Φουντώνουν οι φήμες που θέλουν την Audi να αποσύρεται από τους αγώνες αντοχής WEC αλλά και το θρυλικό Le Mans στο τέλος του 2017. Οι δόξες στην LMP1 φαίνεται να τελειώνουν... και σε αυτό ίσως οφείλεται ακόμη και το σκάνδαλο Dieselgate.
Για την ακρίβεια τα πρόστιμα που έφερε στον όμιλο Volkswagen το Dieselgate είναι υπέρογκα. Και αν είναι να αρχίσουν οι περικοπές, το motorsport φαίνεται να είναι ένα καλό μέρος για αρχή, ειδικά το τελευταίο διάστημα που η Audi έχει χάσει την αίγλη της στην κορυφαία κλάση LMP1 από την "ομόσταυλη" Porsche. Μάλιστα το γεγονός ότι φέτος στο Le Mans δεν υπήρξε και τρίτο αυτοκίνητο Audi, ίσως αποτελεί έναν πρόλογο για τα όσα θα ακολουθήσουν.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα ετήσιο πρόγραμμα στο World Endurance Championship, μαζί με τον 24ωρο του Le Mans, κοστίζει για μια εργοστασιακή ομάδα περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ! Με τις Audi και Porsche να ανήκουν στον ίδιο όμιλο, το κόστος για τη VW είναι το διπλάσιο και μάλιστα είναι σίγουρο ότι μία από τις δύο ομάδες θα χάσει. Άλλωστε δεν μπορείς να έχεις δύο νικητές...
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα ετήσιο πρόγραμμα στο World Endurance Championship, μαζί με τον 24ωρο του Le Mans, κοστίζει για μια εργοστασιακή ομάδα περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ! Με τις Audi και Porsche να ανήκουν στον ίδιο όμιλο, το κόστος για τη VW είναι το διπλάσιο και μάλιστα είναι σίγουρο ότι μία από τις δύο ομάδες θα χάσει. Άλλωστε δεν μπορείς να έχεις δύο νικητές...
Γιατί στο τέλος του 2017; Οι κανονισμοί στο World Endurance Championship θα αλλάξουν για το 2018, οπότε και το κόστος για τη δημιουργία και εξέλιξη νέων κινητήρων και νέων αυτοκινήτων είναι κάτι που μάλλον θα θέλουν να αποφύγουν. Και όχι, δεν είναι αυτό το τέλος για τα αγωνιστικά Audi, αφού τα προγράμματα GT3, GT4 και Formula E θα συνεχιστούν κανονικά.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου