Μετά την παρουσίαση του RX-Vision concept από την Mazda αλλά και από την είδηση με το πως 50 μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας κράτησαν τον περιστροφικό κινητήρα ζωντανό για 8 χρόνια, η είδηση πως η Mazda θα παρουσιάσει ένα νέο RX μοντέλο το 2017 για εορταστούν τα 50στα γενέθλια του περιστροφικού κινητήρα, εντυπωσίασε τους πανταχού λάτρεις της Mazda και όχι μόνο.
Ο Tetsushi Marutani, ο Assistant Manager του τμήματος ανάπτυξης των συστημάτων κίνησης και μετάδοσης της Mazda σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε πως η δική του επιθυμία είναι ο νέος περιστροφικός κινητήρας της εταιρίας του να είναι turbo. Ο Marutani είπε:
Προσωπικά, νομίζω ότι ένας περιστρεφόμενος κινητήρα με κάποιο turbo ή συμπιεστή θα ήταν καλός. Σύμφωνα με τη γνώμη μου, οι περιστροφικοί κινητήρες χρειάζονται την βοήθεια ενός συμπιεστή ή turbo, ειδικά για να αυξηθεί η ροπή και η δύναμη στις χαμηλές στροφές.
Ο νέος περιστροφικός SkyActiv-R κινητήρας του RX-Vision που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από 50 μηχανικούς, διαθέτει δύο ρότορες 800 κ.εκ και λύνει τα βασικά προβλήματα προηγούμενων κινητήρων αυτού του είδους, την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, την κατανάλωση λαδιού, την μειωμένη ροπή στις χαμηλές και μεσαίας στροφές και την αξιοπιστία. Ο SkyActiv-R είχε κωδική ονομασία 16X, ένα project που χρονολογείται από το 2007 και οι φήμες θέλουν το νέο RX μοντέλο να φορά ένα υβριδικό turbo το οποίο θα τον κάνει να αποδίδει περισσότερα από 455 άλογα, τα οποία θα περνούν στον πίσω άξονα. Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν επίσης και ένα turbo δύο σταδίων κινητήρα που θα συνδυάζει ένα ηλεκτρικό turbo που θα τίθεται σε λειτουργία στις χαμηλές στροφές, ενώ στις υψηλότερες στροφές, ένα κλασσικό turbo θα αναλαμβάνει δράση.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου