ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

GP Μεξικού 2015, FP3: Ο Rosberg παραμένει, οριακά, στην κορυφή

17F1GPMEX20151740

Οι τρίτες και τελευταίες ελεύθερες δοκιμές ολοκληρώθηκαν πριν λίγο, στην πίστα Hermanos Rodriguez του Μεξικό, με τον Nico Rosberg να τερματίζει την διαδικασία στην πρώτη θέση, για λογαριασμό της Mercedes. Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος, με την θερμοκρασία στους 20°C στον αέρα και τους 32°C στο οδόστρωμα, αλλά το δεύτερο παρέμενε ολισθηρό έπειτα από τις μπόρες που έπεσαν νωρίτερα μέσα στην ημέρα.

Οι ομάδες είχαν μόλις μια ώρα διαθέσιμη για να τελειοποιήσουν το set-up των μονοθεσίων τους και μιας κι η πίστα είναι καινούρια, οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχασαν χρόνο παραμένοντας μέσα στα pits. Ο πρώτος ανταγωνιστικός γύρος ήρθε από τον Verstappen, με το 1:27.592 να μην μένει για πολύ στην κορυφή, αφού οι προσομοιώσεις αγώνα άρχισαν να γίνονται ταχύτερες. Έτσι, με 10 λεπτά να έχουν περάσει και όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη σκληρότερη από τις δυο γόμες της Pirelli, ο Massa βρισκόταν στην κορυφή του πίνακα των χρόνων (1:23.803), με τις Force India να ακολουθούν και τις Mercedes και Ferrari να μην έχουν γράψει ακόμα κάποιο γρήγορο χρόνο.

Την ίδια στιγμή, οι μηχανικοί της McLaren προέτρεπαν τον Alonso να αποφεύγει τις ανωμαλίες στην στροφή 11, ενώ τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα για την Ferrari του Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός είδε νωρίς-νωρίς την αριστερή πλευρά του PU να καπνίζει, σταματώντας στην άκρη της πίστας, με μόλις 4 γύρους πλάι στο όνομά του. Υπενθυμίζουμε πως οι κόκκινοι φόρεσαν φρέσκους κινητήρες, μόλις στον προηγούμενο αγώνα. Ο έτερος πιλότος της Scuderia βρισκόταν τέταρτος, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το να ζεστάνει τα ελαστικά του, ενώ η κορυφή άλλαζε χέρια και ο Kvyat ανέβαινε στην πρώτη θέση (1:22.955), πριν ο teammate του, Daniel Ricciardo, γράψει έναν ελαφρά καλύτερο χρόνο (1:22.909).

Οι Stevens, Maldonado και Rosberg έχασαν το δρόμο τους στην ολισθηρή πίστα, με τον Hamilton να μην έχει γράψει χρόνο 25′ μέσα στην διαδικασία, χωρίς, όμως, να αντιμετωπίζει κάποιο θέμα. Από την άλλη, ο Button είχε ακόμη μεγαλύτερα ζητήματα, αφού το ERS της Honda έβγαλε πρόβλημα, κάνοντας αδύνατη τη συλλογή δεδομένων. Αργότερα, θα γινόταν γνωστό πως έπρεπε να αλλάξει ξανά κινητήρα, στο power unit του FP1. Όταν ο πρωταθλητής βγήκε επιτέλους από τα pits, μισή ώρα από την εκκίνηση του FP3, δεν απείλησε την κορυφή, με τον Ricciardo να συνεχίζει να βελτιώνει τους χρόνους του (1:22.502).

Κάπου εκεί οι οδηγοί άρχισαν να φοράνε τη μαλακή γόμα, ξεκινώντας και τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων. Αυτή η επιλογή ήταν σίγουρα ταχύτερη από τη μέση, όμως δεν έδειξε να έχει το ίδιο καλή φθορά, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει τις ομάδες στη μεγιστοποίηση της πιο σκληρής επιλογής για τον αγώνα. Με την ταχύτερη γόμα, ο Vettel έκλεψε την πρωτιά με το 1:21.871, αλλά ενώ μπορούσε να βελτιώσει περισσότερο στον δεύτερο γύρο του, έκανε λάθος, βγαίνοντας εκτός. Λίγο νωρίτερα ο Kvyat σπίναρε, προσπαθώντας να εξερευνήσει τα όρια της πρόσφυσης, με τους οδηγούς να πιέζουν όλο και πιο πολύ.

Προβλήματα με τα φρένα της Lotus είχε ο Grosjean. Ο Γάλλος βρισκόταν εκτός δεκάδας, μια θέση και ένα δέκατο πίσω από τον teammate του. Παράλληλα, και παρότι ο Hamilton παραπονέθηκε για το παράθυρο λειτουργίας των ελαστικών, κατάφερε να κάνει πρώτο χρόνο (1:21.840), φορώντας μάλιστα τη μέση γόμα στην W06. Σύμφωνα με τον Βρετανό, το μονοθέσιο είχε ακόμη πιο πολύ χρόνο διαθέσιμο.

Κάπου εκεί, η δράση ηρέμησε για λίγο, με τον Alonso να γυρνάει μόνος του στην πίστα κάνοντας προσομοίωση αγώνα. Περίπου 11 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας το σιρκουί γέμισε ξανά μονοθέσια, με τη μαλακή γόμα να είναι η επιλογή για τους τελευταίους γρήγορους γύρους, δίνοντας τον καλύτερο χρόνο της στην δεύτερη ή ακόμα και την τρίτη προσπάθεια. Έτσι, η μάχη μεταφέρθηκε ανάμεσα στους πιλότους της Mercedes, με τον πρωταθλητή Lewis να κάνει λάθη στην αρχή, ενώ και στον καθαρό του γύρο έμεινε οριακά πίσω από τον Rosberg. Η μάχη της δεύτερης σειράς ήταν κι αυτή πολύ κλειστή, με τις Ferrari, Red Bull, Force India, Toro Rosso και Williams να είναι πολύ κοντά, μέσα σε μισό δευτερόλεπτο.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το FP3, με την μάχη των κατατακτηρίων να ξεκινά στις 21:00 ώρα Ελλάδος. Ακολουθεί ο πίνακας με τους χρόνους των τρίτων ελεύθερων δοκιμών.

Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1 N.Rosberg Mercedes 1:21.083
2 L.Hamilton Mercedes 1:21.097 0.014
3 D.Ricciardo Red Bull 1:21.201 0.118
4 S.Vettel Ferrari 1:21.294 0.211
5 D.Kvyat Red Bull 1:21.530 0.447
6 S.Perez Force India 1:21.603 0.520
7 V.Bottas Williams 1:21.772 0.689
8 C.Sainz Toro Rosso 1:21.775 0.692
9 F.Massa Williams 1:21.945 0.862
10 N.Hulkenberg Force India 1:22.010 0.927
11 M.Verstappen Toro Rosso 1:22.039 0.956
12 P.Maldonado Lotus 1:22.042 0.959
13 R.Grosjean Lotus 1:22.184 1.101
14 M.Ericsson Sauber 1:22.871 1.788
15 F.Alonso McLaren 1:23.065 1.982
16 F.Nasr Sauber 1:23.067 1.984
17 K.Raikkonen Ferrari 1:24.648 3.565
18 W.Stevens Marussia 1:25.654 4.571
19 A.Rossi Marussia 1:28.176 7.093
20 J.Button McLaren 1:29.336 8.253


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video