ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πρώτη γνωριμία με το Ford KA+. Το μικρό μεγάλωσε!

Το Ford KA μεγάλωσε, απέκτησε πίσω πόρτες και έγινε ΚΑ+. Το νέο μικρό Ford χωρά πλέον πέντε επιβάτες και ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, ενώ ήδη είχαμε μια πρώτη επαφή μαζί του σε δρόμους γύρω από το κέντρο της Αθήνας.

Πρώτη γνωριμία με το νέο Ford KA+.

Τι αλλάζει σε σχέση με πριν; Το θέμα είναι τι μένει ίδιο, καθώς το νέο KA+ είναι πολλά περισσότερα από το "+" στην ονομασία του. Έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, περισσότερους χώρους, πιο αναβαθμισμένο εξοπλισμό και ήρθε για να επανατοποθετήσει τη Ford στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Το Ford KA+ πλαισιώνει το δημοφιλές Fiesta, αποτελώντας μια πρόταση στην κατηγορία Β για όσους θέλουν να έχουν στην κατοχή τους ένα μικρό, ευέλικτο και στιλάτο αυτοκίνητο ιδιαίτερα ικανό για αστικές μετακινήσεις. Με μήκος 3,929 μ. το KA+ είναι λίγο πιο μικρό από το Fiesta, προσφέροντας χώρους για έως και 5 επιβάτες. Άλλωστε το νέο KA+ είναι ένα "baby Fiesta" αφού χρησιμοποιεί το ίδιο πάτωμα με το μεγαλύτερο αδελφάκι του.

Νέα σχεδίαση, πίσω πόρτες και αυξημένοι χώροι. Αυτό είναι το νέο KA+.

Εκτός από χώρους, το νέο μικρό προσφέρει και βελτιωμένη πρακτικότητα. Ο χώρος φόρτωσης είναι στα 270 λίτρα, ενώ υπάρχουν διαιρούμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα μαζί με 21 συνολικά χώρους για μικροαντικείμενα σε όλη την καμπίνα. Ξεχωρίζει το MyFord Dock στο κέντρο του ταμπλό οργάνων, όπου μπορούν να τοποθετηθούν και να φορτίσουν κινητά τηλέφωνα. Ακόμη, ένας κρυφός χώρος στο τελείωμα του ταμπλό είναι προσπελάσιμος μόνον όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού και προτείνεται για μεταφορά πολύτιμων αντικειμένων μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Σχεδιαστικά, το KA+ ακολουθεί τη γνώριμη σιλουέτα των τελευταίων Ford, κυρίως στο εμπρός μέρος με την τραπεζοειδή μάσκα και τους τραβηγμένους προβολείς. Εντελώς νέα είναι η εικόνα πίσω και στο πλάι, αν και κάποιοι ίσως δουν ορισμένες σχεδιαστικές ομοιότητες με τον προηγούμενο KA. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένα "σαγρέ" φινίρισμα στο ταμπλό σε συνδυασμό με σκούρους και άχρωμους γενικά συνδυασμούς. Τη μονοτονία του γκρι σπάνε στοιχεία χρωμίου στις λαβές των θυρών, στα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και στους αεραγωγούς.

Το εσωτερικό στο Ford KA+ είναι σύγχρονο και πρακτικό.

Κάτω από το καπό του Ford KA+ βρίσκεται ένας και μόνο βενζινοκινητήρας 1,2 lt, ο οποίος διατίθεται σε εκδόσεις με 70 και 85 ίππους. Στην Ελλάδα το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην έκδοση των 85 ίππων, η οποία και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώριο. Ο βενζινοκινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ομαλά την ισχύ του μαζί με μία πλατιά καμπύλη ροπής. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία καταναλώνει 4,8 lt/100km και πετυχαίνει εκπομπές CO2 110 g/km (έκδοση ECO).

Το Ford KA+ είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα και μπορεί να το αποκτήσει κανείς σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: Trend Essential και Trend Ultimate. Από τη βασική είναι διαθέσιμα στοιχεία όπως φώτα ημέρας, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, Bluetooth και MyFord Dock, ενώ η Trend Ultimate έχει ακόμη ζάντες αλουμινίου, cruise control, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος, Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση, AppLink και Ford MyKey (την ιδανική τεχνολογία για τους γονείς που επιτρέπουν σε νέους και άπειρους οδηγούς τη χρήση του αυτοκινήτου τους). Και στις δύο εκδόσεις υπάρχει ένα πλήρες σετ ασφάλειας με 6 αερόσακους και σύστημα ευστάθειας ESC με Hill Start Assist.

Όσο για τις τιμές, η Ford ακολουθεί μια δυνατή πολιτική λανσαρίσματος, τοποθετώντας το KA+ στην αγορά με αρχική τιμή τις 10.970 ευρώ για την έκδοση 1.2lt 70ps Trend Essential. Το KA+ 1.2lt 85ps ECO Trend Ultimate ξεκινά από τις 11.470 ευρώ, γεγονός που το καθιστά και ως την ιδανική επιλογή στη γκάμα, αφού με 500 ευρώ επιπλέον αποκτά κανείς το πλουσιότερο και ισχυρότερο KA+.

Βασισμένο στο δάπεδο του Fiesta, το KA+ είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση.

Πως είναι όμως να οδηγείς το Ford KA+; Η σύντομη εμπειρία μας εντός Αθηνών ήταν αρκετή για να μας δώσει μια καθαρή εικόνα για του τι σημαίνει "μικρό, πρακτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης". Το KA+ καταφέρνει και είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητο, απίστευτα πρακτικό και αρκετά ευρύχωρο για το μέγεθος του. Μάλιστα το ύψος του που είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Fiesta (+29mm), δημιουργεί αρκετό αέρα στην καμπίνα και για τους πιο ψηλούς. Τέλος, το γεγονός ότι βασίζεται στο ίδιο δάπεδο με το Fiesta και χρησιμοποιεί τις ίδιες αναρτήσεις, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για μια ευχάριστη και ασφαλή οδική συμπεριφορά, θυμίζοντας σε αρκετά σημείο το μεγάλο του αδελφάκι.

Με μήκος κάτω από τα 4μ. το KA+ βάζει τη Ford δυνατά στα μικρά.

Ο χώρος φόρτωσης είναι στα 270 λίτρα.

Η θέση οδήγησης είναι καλή. Δεν ξαφνιάζει βέβαια, αλλά βολεύει ακόμη και τους πιο ψηλούς.

Η πλούσια έκδοση των 85 ίππων κοστίζει 11.470 ευρώ.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video