Η Audi εξέλιξε το σύστημα τετρακίνησης της και παρουσιάζει το νέο σύστημα Quattro με “Ultra” τεχνολογία που έχει ως στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων των τετρακίνητων μοντέλων της.
Είναι γνωστό πως τα τετρακίνητα αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα από τα δικίντα μοντέλα, λόγω της αυξημένης τριβής, αλλά και του πρόσθετου βάρους, με την Ultra τεχνολογία της Audi, υπό κανονικές συνθήκες, να καθιστά το μοντέλο μπροστοκίνητο, ενώ μόνο όταν απαιτείται, στέλνει την κίνηση και στον πίσω άξονα.
Το σύστημα της Audi χρησιμοποιεί μια σειρά αισθητήρων που ελέγχουν το σύστημα διεύθυνσης, την θέση του πεντάλ του γκαζιού, την πρόσφυση, αλλά και τη σχέση στο κιβώτιο, ώστε να καθορίσει πότε οι μπροστινοί τροχοί είναι έτοιμοι να χάσουν την πρόσφυση τους, ώστε να διοχετεύσει την ροπή και στον πίσω άξονα. Το σύστημα διαθέτει συμπλέκτη τόσο ανάμεσα στο κιβώτιο ταχυτήτων και στον άξονα μετάδοσης, όσο και στον πίσω άξονα, ώστε να διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του, με την Audi να αναφέρει πως το Ultra Quattro σύστημα τετρακίνησής της, μειώνει την κατανάλωση στο νέο A4 Allroad κατά 0,3 λίτρα στα 100 χλμ.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου