Μία εβδομάδα απέχουμε από το 12ωρο τεστ για τα ελαστικά του 2016. Οι ομάδες δε θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν καινούρια εξαρτήματα στα μονοθέσιά τους και η Pirelli θα αναλάβει εξ ολοκλήρου το πρόγραμμα για κάθε μία από τις 10 ομάδες. Η ιταλική εταιρεία θα πάρει δεδομένα για τα ελαστικά του 2016, ενώ την πρώτη της εμφάνιση θα κάνει η νέα υπερ-μαλακή γόμα που θα χρησιμοποιηθεί από το 2016.
Όπως είναι λογικό, η φύση της γόμας δε θα επιτρέπει τη χρήση της στις περισσότερες πίστες, και ο Αγωνιστικός Διευθυντής των Ιταλών, Paul Hembery, ξεκαθαρίζει ότι η νέα αυτή γόμα θα χρησιμοποιείται σε circuit πόλης, εκεί όπου η φθορά είναι μειωμένη. Επιπλέον, ο Βρετανός θέλει ένα οριακό σημείο απόδοσης των ελαστικών, ώστε, μετά από κάποιους γύρους, η πρόσφυση να είναι σημαντικά χαμηλότερη και οι οδηγοί να αλλάζουν ελαστικά, προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των pit stops.
Είναι μόνο για τα circuits πόλης, επειδή, όπως είδαμε στο Μονακό και τη Σιγκαπούρη, τα επίπεδα της φθοράς είναι πολύ χαμηλά αυτή τη στιγμή. Τα μονοθέσια γλιστράν λιγότερο και οι αλλαγές που κάναμε είναι μια ώθηση στα επίπεδα φθοράς. Ίσως είναι υπερβολικά μεγάλες (οι αλλαγές), αλλά, με την έλλειψη των δοκιμών, δεν μπορέσαμε να κάνουμε άλλες αλλαγές, έτσι συμβιβαζόμαστε με αυτό, επειδή τα μονοθέσια θα είναι ταχύτερα του χρόνου.
Κάθε χρόνο υπάρχει βελτίωση, συνεπώς αυτό που ήταν εντάξει πέρυσι, ίσως να προκαλέσει προβλήματα την επόμενη σεζόν. Η ιδέα είναι να έχουμε δύο ή τρία pit stops και οι γόμες τη νέα σεζόν θα είναι ίδιες με φέτος, συν τη μία επιπλέον, έτσι δε θα έχουμε μεγάλες αλλαγές. Προσπαθούμε να αλλάξουμε το εσωτερικό μέρος του ελαστικού, ώστε να δημιουργήσουμε ένα σημείο, που, μετά από κάποιους γύρους, οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν αλλαγή. Αλλά, δεν είναι το ίδιο με αυτό που κάναμε στο παρελθόν με τη φθορά. Θα πρέπει να πειραματιστούμε και να δούμε αν δουλέψει όπως περιμένουμε.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου