Παρουσίαση στρατηγικής της SEAT 2016-2025 |
- Στόχος η επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας
- Μοντέλα με υψηλά περιθώρια κέρδους, ικανοποιημένοι πελάτες, ο καλύτερος εργοδότης στην Ισπανία: οι τρείς πυλώνες της εμπορικής στρατηγικής SEAT
- Η μάρκα θα λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, όπως είχε προγραμματιστεί
- Οι επενδύσεις ξεκινούν με την προσαρμογή της Γραμμής Παραγωγής 1 σε νέα πλατφόρμα
Τη στρατηγική της SEAT μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο ...
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου