Παρότι η Mazda προσφέρει σύστημα τετρακίνησης σε όλα της τα SUV, το σύστημα αυτό πέρασε στα “ψιλά γράμματα”. Όχι για πολύ ακόμα όμως, αφού η Ιαπωνική φίρμα περνά στην αντεπίθεση και στόχος της είναι οι καλύτεροι στον συγκεκριμένο τομέα.
Ο Tetsushi Marutani, ένας εκ των μηχανικών επικεφαλής του συστήματος τετρακίνησης της Mazda, δήλωσε ότι κατά την εξέλιξη του συστήματος, ως σημεία αναφοράς είχαν τεθεί τα αντίστοιχα συστήματα της Subaru, της Nissan και της Audi. Όμως η Mazda λέει ότι η δική της τετρακίνηση είναι καλύτερη αφενός λόγω των ηλεκτρομαγνητικών συμπλεκτών που χρησιμοποιούνται και αφετέρου γιατί χρησιμοποιεί περισσότερα δεδομένα από περισσότερους αισθητήρες… κάτι που κάνει την τετρακίνηση της “εξυπνότερη”. Όταν μάλιστα ρωτήθηκε για το αν το σύστημα είναι καλύτερο από αυτό της Subaru, ο Marutani-san απάντησε:
Ναι, έχουμε πίστη στην τετρακίνηση μας.
Πόση πίστη; Αρκετή για να φέρει ένα Honda CR-V και ένα Subaru Forester ώστε οι εκπρόσωποι του ειδικού τύπου να τα δοκιμαστούν πλάι-πλάι με το δικό της, Mazda CX-5. Σύμφωνα με δημοσιογράφους που ήταν παρόντες στην δοκιμή, το Subaru παρέμενε δικίνητο στην ανηφόρα με χιόνι και πάγο επειδή δεν καταλάβαινε ότι πατούσε σε χιόνι ενώ το Honda τις μισές φορές ξεκινούσε και τις υπόλοιπες όχι. Προφανώς το Mazda δεν είχε τέτοια προβλήματα. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Marutani-san:
Δεν ικανοποιούμαστε με το να είμαστε ισάξιοι με τους ανταγωνιστές μας. Θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι.
Ελπίζουμε ότι σύντομα θα μπορούμε και στην Ελλάδα να δοκιμάσουμε τη σύγχρονη Mazda…
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου