Η λέξη ανταγωνισμός δεν υπήρχε στις σημερινές κατατακτήριες. Ο Nico Rosberg τον διέλυσε, παίρνοντας με άνεση σχεδόν 4 δεκάτων την τελευταία pole position της σεζόν. Αυτή ήταν η 6η συνεχόμενη, η 7η φετινή και η 22η στην καριέρα του Γερμανού. Δίπλα του θα ξεκινήσει ο Lewis Hamilton, με τη Mercedes να σημειώνει για 15η φορά φέτος στις κατατακτήριες το «1-2».
Από την τρίτη θέση θα ξεκινήσει ο Kimi Raikkonen, μπροστά από τους Sergio Perez, Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Felipe Massa, Daniil Kvyat και τον 10ο Carlos Sainz. Το όνομα του Sebastian Vettel δεν το έχεις διαβάσει ακόμα, διότι ο Γερμανός έχασε δύναμη στο τέλος του Q1, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί από τη συνέχεια, εκκινώντας αύριο από την 16η θέση.
Q1
Οι καιρικές συνθήκες παρέμεναν καλές, με τις θερμοκρασίες να είναι στους 26°C στον αέρα και τους 30°C στην άσφαλτο. Οι οδηγοί δεν άργησαν να βγουν στην πίστα και αυτό που προκαλούσε μία μικρή έκπληξη ήταν τα πολύ μαλακά ελαστικά των Hamilton και Rosberg, όταν οι άλλοι κορυφαίοι συνδυασμοί ήταν με τη μαλακή γόμα.
Οι οδηγοί της γερμανικής ομάδας ήταν οι ταχύτεροι, με τον Hamilton να είναι στην κορυφή, 1,5 δέκατο μπροστά από τον Rosberg, όταν ο τρίτος Raikkonen βρισκόταν 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Πρωταθλητή. Με την πολύ μαλακή γόμα και οι δύο McLaren, αλλά ο Button δεν μπορούσε να πετύχει κάτι περισσότερο από την 17η θέση, τη στιγμή που ο Alonso ήταν 9ος.
Περισσότερα μονοθέσια έβαλαν την πολύ μαλακή γόμα για τα τελευταία πέντε λεπτά των κατατακτήριων. Οι χρόνοι έπεφταν γρήγορα, με αποτέλεσμα ο Vettel να έχει φτάσει μέχρι την 12η θέση, όταν η Sauber έλεγε στον Ericsson πως υπάρχει πρόβλημα με την C34 του. O Alonso ανέφερε κλατάρισμα, έτσι δεν κατάφερε να ξεφύγει από την 17η θέση.
Η μεγάλη έκπληξη, όμως, ήταν ο Vettel. Ο Γερμανός είχε πέσει 16ος και δεν κατάφερε να βελτιώσει, διότι έχασε δύναμη στον κινητήρα του. Μαζί με τους δύο πρώην Πρωταθλητές, εκτός από το Q2 έμειναν οι Ericsson, Stevens και Merhi. Ο Button έγραψε τον 9ο καλύτερο χρόνο και προκρίθηκε με άνεση στο Q2.
Q2
Όλοι οι οδηγοί με τα πολύ μαλακά ελαστικά και ο Massa ήταν αυτός που ολοκλήρωσε πρώτος την προσπάθειά του, αλλά ο χρόνος του δεν ήταν ανταγωνιστικός. Οι Mercedes ανέβηκαν και πάλι στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Hamilton να είναι και πάλι ταχύτερος, για δύο δέκατα αυτή τη φορά. Ο Ricciardo ακολουθούσε από την τρίτη θέση, όταν η Force India έλεγε στον τέταρτο Hulkenberg πως το εμπρός αριστερό ελαστικό ίσως να έχει χάσει πίεση.
Πρόβλημα με την E23 του Grosjean, o οποίος επέστρεψε στα pits, ενώ λίγο αργότερα ο Raikkonen έβγαινε για πρώτη φορά στην πίστα, φυσικά με τα πολύ μαλακά. Ο Φινλανδός ανέβηκε στην 3η θέση, 6 δέκατα πίσω από τον Rosberg και 2 δέκατα μπροστά από τον τέταρτο Ricciardo.
Κοντά στη 10άδα είχαν βρεθεί οι Williams, έτσι στα τρία λεπτά πριν από το τέλος ξεκίνησαν την προσπάθειά τους για να απομακρυνθούν από την επικίνδυνη ζώνη. Εκτός ο Grosjean, λόγω προβλημάτων στα ηλεκτρονικά. Ο Γάλλος δεν είχε καταφέρει να σημειώσει χρόνο, βρισκόμενος στην 15η θέση.
Ο Bottas είχε μετακινηθεί στην 5η θέση, όταν ο Massa ήταν 9ος. Οριακή πρόκριση για τον Sainz, που ήταν 10ος, 39 χιλιοστά μπροστά από τον Verstappen. Μαζί με τον Ολλανδό, αποκλείστηκαν οι Button, Maldonado, Nasr και Grosjean.
Q3
Οι δύο Force India έκαναν την αρχή και ήταν στην κορυφή, πριν έρθουν οι δύο Mercedes. Ο γύρος του Hamilton δεν ήταν καλός, όπως μαρτυρούν και τα 4 δέκατα διαφοράς από τον πρωτοπόρο Rosberg. Ο Raikkonen ήταν τέταρτος στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, πίσω από τον Perez και μπροστά από τον Ricciardo, αλλά ο Φινλανδός ήταν κοντά στον Μεξικανό και είχε τη δυνατότητα να τον περάσει.
Όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν στα pits για τη συνέχεια, προκειμένου να προετοιμαστούν για την τελευταία τους προσπάθεια με ένα νέο σετ πολύ μαλακής γόμας. Ο Ricciardo δεν βελτίωσε τη θέση του, την ώρα που ο Raikkonen ήταν πολύ γρήγορος και βελτίωνε τους χρόνους του.
Στην κορυφή, ο Hamilton ανέβηκε στην πρώτη θέση, αλλά ο Rosberg ήταν 124 χιλιοστά πίσω και τα έδινε όλα για να πάρει ξανά την πρώτη θέση. Ο Γερμανός τα κατάφερε με άνεση, ενώ και ο Raikkonen ήταν μπροστά από τον Perez για την τρίτη θέση.
Πιο πίσω, η επίδοση του Bottas τον έφερε στην 6η θέση, με τις διαφορές να είναι μικρές, έτσι ο Hulkenberg ήταν ανάμεσα στις δύο Williams. Οι Kvyat και Sainz περιορίστηκαν στην 9η και 10η θέση.
Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:40.237 | – | 12 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:40.614 | 0.377 | 12 |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:41.051 | 0.814 | 14 |
4 | Sergio Perez | Force India | 1:41.184 | 0.947 | 18 |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:41.444 | 1.207 | 17 |
6 | Valtteri Bottas | Williams | 1:41.656 | 1.419 | 19 |
7 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:41.686 | 1.449 | 15 |
8 | Felipe Massa | Williams | 1:41.759 | 1.522 | 20 |
9 | Daniil Kvyat | Red Bull | 1:41.933 | 1.696 | 22 |
10 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:42.708 | 2.471 | 17 |
11 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:42.521 | 1.763 | 14 |
12 | Jenson Button | McLaren | 1:42.668 | 1.910 | 12 |
13 | Pastor Maldonado | Lotus | 1:42.807 | 2.049 | 14 |
14 | Felipe Nasr | Sauber | 1:43.614 | 2.856 | 15 |
15 | Romain Grosjean | Lotus | 11 | ||
16 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:42.941 | 1.967 | 7 |
17 | Fernando Alonso | McLaren | 1:43.187 | 2.213 | 5 |
18 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:43.838 | 2.864 | 7 |
19 | Will Stevens | Manor | 1:46.297 | 5.323 | 7 |
20 | Roberto Merhi | Manor | 1:47.434 | 6.460 | 8 |
*Ο Stevens έχει νέα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, έτσι πήρε ποινή 5 θέσεων στην αυριανή εκκίνηση.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου