ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Τέλη Κυκλοφορίας 2016: Ο παραλογισμός στο μεγαλείο του

teli kikloforias

Το Υπουργείο Οικονομικών συνεχίζει να επεξεργάζεται σενάρια ώστε να βρει ισοδύναμα για την μη εφαρμογή του ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση και τα σενάρια που αφήνει να διαρρεύσουν για τα τέλη κυκλοφορίας είναι παράλογα, εξοργιστικά, πέραν την κοινής λογικής.

Σύμφωνα με αυτά που έχουν κυκλοφορήσει, οι πρόσθετες επιβαρύνσεις θα ξεκινούν από 30 ευρώ και θα αγγίζουν κατά περιπτώσεις μέχρι και τα 200 ευρώ για ιδιοκτήτες οχημάτων που μέχρι σήμερα απαλλάσσονται από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας. Το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει επιβαρύνσεις 30 με 50 ευρώ για τους κατόχους υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς και βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων κυβισμού άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών και ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με τις αυξήσεις σε αυτά τα τέλη να κυμαίνονται από 50 έως 200 ευρώ.

Παράλληλα, προβλέπονται μειώσεις 5% στα τέλη για οχήματα χαμηλού κυβισμού και μικρής αξίας, ασχέτως παλαιότητας, καθώς επίσης και για οχήματα μεγάλου κυβισμού τα οποία είναι πολύ παλιά και πωλούνται πλέον σε πολύ χαμηλή τιμή. Συγκεκριμένα τα σενάρια που ακούγονται είναι:

  • Αύξηση 20% στα τέλη των καινούργιων Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού
  • Μείωση 5% στα τέλη για τα μικρά παλαιά Ι.Χ.
  • Διατήρηση των ίδιων τελών στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού.
  • Επιβάρυνση στα ΙΧ αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/11/2011.

Επί τάπητος, έχει πέσει και το σενάριο για επιβολή τελών κυκλοφορίας στο μισό των αντίστοιχων βενζινοκίνητων για τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. μεσαίου κυβισμού, τα οποία είχαν μηδενικά τέλη λόγω εκπομπής χαμηλών ρύπων. Η λογική του υπουργείου Οικονομικών είναι να συνδέσει το ύψος των τελών κυκλοφορίας με την πραγματική αξία των οχημάτων προσθέτοντας στην εξίσωση τους παράγοντες κυβικά εκατοστά και παλαιότητα, κάτι το οποίο έχει προαναγγείλει εξάλλου και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφωνας Αλεξιάδης.

Τέλος ακινησίας;

Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει το σενάριο επιβολής τέλους ακινησίας, επειδή πλέον υπάρχει ο κίνδυνος της μαζικής κατάθεσης πινακίδων, προκειμένου να αποφύγει κάποιος τα ατελείωτα τέλη και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε ένα ΙΧ άνω των 1.928 κ.εκ. Η κυβέρνηση για να αποφευχθεί το φαινόμενο αυτό, σχεδιάζει αντικίνητρα σε όποιον από τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2.000 κ.εκ και άνω επιλέξει να καταθέσει πινακίδες.

Το αντικίνητρο θα είναι ένα τέλος ακινητοποίησης που ανάλογα με τον κυβισμό του ΙΧ θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και 450 ευρώ. Έτσι για ένα 2.000 κ.εκ αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200 ευρώ περίπου αλλά και τον αυξημένο φόρο πολυτελείας (13%).

Επιπλέον, το σχέδιο για τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας θα προκαλέσει επιβαρύνσεις και στα μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και «ηλικίας» μέχρι 5 ετών, δεδομένου ότι πολλά από τα οχήματα αυτά έχουν ενταχθεί στο ευνοϊκό καθεστώς υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές ρύπων.

Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν την επόμενη εβδομάδα ώστε τα νέα ειδοποιητήρια για τα τέλη του 2016 να αναρτηθούν μέσα στο Νοέμβριο στους λογαριασμούς των φορολογουμένων στο Taxisnet.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video