Αμέσως μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας Panamera (δείτε την εδώ), η Porsche ανακοίνωσε πως η δεύτερης γενιάς Panamera Turbo των 550 ίππων έσπασε το ρεκόρ του ταχύτερου sedan στο Nürburgring, γράφοντας χρόνο 7 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα. Είναι δηλαδή ταχύτερη κατά 1 δευτερόλεπτο από την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Ε και...;
Ταχύτερο sedan στο 'Ring είναι πλέον η νέα Porsche Panamera Turbo. |
Πριν αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε πραγματικά πόση σημασία έχει 1 δευτερόλεπτο σε μια τέτοια επίδοση αλλά και το πως αυτό μπορεί να επηρεάσει ή όχι τη θέση της Panamera απέναντι στον ανταγωνισμό, καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε το εξής: ούτε η Panamera Turbo ούτε βεβαίως και η Giulia Quadrifoglio είναι αυτοκίνητα πίστας!
Το πιο πιθανόν είναι κανένας από τους ιδιοκτήτες τους να μη τις οδηγήσει μέσα σε μία πίστα, πόσο μάλλον στο Nürburgring. Και βεβαίως κανείς δε θα είναι επαγγελματίας οδηγός εξέλιξης ή ακόμη περισσότερο οδηγός αγώνων. Συνεπώς και δεν υπάρχει σύγκριση εδώ. Είναι δύο αυτοκίνητα διαφορετικά. Μια Alfa Romeo και μία Porsche, δύο τετράπορτα sedan, το ένα σκληροπυρηνικό πισωκίνητο και το άλλο πολυτελές τετρακίνητο business class.
Για να σκάψουμε λίγο ακόμη πιο βαθιά στις λεπτομέρειες, μια προσεκτική ματιά στο video πιο κάτω μας δείχνει incar πλάνα της Panamera όπου με ευκολία διακρίνουμε τόσο το ελαφρύ αγωνιστικών προδιαγραφών κάθισμα οδηγού όσο και ένα πλήρες roll-cage εμπρός και πίσω. Προσέξτε τις εμπρός κολόνες, τα πίσω παράθυρα αλλά και τις "βάσεις για τις κάμερες" στο άνοιγμα της πίσω πόρτας! Από όσο θυμάμαι το press kit της Panamera δεν έλεγε για χρήση cage στο στάνταρ μοντέλο παραγωγής... για να μην πιάσουμε το θέμα για τα "ελαστικά δρόμου" που η Porsche τονίζει. Γιατί και τα π.χ. Michelin Sport Cup 2 νόμιμα ελαστικά δρόμου είναι.
Για να σκάψουμε λίγο ακόμη πιο βαθιά στις λεπτομέρειες, μια προσεκτική ματιά στο video πιο κάτω μας δείχνει incar πλάνα της Panamera όπου με ευκολία διακρίνουμε τόσο το ελαφρύ αγωνιστικών προδιαγραφών κάθισμα οδηγού όσο και ένα πλήρες roll-cage εμπρός και πίσω. Προσέξτε τις εμπρός κολόνες, τα πίσω παράθυρα αλλά και τις "βάσεις για τις κάμερες" στο άνοιγμα της πίσω πόρτας! Από όσο θυμάμαι το press kit της Panamera δεν έλεγε για χρήση cage στο στάνταρ μοντέλο παραγωγής... για να μην πιάσουμε το θέμα για τα "ελαστικά δρόμου" που η Porsche τονίζει. Γιατί και τα π.χ. Michelin Sport Cup 2 νόμιμα ελαστικά δρόμου είναι.
Στιγμιότυπα από το video της Porsche δείχνουν ξεκάθαρα τη χρήση roll-cage στην Panamera του 'Ring... |
Μπράβο στην Porsche που έγραψε ένα ρεκόρ, θα βοηθήσει σίγουρα το marketing στην προώθηση της Panamera. Γιατί το 7:38 είναι απλά ένας αριθμός που θα βοηθήσει τους άλλους αριθμούς, αυτούς των πωλήσεων. Ωστόσο, προσωπικά αν είναι να μπω στο Nürburgring με μια Porsche αυτή θα έχει τριψήφια ονομασία που αρχίζει από 9 και τελειώνει σε 11...
Για την ιστορία πάντως, και η προηγούμενη Panamera είχε πάει στο 'Ring όπου έγραψε 7:52. Με cage ή χωρίς δεν έχει σημασία...
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου