Αυτό μπορεί να μοιάζει πολύ με το νέο Megane GT, ωστόσο πρακτικά είναι ένα "μουλάρι" του νέου Megane RS που δοκιμάζεται εντατικά τις τελευταίες ημέρες στο Nürburgring. Οι Γάλλοι ετοιμάζονται για δυναμική αντεπίθεση στα hot-hatch και, γιατί όχι, θέλουν να κερδίσουν πίσω το θρόνο τους ως το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο εκεί μέσα...
Το καινούριο Megane RenaultSport σε εντατικές δοκιμές στο 'Ring. |
Αν και είναι νωρίς ακόμη για να μιλήσουμε για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Renault Megane RS, ωστόσο μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε ότι το γαλλικό hot-hatch θα επιστρέψει για να τοποθετηθεί απέναντι στο Honda Civic Type R (διαβάστε τη δοκιμή μας εδώ). Κι αυτό γιατί υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ότι το Megane RS θα έχει κίνηση εμπρός και δε θα είναι τετρακίνητο όπως είχε αρχικά φημολογηθεί. Επίσης είναι πολύ πιθανό να δούμε και μια πιο "επιθετική" μορφή της τετραδιεύθυνσης 4Control που ήδη διατίθεται στο Megane GT.
Οι μέχρι στιγμής ανεπίσημες πηγές κάνουν λόγο για ισχύ εκεί κοντά στους 300 ίππους, οι οποίοι και θα προκύπτουν από έναν καινούριο turbo κινητήρα. Ισχύς που θα επιτρέψει στο μοντέλο της Renault να τοποθετηθεί δυναμικά απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Και το γεγονός ότι οι Γάλοι βρίσκονται στην "πράσινη κόλαση" εξελίσσοντας το νέο τους δημιούργημα, υπογραμμίζει την επιθυμία τους για να επιστρέψουν στο θρόνο της κατηγορίας, τον οποίο έχασαν στο παρελθόν από αυτοκίνητα όπως Volkswagen Golf GTI Clubsport S (το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο σήμερα στο 'Ring) όσο και από τα Civic Type R και SEAT Leon Cupra 290.
Οι μέχρι στιγμής ανεπίσημες πηγές κάνουν λόγο για ισχύ εκεί κοντά στους 300 ίππους, οι οποίοι και θα προκύπτουν από έναν καινούριο turbo κινητήρα. Ισχύς που θα επιτρέψει στο μοντέλο της Renault να τοποθετηθεί δυναμικά απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Και το γεγονός ότι οι Γάλοι βρίσκονται στην "πράσινη κόλαση" εξελίσσοντας το νέο τους δημιούργημα, υπογραμμίζει την επιθυμία τους για να επιστρέψουν στο θρόνο της κατηγορίας, τον οποίο έχασαν στο παρελθόν από αυτοκίνητα όπως Volkswagen Golf GTI Clubsport S (το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο σήμερα στο 'Ring) όσο και από τα Civic Type R και SEAT Leon Cupra 290.
Τέλος, εστιάζοντας στις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου που δοκιμάζεται το τελευταίο διάστημα (και φωτογράφησε ο Dale Lomas από το BridgeToGantry.com), μπορούμε να διακρίνουμε τα τονισμένα φτερά αλλά και τις μεγάλες ζάντες με φαρδιά ελαστικά. Δε θα αποτελέσει έκπληξη να δούμε το Megane RS να έρχεται με αποκλειστικά 5θυρο αμάξωμα, όπως και στο μικρό αδελφάκι του Clio RS, ενώ σχεδόν επιβεβαιωμένο είναι και το γεγονός ότι θα υπάρξει η επιλογή ενός εξελιγμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη μαζί -ευτυχώς για τους πιο "πολεμοχαρείς"- με το κλασικό μηχανικό.
Τονισμένα φτερά τα φαρδιά ελαστικά "φωνάζουν" ότι αυτό δεν είναι ένα απλό Megane. |
Η RenaultSport εξελίσσει το νέο της "όπλο" προκειμένου να επιστρέψει στην κορυφή της κατηγορίας. |
Φωτογραφίες: BridgeToGantry.com | Dale Lomas
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου