Η Maruti Suzuki μαζί με το Baleno RS Concept στην Auto Expo παρουσίασε και το Ignis RS Concept. Η έκδοση προ-παραγωγής του μοντέλου που θα ξεκινήσει τις πωλήσεις
First up, the Ignis concept is a follow-up to the iM-4 concept and looks virtually the same as the production-ready Ignis introduced last year in Japan. Suzuki mentions the Indian version is going to be adapted for local customer tastes, but most likely only a few minor changes will be applied.
There’s no word about what will power the Indian model, but the one sold in Japan has a 1.2-liter DualJet gasoline unit linked to a continuously variable transmission. MarutiSuzuki could decide to sell the model locally with a more economical turbodiesel 1.3-liter DDiS, but this hasn’t been confirmed so far. It remains to be seen whether the proprietary ALLGRIP system is going to be available on the Indian model.
As for the Baleno RS concept, we basically saw this last September at the Frankfurt Motor Show where it was simply called “Baleno” and was an evolution to production of the iK-2 concept. It’s an all-new, five-door hatchback that has been confirmed for India where it will be offered with the turbocharged, three-cylinder 1.0-liter BOOSTERJET engine. Maruti Suzuki hasn’t said a word about output, but it will likely remain unchanged at 110 horsepower (82 kilowatts) and 126 pound-feet (170 newton meters) of torque.
The Baleno RS will go on sale in India later this year and it should be specified the new turbo engine will be produced locally not just for the Maruti Suzuki version, but also for the international model.
Πρώτα επάνω, η έννοια Ignis είναι μια συνέχεια στην έννοια IM-4 και μοιάζει σχεδόν το ίδιο με τα Ignis έτοιμη για παραγωγή ξεκίνησε πέρυσι στην Ιαπωνία. Suzuki αναφέρει η ινδική εκδοχή πρόκειται να προσαρμοστεί για τις τοπικές γεύσεις πελάτη, αλλά πιθανότατα θα εφαρμοστεί μόνο μερικές μικρές αλλαγές.
Δεν υπάρχει λέξη για το τι θα τροφοδοτήσει την ινδική μοντέλο, αλλά το προϊόν που πωλείται στην Ιαπωνία έχει μια μονάδα DualJet βενζίνης 1.2-λίτρων που συνδέεται με μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Maruti Suzuki μπορούσε να αποφασίσει να πωλήσει το μοντέλο σε τοπικό επίπεδο με μια πιο οικονομική turbodiesel 1.3-λίτρων DDiS, αλλά αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής. Μένει να δούμε αν το ιδιόκτητο σύστημα ALLGRIP θα είναι διαθέσιμα στην ινδική μοντέλο.
Όσο για την έννοια Baleno RS, έχουμε ουσιαστικά είδε αυτό τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου ήταν απλά ονομάζεται “ Baleno » και ήταν μια εξέλιξη προς την παραγωγή της έννοιας iK-2 . Είναι ένα all-νέα, πεντάθυρο hatchback που έχει επιβεβαιωθεί για την Ινδία όπου θα προσφέρεται με το υπερτροφοδοτούμενο, κινητήρα BOOSTERJET τρικύλινδρο 1.0-λίτρων. Maruti Suzuki δεν έχει πει ούτε μια λέξη για την έξοδο, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνουν αμετάβλητα στο 110 ίππους (82 κιλοβάτ) και 126 λίβρα-πόδια (170 μέτρα Newton) της ροπής.
Οι Baleno RS θα αρχίσει να πωλείται στην Ινδία, αργότερα αυτό το έτος και θα πρέπει να διευκρινισθεί ο νέος κινητήρας turbo θα παράγονται σε τοπικό επίπεδο, όχι μόνο για την έκδοση Maruti Suzuki, αλλά και για το διεθνές πρότυπο.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου