Αυτή είναι η πρώτη τετραθέσια Ferrari με V8 turbo στην ιστορία, η οποία απαρνείται τον ατμοσφαιρικό V12 αλλά και το "έξυπνο" σύστημα τετρακίνησης. Η νέα GTC4Lusso T θα αποκαλυφθεί επισήμως στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.
Το Μαρανέλο συνεχίζει να τουρμπίζει τα μοντέλα του και σειρά έχει η τετραθέσια και τετρακίνητη GTC4Lusso. Η νέα Ferrari φέρει λοιπόν το γράμμα "T" και φοράει κάτω από το καπό της τον turbo V8 που είδαμε και στην California T, ενώ είναι πλέον και αποκλειστικά πισωκίνητη με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό στην ευχαρίστηση της οδήγησης.
Εξωτερικά δεν υπάρχει καμία διαφορά στη GTC4Lusso T σε σύγκριση με την ατμοσφαιρική V12 αδελφή της. Ο θηριώδης κινητήρας των 6,3lt δίνει τη θέση στον twin-turbo V8 των 3,9lt, ο οποίος έχει αυξημένη ισχύ (σε σύγκριση με την California T) στους 610 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 760 Nm. Είναι δηλαδή κατά 80 ίππους λιγότερο ισχυρή από την ατμοσφαιρική GTC4Lusso αλλά με 63 Nm περισσότερη τουρμπίσια ροπή. Ταυτόχρονα, η Ferrari τονίζει πως ο νέος κινητήρας έχει ρυθμιστεί προκειμένου να ευνοεί την καθημερινή χρήση, ενώ οι τέσσερις εξατμίσεις φιμώνονται στις χαμηλές ταχύτητες π.χ. εντός του Μονακό...
H αφαίρεση του πολύπλοκου συστήματος τετρακίνησης, πρακτικά κάνει την αποκλειστικά πισωκίνητη GTC4Lusso T και πιο ελαφριά (στα 1.740 kg), γεγονός που προσφέρει καλύτερη απόκριση και φυσικά πιο fun-to-drive χαρακτήρα. Η απουσία του εμπρός τοποθετημένου συστήματος, αφήνει έτσι περισσότερο βάρος πίσω, με την αναλογία να ανακατανέμεται στα 46:54 εμπρός-πίσω. Ακόμη, τα συστήματα τετραδιεύθυνσης και (4WS) και Side Slip Control (SSC3) έχουν δεχθεί διαφορετικό set-up λόγω της διαφορετικής μετάδοσης. Η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει αριθμούς επιδόσεων, ωστόσο πιθανολογείται ότι η GTC4Lusso T δε θα είναι μακριά από τα 3,4 δευτ. για το 0-100 km/h που κάνει η ατμοσφαιρική έκδοση, ενώ αναμένεται να έχει μικρότερη τελική ταχύτητα από τα 335 km/h της V12.
Πάντως για τους πιστούς του V12, η Ferrari δε θα σταματήσει να βγάζει την ατμοσφαιρική GTC4Lusso, η οποία θα συνεχίσει να παράγεται δίπλα στην GTC4Lusso T.
Εξωτερικά δεν υπάρχει καμία διαφορά στη GTC4Lusso T σε σύγκριση με την ατμοσφαιρική V12 αδελφή της. Ο θηριώδης κινητήρας των 6,3lt δίνει τη θέση στον twin-turbo V8 των 3,9lt, ο οποίος έχει αυξημένη ισχύ (σε σύγκριση με την California T) στους 610 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 760 Nm. Είναι δηλαδή κατά 80 ίππους λιγότερο ισχυρή από την ατμοσφαιρική GTC4Lusso αλλά με 63 Nm περισσότερη τουρμπίσια ροπή. Ταυτόχρονα, η Ferrari τονίζει πως ο νέος κινητήρας έχει ρυθμιστεί προκειμένου να ευνοεί την καθημερινή χρήση, ενώ οι τέσσερις εξατμίσεις φιμώνονται στις χαμηλές ταχύτητες π.χ. εντός του Μονακό...
H αφαίρεση του πολύπλοκου συστήματος τετρακίνησης, πρακτικά κάνει την αποκλειστικά πισωκίνητη GTC4Lusso T και πιο ελαφριά (στα 1.740 kg), γεγονός που προσφέρει καλύτερη απόκριση και φυσικά πιο fun-to-drive χαρακτήρα. Η απουσία του εμπρός τοποθετημένου συστήματος, αφήνει έτσι περισσότερο βάρος πίσω, με την αναλογία να ανακατανέμεται στα 46:54 εμπρός-πίσω. Ακόμη, τα συστήματα τετραδιεύθυνσης και (4WS) και Side Slip Control (SSC3) έχουν δεχθεί διαφορετικό set-up λόγω της διαφορετικής μετάδοσης. Η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει αριθμούς επιδόσεων, ωστόσο πιθανολογείται ότι η GTC4Lusso T δε θα είναι μακριά από τα 3,4 δευτ. για το 0-100 km/h που κάνει η ατμοσφαιρική έκδοση, ενώ αναμένεται να έχει μικρότερη τελική ταχύτητα από τα 335 km/h της V12.
Πάντως για τους πιστούς του V12, η Ferrari δε θα σταματήσει να βγάζει την ατμοσφαιρική GTC4Lusso, η οποία θα συνεχίσει να παράγεται δίπλα στην GTC4Lusso T.
Χωρίς τετρακίνηση και με turbo V8 η νέα Ferrari GTC4Lusso T. |
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου