ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

GP Μεξικού 2015: Επιτέλους νίκη για τον Rosberg

Nico Rosberg

Από το Αυστριακό Grand Prix είχε να βρεθεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός άντεξε σήμερα την πίεση του Lewis Hamilton και κατέκτησε την 4η φετινή του νίκη και την 12η συνολικά στην καριέρα του. Πίσω του ο τρις πλέον Πρωταθλητής, με τη Mercedes να σημειώνει για 10η φορά φέτος το «1-2»!

Στην τρίτη θέσει ο Valtteri Bottas, για δεύτερη φορά φέτος στο βάθρο -μετά τον Καναδά-, ενώ ακολούθησαν οι Daniil Kvyat, Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Max Verstappen και ο 10ος Romain Grosjean. Διπλή εγκατάλειψη για τη Ferrari. Κανένα από τα δύο μονοθέσιά της δεν πήρε κατάταξη, κάτι που έχει να συμβεί από το 2006 και το Αυστραλιανό Grand Prix. Ας δούμε τι έγινε στους 71 γύρους του Μεξικανικού Grand Prix:

Λιακάδα στο ξεκίνημα και θερμοκρασίες στους 22°C στον αέρα και 54°C στην άσφαλτο. Στις 10 πρώτες θέσεις ήταν οι: Rosberg, Hamilton, Vettel, Kvyat, Ricciardo, Bottas, Massa, Verstappen, Perez και ο Hulkenberg. Από την 18η ξεκίνησε ο Alonso, λόγω αλλαγής στοιχείων του power unit και κιβωτίου· από την 19η θέση ξεκίνησε ο Raikkonen, λόγω αλλαγής κιβωτίου και στοιχείων του power unit· από την 20η ο Button, καθώς ο Βρετανός είχε 70 θέσεις ποινής από τη χρησιμοποίηση στοιχείων του power unit από το 3ήμερο.

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Rosberg έμεινε πρώτος στο ξεκίνημα και ο Hamilton προσπαθούσε να περάσει στις πρώτες στροφές. Κακή εκκίνηση για τον Vettel, ο οποίος είχε κλατάρισμα από την επαφή μου με τον Ricciardo κι έχανε συνεχώς θέσεις. Η 10άδα στο τέλος του πρώτου γύρου ήταν: Hamilton, Rosberg, Kvyat, Ricciardo, Bottas, Verstappen, Massa, Perez, Hulkenberg και ο Sainz.

Εγκατάλειψη για τον Alonso, αφού έχασε δύναμη στον κινητήρα του κι γύρισε στα pits. Τη μέση γόμα έβαλε ο Vettel, επιστρέφοντας στην τελευταία θέση. Ο Bottas πίεζε το Ricciardo για την 4η θέση, όσο ο ρυθμός του 15ου Raikkonen παρέμενε κακός. Αντίθετα, ο Hamilton είχε πλησιάσει τον Rosberg στα 9 δέκατα στον 4ο γύρο, αλλά ο Γερμανός άνοιξε στη συνέχεια τη διαφορά του.

Το γκάζι στο πάτωμα έβαλε ο Kimi, ανεβαίνοντας στην 12η θέση, ενώ ο Bottas έγινε το πρώτο μονοθέσιο που μπαίνει χωρίς πρόβλημα για αλλαγή ελαστικών, στον 9ο γύρο, βάζοντας τη μέση γόμα, όπως έκαναν αμέσως μετά οι Massa και Hulkenberg. Από τα 1,9 δευτερόλεπτα, στα 1,4 είχε πέσει η διαφορά των Rosberg και Hamilton. Ο Ricciardo έκανε παράπονα για τα πίσω ελαστικά και το pit stop δε θα αργούσε για τον Αυστραλό.

Μέσα οι Maldonado και Ericsson, ενώ ο Bottas περνούσε τον έναν μετά τον άλλο: πρώτα τον Button και στη συνέχεια τον Nasr, έχοντας ανέβει στην 10η θέση, καθώς είχε σημαντικά καλύτερο ρυθμό από τους οδηγούς μπροστά τους. Επόμενος στόχος ήταν ο Grosjean, όμως ο οδηγός της Lotus μπήκε και αυτός για αλλαγή ελαστικών.

Μάχη για την 6η θέση είχαν οι Perez και Sainz, με τον δεύτερο να πιέζει τον πρώτο. Τον ίδιο ρυθμό με τον team-mate του είχε και ο Massa, που είχε ανέβει και αυτός μέχρι την 10η θέση, πίσω από τον Bottas. Nasr και Sainz άλλαξαν ελαστικά στον 14ο γύρο. Ο οδηγός της Toro Rosso βγήκε στην 12η θέση, μπροστά από τον Vettel.

Ξανά στα 1,9 δευτερόλεπτα η απόσταση των δύο πρώτων. Ο Rosberg ήταν ικανός να μην αφήνει τον Hamilton να μπαίνει σε χρόνους DRS, όσο κι αν ο Βρετανός προσπαθούσε να κλείσει τη διαφορά. Εν τω μεταξύ, ο Vettel πέρασε μετά από κάποια δυσκολία τον πεισματάρη Carlos για την 12η θέση και ο επόμενος στόχος ήταν ο Button, που είχε πολύ πιο αργό ρυθμό. Ο Γερμανός τον προσπέρασε στην αρχή του 17ου γύρου.

Αμέσως μετά, όμως, ο Vettel έκανε λάθος και βγήκε προσωρινά εκτός πίστα, αλλά το θέμα ήταν ότι είχε πέσει στην 16η θέση. Στη μάχη των Perez και Sainz, Sainz κατάφερε να περάσει μπροστά μόλις ολοκληρώθηκε το pit stop και των δύο, αλλά ο Μεξικανός πίεζε για να βρεθεί ξανά μπροστά του.

Στα pits ο Kvyat στον 22ο γύρο, βγαίνοντας 5ος, μπροστά από τους Raikkonen και Bottas, που είχαν τη δική τους μάχη. Ο Bottas δοκίμασε να περάσει, ο Raikkonen δεν έδινε τη θέση του και το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξει επαφή ανάμεσα στον πίσω δεξί τροχό του Raikkonen και τον εμπρός αριστερό του Bottas. Το μοναδικό μονοθέσιο που πληγώθηκε ήταν η SF15-T, καθώς έσπασε η ανάρτηση.

Ο Button συνέχισε να χάνει θέσεις -είχε πέσει 14ος- όσο ο Ricciardo έμπαινε για να βάλει τη μέση γόμα, βγαίνοντας πίσω από τις δύο Williams, που είχαν αλλάξει πιο νωρίς ελαστικά. 1,8 δευτερόλεπτα χώριζαν τον Rosberg από τον Hamilton και ο Γερμανός έγινε ο πρώτος από τους δύο που μπήκαν μέσα, μαζί με τον Verstappen, ο οποίος είχε ανέβει μέχρι την 3η θέση.

Δύσκολος αντίπαλος για τον Vettel είχε αποδειχθεί ο Maldonado, αφού δεν μπορούσε να τον περάσει για την 12η θέση. Μέσα ο Hamilton για τη δική του αλλαγή, βγαίνοντας στην 2η θέση, 3,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate του. Pit stop και για τον Button, από την 16η θέση, πέφτοντας τελικά στην 18η και τελευταία. Λάθος από τον Sainz στην πίεση του Perez, βγαίνοντας εκτός πίστας, αλλά στη συνέχεια έδωσε την 9η θέση στον Μεξικανό.

Στον 36ο γύρο, η 10άδα ήταν: Rosberg, (2,9)Hamilton, (21,7)Kvyat, (2,4)Bottas, (3,5)Massa, (1,3),Ricciardo (4,6)Hulkenberg, (12,4)Verstappen, (3,3)Perez και (2,1)Sainz. Δεύτερο pit stop για τον Vettel. Ο Γερμανός έβαλε ξανά τη μέση γόμα και έπεσε στην 14η θέση, την ώρα που τα πράγματα είχαν κάπως σταθεροποιηθεί όσον αφορά τις διαφορές των οδηγών στη 10άδα.

Τα μοναδικά μονοθέσια από τη 10άδα που ήταν στο 1:22 ήταν οι δύο Mercedes, με τον τρίτο Kvyat να είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός. Οι δύο Williams ανέβασαν τον ρυθμό τους, και ο Bottas είχε μειώσει στα 1,6 δευτερόλεπτα από τον Kvyat. Ο ίδιος χρόνος χώριζε τους Verstappen και Perez, καθώς ο Μεξικανός ήταν ταχύτερος και ήθελε την 8η θέση.

Δεύτερο pit stop για τον Sainz. Μαλακά ελαστικά και 13η θέση, πίσω από τον Vettel. Ο Rosberg δεν ήθελε να ξέρει για τη διαφορά από τον Hamilton, όπως έλεγε στην ενδοεπικοινωνία,, αλλά αυτή ήταν στα 2,9 δευτερόλεπτα. Ο Γερμανός μπήκε για δεύτερη φορά στα pits στον 47ο γύρο, αν και νωρίτερα είχαν πει ότι πηγαίνουν μέχρι το τέλος. Τα ελαστικά που επέλεξε ήταν για δεύτερη φορά η μέση γόμα.

Ο Hamilton ρωτάει γιατί πρέπει να μπει δεύτερη φορά, αλλά τελικά ο Πρωταθλητής έβαλε και αυτός τη μέση γόμα, λέγοντας χαρακτηριστικά «Ελέγξτε τα ελαστικά, θέλω να μου δώσετε feedback», προφανώς ειρωνευόμενος επειδή τα ελαστικά του ήταν σε καλή κατάσταση πριν μπει στα pits.

Το γκάζι στο πάτωμα είχε βάλει ο Ricciardo και το αποτέλεσμα ήταν να φτάσει και να πιέζει τον Massa για την 5η θέση, αλλά ο Βραζιλιάνος είχε τη δύναμη του PU106B Hybrid στο πλευρό του. Ωστόσο, με εχθρό το DRS, τελικώς έδωσε την 5η θέση στον Ricciardo. Προσπέρασμα είχαμε και πιο πίσω, όταν ο Perez βρέθηκε στην 8η θέση, μπροστά από τον Grosjean.

Εκτός αγώνα ο Vettel στον 52ο γύρο! Ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο της SF15-T, χτυπώντας στα προστατευτικά της στροφής 7. Αυτοκίνητο Ασφαλείας και τα pits πήραν φωτιά. Kvyat, Ricciardo, Massa, Hulkenberg, Verstappen, Grosjean, Maldonado, Sainz, Ericsson, Nasr, Stevens, Rossi και λίγο αργότερα ο Bottas.

Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, η κατάταξη ήταν: (1ος)Rosberg, (2ος)Hamilton, (3ος)Kvyat, (4ος)Bottas, (5ος)Ricciardo, (6ος)Massa, (7ος)Hulkenberg, (8ος)Perez, (9ος)Verstappen, (10ος)Grosjean, (11ος)Maldonado, (12ος)Sainz, (13ος)Ericsson, (14ος)Nasr, (15ος)Button, (16ος)Stevens και ο (17ος) Rossi.

Η επανεκκίνηση του αγώνα έγινε στον 58ο γύρο και ο Rosberg έμεινε πρώτος. Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Bottas, περνώντας τον Kvyat, κάτι που ήταν και η μοναδική αλλαγή στην κατάταξη. Τέλος αγώνα για τον Nasr, που είχε πρόβλημα στο σύστημα πέδησης. Παρόμοιο ρυθμό για τις Williams και Red Bull, όμως ο Ricciardo ήταν λίγο ταχύτερος και πίεζε τον Kvyat για την 4η θέση. Οι δύο RBR είχε τη μαλακή και οι δύο Williams τη μέση γόμα.

Πίεση δεχόταν και ο Verstappen, μιας και ο Grosjean ήθελε την 9η θέση. 8 γύρους πριν από το τέλος. Στην κορυφή, ο Hamilton είχε καταφέρει να ρίξει τη διαφορά στο δευτερόλεπτο, αλλά έκανε λάθος και απομακρύνθηκε κατά 7 δέκατα, μειώνοντας και πάλι στα 1,4 δευτερόλεπτα.

Οι διαφορές στη 10άδα είχαν ανοίξει και το μοναδικό ενδιαφέρον στις θέσεις 10 και 11: ο Maldonado βελτίωνε τον ρυθμό του και πίεζε τον Grosjean για να του πάρει τον τελευταίο βαθμό. Το προσπέρασμα δεν ήρθε και τίποτα δεν άλλαξε μέχρι την καρώ σημαία.

Το επόμενο Grand Prix είναι προγραμματισμένο για τις 13-15 Νοεμβρίου, στο Interlagos της Βραζιλίας.

Σε λίγο τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες…



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video