Μη έχοντας κάποιο νέο μοντέλο να παρουσιάσει στο Σαλόνι του Παρισιού το 1980, η Citroën έδωσε το πράσινο φως στον σχεδιαστή της, Trevor Fiore, για την κατασκευή ενός εκθεσιακού μοντέλου. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό το επαναστατικό πρωτότυπο Karin, εμπνευσμένο σαφώς από το σχεδιασμό του Michel Harmand για ένα GS Coupé.
Όπως βλέπεις πρόκειται για ένα τριθέσιο αυτοκίνητο, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο και μπροστά από τις δύο επιβάτες, διάταξη όπου πρακτικά έγινε γνωστή από το σχέδιο του Gordon Murray στην McLaren F1 12 χρόνια αργότερα. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του 2-πορτου coupe κυριαρχείται από τραπεζοειδή σχήματα, τα οποία κυρίως είναι κατασκευασμένα από τζάμι, ενώ οι πόρτες είτε τύπου πεταλούδας. Η οροφή του Karin είναι μέγεθος μόλις ενός φύλλου Α3 χαρτιού, εξαιτίας του σχεδιασμού πυραμίδας, ενώ τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν εκείνα της SM.
Το πρωτότυπο έχει μήκος 3.700 χλστ., πλάτος, 1.900 χλστ. και ύψος μόλις 1.075 χλστ. και το όνομα του ξεκινάει με την λέξη “car” (αυτοκίνητο) και μετατρέπεται σε “cara, carina” (αγαπητή, αγάπη μου στα ιταλικά), καθώς αυτή ήταν η επιθυμία του Γαλλοιταλού Trevor Fiore. Το αυτοκίνητο είχε ένα πολύ αεροδυναμικό προφίλ, ενώ επίσης πολύ χαμηλό ήταν και το κέντρο βάρους του. Τέλος, κινείτο από έναν 4-κύλινδρο κινητήρα, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, ενώ διέθετε υδροπνευματική ανάρτηση.
Το εσωτερικό ήταν πολύ ευρύχωρο και διέθετε μη κομφορμιστικό σχεδιασμό, ενώ διέθετε ένα αρκετά φουτουριστικό σχεδιασμό για το τιμόνι, το ότι οποίο μπορούσε να εξελιχθεί σε joystick οποιαδήποτε στιγμή. Το εξαιρετικά λειτουργικό ταμπλό είχε όλα τα χειριστήρια στα χέρια του οδηγού, κάτι που είχε δείξει η εταιρία με το CX. Περιλαμβάνει, ακόμα ένα υπολογιστή του οποίου η οθόνη ανά πάσα στιγμή δείχνει την κατάσταση του δρόμου και του οχήματος.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου