Home
Αυτοκίνητα
Auto-Moto
BMW X2 Holo Experience: Η BMW και η Microsoft εξελίσσουν μία μοναδική εμπειρία ‘mixed reality’ για τη νέα καμπάνια της BMW X2
BMW X2 Holo Experience: Η BMW και η Microsoft εξελίσσουν μία μοναδική εμπειρία ‘mixed reality’ για τη νέα καμπάνια της BMW X2
Η BMW και η Microsoft μετατρέπουν τμήμα της καμπάνιας ‘Be the one who dares’ (Γίνε Αυτός που Τολμά) για τη νέα BMW X2 σε απολαυστική, high-tech εμπειρία. Σε μία μοναδική εφαρμογή ‘mixed reality’, οι δύο εταίροι συνδυάζουν την φυσική πραγματικότητα και το ψηφιακό περιεχόμενο, σε μία εμπειρία που διατίθεται αποκλειστικά στο Microsoft HoloLens.
Διαβάστε περισσότερα »
Πηγή
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου