Η απόσυρση τελείωσε, τα τέλη ταξινόμησης άλλαξαν, ο ΦΠΑ αυξήθηκε και οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων έπεσαν. Αν πούμε ότι δε το περιμέναμε, θα πούμε ψέματα...
Σε σύγκριση με τον περσινό Ιούνιο οι πωλήσεις του μήνα έπεσαν κατά 1,5%, ενώ το 6μηνο αυξήθηκε κατά 9,9%. |
Μπορεί κάποιες εταιρίες να έχουν ακόμα στοκ κάποιων εκτελωνισμένων αυτοκινήτων με το παλαιό καθεστώς και να προσφέρουν ακόμη και απόσυρση 1+ μήνα μετά τη λήξη της, αλλά αυτό δεν είναι σε θέση να αλλάξει τη γενικότερη εικόνα στην αγορά αυτοκινήτου. Ούτε οι ανά περιπτώσεις χαμηλότερες τιμές κάποιων αυτοκινήτων λόγω του νέου υπολογισμού των τελών ταξινόμησης και της κατάργησης του φόρου πολυτελείας.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία τους από τον ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Ιούνιο 2016 μειώθηκαν κατά -1,5% σε άμεση σύγκριση με τον Ιούνιο του 2015. Ωστόσο, ευχάριστο είναι το γεγονός ότι κατά το πρώτο εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016 οι ταξινομήσεις είναι αυξημένες κατά 9,9% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2015. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις fleet, τα εταιρικά και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα δηλαδή που αγοράζονται από τις εταιρίες rent-a-car και operating leasing. Όχι, δε βρήκαμε λεφτά οι Έλληνες και τρέξαμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο. Αντίθετα μάλιστα, όσοι μπορούν νοικιάζουν ή το μισθώνουν στην εταιρία τους.
Για την ιστορία τέλος, ο φετινός Ιούνιος έκλεισε με 8.863 πωλήσεις αυτοκινήτων, ενώ ολόκληρο το εξάμηνο έκλεισε με 47.413 ταξινομήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα. Αριθμός που παλαιότερα πετυχαίναμε σε δύο μόλις μήνες...
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου