Σύμφωνα με έρευνα του Πολυτεχνείου 1 στις 6 αντλίες πρατηρίων καυσίμων βάζουν λιγότερα καύσιμα στα ρεζερβουάρ από αυτά που αναγράφουν! Μας κλέβουν με άλλα λόγια μπροστά στα μάτια μας!
Σύμφωνα με τη έρευνα που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, οι αποκλίσεις καυσίμου και πληρωμής αυτού από τους καταναλωτές φθάνει το 9,5%. Η έρευνα έγινε σε 150 πρατήρια καυσίμων της Αττικής με ειδικά διασκευασμένο "μυστικό" αυτοκίνητο. Καιρός είναι να γίνει η αντίστοιχη έρευνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα και να δουν οι αρμόδιοι το μέγεθος της κλοπής. Και για την ιστορία, η νομοθεσία επιτρέπει οι αποκλίσεις να μην ξεπερνούν το 0,5%. Πάντως από επισημάνσεις και διαπιστώσεις χορτάσαμε!
Σύμφωνα με έρευνα του Πολυτεχνείου 1 στις 6 αντλίες μας κλέβουν. |
Σύμφωνα με τη έρευνα που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, οι αποκλίσεις καυσίμου και πληρωμής αυτού από τους καταναλωτές φθάνει το 9,5%. Η έρευνα έγινε σε 150 πρατήρια καυσίμων της Αττικής με ειδικά διασκευασμένο "μυστικό" αυτοκίνητο. Καιρός είναι να γίνει η αντίστοιχη έρευνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα και να δουν οι αρμόδιοι το μέγεθος της κλοπής. Και για την ιστορία, η νομοθεσία επιτρέπει οι αποκλίσεις να μην ξεπερνούν το 0,5%. Πάντως από επισημάνσεις και διαπιστώσεις χορτάσαμε!
Στην εκδήλωση τονίστηκε ότι όλες οι αποκλίσεις καταγράφονται από τα συστήματα ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμου, τα οποία έχουν εγκατασταθεί στα περισσότερα πρατήρια, αλλά δεν είναι λειτουργικά. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΕΠ κ. Αληγάκη το εν λόγω σύστημα έχει εγκατασταθεί στο 99% των πρατηρίων με κόστος 90 εκ. ευρώ, δεν έχουν πιστοποιηθεί τα λογισμικά των συστημάτων και δεν γίνεται η επεξεργασία και η αξιοποίηση των στοιχείων. Το σύστημα δεν λειτουργεί στις φορολογικές αποθήκες, αν και έχει εγκατασταθεί από τον περασμένο Μάϊο του 2016.
Επίσης, εκκρεμούν αποφάσεις για τους σταθμούς των αεροπορικών καυσίμων, εκκρεμεί η έκδοση ΚΥΑ για μαρίνες, εργοτάξια, ΚΤΕΛ και ελεύθερες αποθήκες καυσίμων, καθώς επίσης οι προδιαγραφές και η εγκατάσταση GPS στα βυτιοφόρα. Ο κ. Αληγάκης αναφέρθηκε και στο λαθρεμπόριο καυσίμων και τις απώλειες των εσόδων που εκτιμώνται σε 250-300 εκ. ευρώ. Ο ΙΟΒΕ εκτιμά ότι η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, οδηγεί σε άνοδο των τιμών τους, μείωση της κατανάλωσης και κατ’ επέκταση μείωση των εσόδων του Δημοσίου.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου