Με 36 αξιόλογες συμμετοχές από όλη την Ελλάδα, το 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι έτοιμο για να διοργανωθεί από τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ) το Σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου.
Το πάνελ στη συνέντευξη τύπου του ΑΟΘ για το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. |
Πρόκειται για ένα αγώνα με μακρόχρονη ιστορία που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την λειτουργία της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Υποστηρικτές του ράλλυ εκτός από τη Helexpo ΔΕΘ είναι ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν το ΔΣ του ΑΟΘ, ο πρόεδρος της Helexpo ΔΕΘ, κ. Αναστάσιος Τζήκας, και ο εκπρόσωπος της χορηγού εταιρείας Typo Trust, κ. Γιώργος Προκοπίδης. Αρνητική αίσθηση προκάλεσε η απουσία εκπροσώπων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Ο.Μ.Α.Ε στην οποία Ομοσπονδία υπάγεται ο ΑΟΘ και κατά τη γνώμη μας η παρουσία εκπροσώπου της ήταν επιβεβλημένη. Να θυμίσουμε ότι πέρυσι παρευρέθηκαν δύο μέλη της Ο.Μ.Α.Ε.
Ο πρόεδρος του ΑΟΘ κ. Σταύρος Μαράτος αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα του αγώνα τόσο για τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, όσο και για την ίδια την πόλη. Μίλησε επίσης για την αμέριστη βοήθεια της Helexpo ΔΕΘ, καθώς και για τον οικονομικό προϋπολογισμό του αγώνα ο οποίος ανέρχεται στις 30.000 ευρώ, ποσό που με πολύ μεγάλη προσπάθεια εξασφαλίστηκε είτε με χορηγίες είτε με προσφορές αγαθών και υπηρεσιών.
Ο Αλυτάρχης του αγώνα, κ. Φώτης Χαρατάσος, ανέλυσε το αγωνιστικό μέρος του ράλλυ, τονίζοντας ότι η φετινή διοργάνωση αποτελεί και πρόβα τζενεράλε για την επετειακή 50η διοργάνωση του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. το 2017. Ευμενή σχόλια προκάλεσε η παρουσία του πρώην προέδρου του ΑΟΘ, κ. Αντώνη Παρταλιού, ο οποίος δήλωσε ότι θα βρίσκεται δίπλα στο νέο ΔΣ του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης στηρίζοντας την κάθε προσπάθειά του.
Σε κάθε περίπτωση το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι ένα από τους καλύτερους αγώνες της χώρας μας, με εξαιρετικές ειδικές διαδρομές. Παράλληλα είναι μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που διοργανώνεται κάθε χρόνο στη Θεσσαλονίκη την περίοδο λειτουργίας της Διεθνούς Έκθεσης και όσοι τον παρακολουθήσουν θα αποζημιωθούν με το παραπάνω. Μάλιστα, για την μεγαλύτερη προσέλευση θεατών, οι οργανωτές χαρακτηρίζουν την ειδική διαδρομή "Λιβάδι" μήκους 7,5 χλμ. ως Super Stage γιατί εκτός από θεαματική μπορεί να κρίνει και τον νικητή του αγώνα. Απορίας άξιο τέλος είναι το γεγονός ότι το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. μετρά βαθμολογικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και όχι στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, όπως συνέβαινε παλαιά.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου