Forester που έχουμε οδηγήσει, και πρακτικά ίδιος με αυτόν του WRX STI. Οι μόνες διαφορές σε σχέση με το Impreza είναι κάποιες μικρές λεπτομέρειες, όπως στο τιμόνι και στις επενδύσεις.

Το πρώτο πράγμα που διακρίνεις όταν κάθεσαι στη καμπίνα του Levorg είναι ότι χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλής ποιότητας πλαστικά, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια, η λειτουργικότητα της και ο σύγχρονος σχεδιασμός του, χαρίζουν στο μοντέλο μια απτή premium ατμόσφαιρα. Κάθε σημείο του εσωτερικού, από το μαλακό ταμπλό και τα χοντρά μαξιλάρια στα μπράτσα, μέχρι το σχήμα και την αίσθηση των χειρολαβών των θυρών και προσδίδουν μια αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας. Μαλακό πλαστικό υπάρχει και στο πάνω μέρος των θυρών, αλλά τα πλαστικά στα χαμηλότερα στρώματα της κονσόλας να είναι αρκετά σκληρά και μέτρια στην αφή.

Test_Drive_Subaru_levorg_56

Μαύρα φινιρίσματα, μεταλλικές αποχρώσεις και επιχρωμιωμένα εξαρτήματα εναρμονίζονται με τις σκουρόχρωμες επενδύσεις. Ο αναλογικός πίνακας οργάνων φωτίζονται περιφερειακά με μια μπλε απόχρωση και ανάμεσα από τα όργανα υπάρχει μία έγχρωμη LCD οθόνη 3.5 ιντσών που δείχνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η υπερπληροφόρηση του, όμως, τον καθιστά σχετικά δυσανάγνωστο, με τους μετρητές καυσίμου και θερμοκρασίας να είναι δύσκολο να διαβαστούν.

Test_Drive_Subaru_levorg_67

Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Starlink έχει διάμετρο 6,2 ιντσών. Είναι ευανάγνωστη και αποτελεσματική στην αφή, επιτρέποντας παράλληλα την εύκολη συνδεσιμότητα με ποικιλία μέσων, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων πλοήγησης και ήχου, με το ηχοσύστημα να διαθέτει 6 ηχεία και είχε πολύ καλή πιστότητα ήχου. Και ενώ η οθόνη του infotainment φαίνεται και λειτουργεί καλά, οι οθόνες του υπολογιστή ταξιδιού και αυτή στην κορυφή της κονσόλας, ίσως διασπούν περισσότερο απ’όσο έπρεπε την προσοχή σου και παραμένουν σχετικά δύσκολο να κατανοηθούν.

Το flat-bottom τιμόνι προέρχεται αυτούσιο από το WRX STI και ενισχύει την σπορ εντύπωση αυξάνοντας τις προσδοκίες του οδηγού, αλλά έχει υπερβολικά πολλά κουμπιά, και θα σου πάρει ώρα να απομνημονεύσεις κάθε λειτουργία τους.

Test_Drive_Subaru_levorg_82

Από θέμα χώρων, η δεύτερη σειρά καθισμάτων του Levorg προσφέρει άνεση αρκετά πάνω πάνω από το μέσο όρο, καθώς με το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου (ύψος 1.92), ακριβώς από πίσω ήμουν εξίσου πολύ βολικά. Έτσι, δύο μεγαλόσωμοι ενήλικες δεν θα νιώσουν καθόλου μειονεκτικά, με τον τρίτο να κάνει χρειάζεται να κάνει φυσιολογικές υποχωρήσεις.

Test_Drive_Subaru_levorg_68

Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών είναι κάτι παραπάνω από συμπαθητικός, καθώς με τα 522 λίτρα του θα χωρέσει σχεδόν τα πάντα. Αν, δε, ρίξεις και τις πλάτες των καθισμάτων (60/40), δημιουργείται μια εντελώς επίπεδη επιφάνεια που είτε την μετατρέπεις σε κρεβάτι είτε με τα 1.446 λίτρα κάνεις μετακόμιση.

Test_Drive_Subaru_levorg_79

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας το νέο μοντέλο της Subaru τίθεται κυρίως απέναντι στην Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, στο Audi A4 Avant με τους αντίστοιχους κινητήρες και συστήματα τετρακίνησης.

Κρίνοντας αυτά και όπως έχω αναφέρει πολλάκις παραπάνω, το Levorg διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, με το GT να τιμολογείται στα €33.400 και η GT-S στα €36.900, με τις τιμές να συμπεριλαμβάνουν το μεταλλικό χρώμα, αλλά όχι το όφελος απόσυρσης, καθώς με τα μέχρι σήμερα δεδομένα δεν θα ισχύει από το 2016. Αν όμως ισχύσει και όποιος το παραγγείλει μέχρι το τέλος του έτους επωφελείται με μείωση €1.430.

Test_Drive_Subaru_levorg_77

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επτά αερόσακους και αερόσακου γονάτου για τη θέση του οδηγού, με την GT έκδοση να διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/50, δερμάτινο τιμόνι, δυο υποδοχές USB, SI-DRIVE, Auto Start & Stop, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, VDC + Hill Holder + Active Torque Vectoring κλπ. Επιπλέον αυτών, η GT-S διαθέτει το σύστημα Subaru rear vehicle detection, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 225/45, ηλιοροφή, σπορ καθίσματα με μπλε ραφές, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα ομίχλης, HBA, θερμαινόμενα καθίσματα, είσοδο χωρίς κλειδί, μεταλλικά διακοσμητικά μαρσπιέ, πεντάλ αλουμινίου, φιμέ τζάμια κλπ. Ακόμα, εξοπλίζεται με το Blind Spot Detection, το Lane Change Assist, το Rear Cross Traffic Alert και άλλα.

Test_Drive_Subaru_levorg_35

Έχοντας οδηγήσει πάνω-κάτω όλη τη γκάμα των ελευθέρου χρόνου μοντέλων της Subaru (το BRZ δεν μετράει), ήθελα πολύ να δω την οδηγική συμπεριφορά και του Levorg. Χωρίς ίχνος υπερβολής και τάσης εκθειασμού, τα 250 χλμ. που έκανα ήταν από τα πιο ευχάριστα που έχω “γράψει” ποτέ. Πραγματικά δεν ήθελα να τελειώσει το ταξίδι της επιστροφής.

Πριν μιλήσω για την εμπειρία της οδήγησης, αναφέρω ότι το σύστημα διεύθυνσης, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι, αποτελείται από κρεμαργιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ στο τομέα της ανάρτησης, εμπρός υπάρχουν γόνατα MacPherson με αντιστρεπτική ράβδο διατομής 24 χλστ., και πίσω διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική ράβδο διατομής 20 χλστ.

Test_Drive_Subaru_levorg_32

Αρχικά στον αυτοκινητόδρομο και στις ανοιχτές συνεχόμενες καμπές της εθνικής, παρακείμενα της λίμνης Υλίκης, έχω να πω ένα πράγμα για το Levorg. Εντυπωσιακά ακλόνητο και σταθερό. Ο ιδιωματισμός “πατάει σε ράγες” βρίσκει τον πλήρη ορισμό του. Ακόμα και με πολύ απαγορευμένες ταχύτητες, σου μετέδιδε απίστευτη σιγουριά, ενώ με πολύ μικρές κινήσεις στο τιμόνι άλλαζε πορεία ασυναίσθητα και χωρίς τον παραμικρό εκφοβισμό. Σε ευθεία πορεία είναι πολύ σταθερό και αθόρυβο, κάνοντας σε να φτάσεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος.

Test_Drive_Subaru_levorg_25

Η άριστη ποιότητα κύλισης είναι το αποτέλεσμα του εξαιρετικά στιβαρού πλαισίου, με την πολύ υψηλή αποτελεσματικότητα στην απόσβεση των κραδασμών και τον απόλυτο έλεγχος του αμαξώματος κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να σε γεμίζει με ικανοποίηση, σιγουριά και ασφάλεια. Αν το θελήσεις το Levorg σου χαρίζει μια αξιοζήλευτη εμπειρία οδήγησης με απόσβεση ανωμαλιών “μαγικού χαλιού”, παρόμοια με αυτή του Outback, και σίγουρα ανώτερη από το Forester. Σε αυτό συμβάλλουν και τα καθίσματα, τα οποία είναι αρκετά μεγάλα και άνετα, με τις επενδύσεις να έχουν την σωστή σκληρότητα και στηρίζουν ιδανικά το σώμα. Δεν είναι bucket και στην τελική δεν τα χρειάζεται. Μη ξεχνάς είναι grand tourer…

Test_Drive_Subaru_levorg_30

Πριν βγούμε στην εθνική και εν μέσω σφοδρής καταιγίδας, ένιωθα το σύστημα τετρακίνησης ενεργούς κατανομής της ροπής να δουλεύει υπερωρίες. Τόσο ο κάθε άξονας όσο και η κάθε πλευρά των τροχών, μπορεί να “λάβει” μέχρι και το 99% της ροπής του κινητήρα, πάντα με γνώμονα την βέλτιστη πρόσφυση. Επίσης, με δεδομένο το ίδιο πάτωμα με το WRX STI, ο τεχνικός διευθυντής της εταιρίας μας ενημέρωσε ότι οι γωνίες κάμπερ και κάστερ του Levorg είναι πρακτικά ταυτόσημες με αυτό.

Έτσι, στην πανέμορφη ορεινή διαδρομή της Δεσφίνας, στις φουρκέτες και στις “σφιχτές” καμπές, το Levorg σου δίνει την εντύπωση ότι είναι φτιαγμένο γι’αυτές. Τα επίπεδα πρόσφυσης στο βρεγμένο επαρχιακό δίκτυο, ήταν εντυπωσιακά ψηλά, ιδιαίτερα στην έξοδο των στροφών, καθώς ακόμα και με “τσεκούρωμα” του γκαζιού το αυτοκίνητο επιτάχυνε ομαλά και χωρίς καμία περιττή κίνηση στο τιμόνι. Ο μόνος προβληματισμός μου ήταν “πόσο πιο γρήγορα μπορώ να μπω στην επόμενη στροφή”, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

Test_Drive_Subaru_levorg_21

Με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα νιώσεις ότι το set-up της ανάρτησης έχει γίνει με γνώμονα την ουδέτερη συμπεριφορά του. Αν το πιέσεις λίγο ακόμα, και με ένα ελαφρύ φλικάρισμα, μετουσιώνεται σε προοδευτικό και απόλυτα ελεγχόμενο γλίστρημα με τα “τέσσερα”, χωρίς να σε τρομάζει καθόλου.

Η απόσβεση που προσφέρει το αυτοκίνητο, αν και προοδευτική δεν αφήνει περιθώρια για συμβιβασμούς. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά κρατώντας τους τροχούς ανά πάσα στιγμή στο έδαφος, αλλά τα σφιχτά ελατήρια και τα μεγάλης διαδρομής αμορτισέρ ίσως προκαλέσουν ξερές αντιδράσεις και μερικές ταλαντώσεις πάνω από μεγαλύτερες ανωμαλίες. Πάντως το βάρος του τιμονιού είναι ιδανικό και εμπνέει άφθονη  εμπιστοσύνη, με την αμεσότητα του να είναι υποδειγματική, ενώ η διάμετρο του κύκλου στροφής φτάνει τα 10,8 μέτρα.

Test_Drive_Subaru_levorg_02

Η εμπειρία με το CVT ήταν ανώτερη από οποιοδήποτε άλλο παρόμοιο κιβώτιο έχουμε δοκιμάσει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την λειτουργία του. Όταν κινήθηκα ήρεμα, διαπίστωσα την εξαιρετικά ομαλή και γραμμική λειτουργία του του συνόλου, που διαχειρίζεται ομαλότερα τη δύναμη του κινητήρα, έχοντας καλύτερη απόκριση στις εντολές του γκαζιού. Επίσης, ένιωθα μια πολύ ομαλή και συνεχόμενη επιτάχυνση, χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα. Ήταν τέτοιου βαθμού η πρόθεση του να προσφέρει απροβλημάτιστη οδήγηση, που θα το αποκαλούσα καλύτερο και από διπλοσύμπλετο. Όταν, όμως ανέβασα ρυθμούς και ενώ υπάρχουν προκαθορισμένες σχέσεις ένιωσα ότι δεν συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα που θέλει να του δώσει η Subaru. Κοινώς, όσο περισσότερα ζητούσα, τόσο πιο πολύ έδειχνε την υστέρηση του.

Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι η δύναμη και η ροπή του κινητήρα είναι αρκούντως επαρκείς για να προσφέρουν συγκινήσεις και να ταξιδεύεις ξεκούραστα με μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες. Κλείνοντας, στον τομέα την πέδησης, χρησιμοποιεί αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με το πεντάλ να έχει πολύ καλή αίσθηση, όντας δυνατά και σταθερά σε απόδοση.

Test_Drive_Subaru_levorg_08

Η οδήγηση του νέου Subaru Levorg ήταν πραγματική απόλαυση. Χάρηκα κάθε χλμ. της διαδρομής και είναι από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Ο στιλάτος και σπορ σχεδιασμός συνδυάζεται με μιας υψηλού επιπέδου οδηγική συμπεριφορά, που αρμόζει σε ένα sports tourer.  Το Levorg επιτυγχάνει τον συνδυασμό υψηλής ποιότητας σχεδιασμού, packaging, επιδόσεων και ασφάλειας ενισχύοντας την αξία σε όλους αυτούς τους τομείς. Δυστυχώς, για την ελληνική αγορά αποτελεί εναλλακτική πρόταση, που όμως χωρίς κανέναν δισταγμό αναφέρω ότι δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τον ανταγωνισμό.

[See image gallery at www.autoblog.gr]


Σύστημα Μετάδοσης

 

Μόνιμη Τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive

Σύστημα Τετρακίνησης ενεργούς κατανομής ροπής

Διαστάσεις

(Συνολικό μήκος/πλάτος/ύψος)

4.690 x 1.780 x 1.485 mm

4.690 x 1.780 x 1.490 mm

Μεταξόνιο                                         2.650 mm
Κινητήρας                                         1.6 Boxer, 4-κύλινδρος, 16-βάλβιδος DOHC βενζινοκινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού (DIT)
Κυβισμός                                          1.600 cc
Μετάδοση Lineatronic*
Μεγίστη Ισχύς 170ΗΡ / 4.800 – 5.600rpm
Μεγίστη ροπή 250Nm / 1.800 – 4.800rpm
Μέγεθος ελαστικών 215/50 R17              225/45 R18
Θέσεις επιβατών 5

*Lineatronic: Continuously Variable Transmission (CVT) με πλήρως αυτόματο ηλεκτρονικό έλεγχο



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video