Χωρίς καμία αλλαγή ανακοινώθηκαν τα πολυσυζητημένα και αργοπορημένα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017. Έτσι τώρα 5 εκ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα κληθούμε να πληρώσουμε τα ίδια ποσά που δώσαμε και για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016.
Πολύ φασαρία για το τίποτα!
Ωστόσο, το Υπουργείο Οικονομικών δεσμεύεται να ισχύσουν οι αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018, όπου θα υιοθετηθεί το σύστημα υπολογισμού τους με πιο αντικειμενικά κριτήρια (κυβισμό, εκπομπές CO2 και παλαιότητα ανά έτος), θα σταματήσουν σε μεγάλο βαθμό οι αδικίες που ισχύουν σήμερα.
Το ίδιο όριο των 90 g CO2/km ισχύει και για τα μηδενικά τέλη. Σε κάθε περίπτωση στόχος του αρμόδιου υπουργείου είναι να εισπράξει από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 το ποσό των 1,1 εκ. ευρώ, όπως άλλωστε αναφέρεται και στον προϋπολογισμό της επόμενης χρονιάς.
Επίσης διατηρούνται και το 2017 τα τεκμήρια διαβίωσης και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης τα οποία ως γνωστό υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα η προσπάθεια του αρμόδιου υπουργείου για άρση της ακινησίας των αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας, όχι μόνο πέφτει στο κενό, αλλά θα υποχρεώσει και άλλους να αποσύρουν από την κυκλοφορία τα αυτοκίνητά τους.
Και για την ιστορία, σήμερα πάνω από 1 εκ. ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους, ενώ πάνω από 800.000 αυτοκίνητα κυκλοφορούν παράνομα, γιατί δεν έχουν πληρωμένα Τέλη Κυκλοφορίας και άλλα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, γεγονός που δημιουργεί μια σημαντική υστέρηση στα δημόσια ταμεία, τη στιγμή που ψάχνει η κυβέρνηση να βγάλει από τη "μύγα ξύγκι".
Και αυτή η περιβόητη "τσιμπίδα του νόμου" που θα τους έπιανε και θα επέβαλε πρόστιμα στους παράνομους, μάλλον έχει αμβλυνθεί και δεν τσιμπάει κανέναν. Για τέτοια αναλγησία μιλάμε!
Τι θα πληρώσουμε:
ΙΧ με πρώτη Ταξινόμηση έως το 2000
Κατηγορία Β - Κυβισμός 301-785cc - 55 ευρώ
Κατηγορία Γ - Κυβισμός 786-1071cc - 120 ευρώ
Κατηγορία Δ - Κυβισμός 1072-1357cc - 135 ευρώ
Κατηγορία Ε - Κυβισμός 1358-1548cc - 225 ευρώ
Κατηγορία ΣΤ - Κυβισμός 1549-1738cc - 250 ευρώ
Κατηγορία Ζ - Κυβισμός 1739-1928cc - 280 ευρώ
Κατηγορία Η - Κυβισμός 1929-2357cc - 615 ευρώ
Κατηγορία Θ - Κυβισμός 2358-3000cc - 820 ευρώ
Κατηγορία Ι - Κυβισμός 3001-4000cc - 1025 ευρώ
Κατηγορία Κ - Κυβισμός 4000cc και άνω - 1230 ευρώ
ΙΧ με πρώτη Ταξινόμηση από το έτος 2001 έως το 2005
Κατηγορία Β - Κυβισμός 301-785cc - 55 ευρώ
Κατηγορία Γ - Κυβισμός 786-1071cc - 120 ευρώ
Κατηγορία Δ - Κυβισμός 1072-1357cc - 135 ευρώ
Κατηγορία Ε - Κυβισμός 1358-1548cc - 240 ευρώ
Κατηγορία ΣΤ - Κυβισμός 1549-1738cc - 265 ευρώ
Κατηγορία Ζ - Κυβισμός 1739-1928cc - 300 ευρώ
Κατηγορία Η - Κυβισμός 1929-2357cc - 630 ευρώ
Κατηγορία Θ - Κυβισμός 2358-3000cc - 840 ευρώ
Κατηγορία Ι - Κυβισμός 3001-4000cc - 1050 ευρώ
Κατηγορία Κ - Κυβισμός 4000cc και άνω 1260 ευρώ
ΙΧ με πρώτη ταξινόμηση από το 2006 και μετά
Κατηγορία Β - Κυβισμός 301-785cc - 55 ευρώ
Κατηγορία Γ - Κυβισμός 786-1071cc - 120 ευρώ
Κατηγορία Δ - Κυβισμός 1072-1357cc - 135 ευρώ
Κατηγορία Ε - Κυβισμός 1358-1548cc - 255 ευρώ
Κατηγορία ΣΤ - Κυβισμός 1549-1738cc - 280 ευρώ
Κατηγορία Ζ - Κυβισμός 1739-1928cc - 320 ευρώ
Κατηγορία Η - Κυβισμός 1929-2357cc - 690 ευρώ
Κατηγορία Θ - Κυβισμός 2358-3000cc - 920 ευρώ
Κατηγορία Ι - Κυβισμός 3001-4000cc - 1150 ευρώ
Κατηγορία Κ - Κυβισμός 4000cc και άνω 1380 ευρώ
Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2/km (ευρώ/g CO2)
0-90 g CO2/km - 0 ευρώ
91-100 g CO2/km - 0,90 ευρώ
101-120 g CO2/km - 0,98 ευρώ
121-140 g CO2/km - 1,20 ευρώ
141-160 g CO2/km - 1,85 ευρώ
161-180 g CO2/km - 2,45 ευρώ
181-200 g CO2/km - 2,78 ευρώ
201-250 g CO2/km - 3,05 ευρώ
άνω των 251 g CO2/km - 3,72 ευρώ
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου