Πριν μια εβδομάδα διάβασες τα 15 συμβατικά αυτοκίνητα που έχουν παραμείνει πάρα πολύ καιρό στην παραγωγή. Όμως, υπάρχουν αντίστοιχα και σπορ κατασκευές που έβγαιναν ή βγαίνουν από το εργοστάσιο για μεγάλο χρονικό διάστημα, με την πάροδο του χρόνου να μην αλλοιώνει πολύ το σχεδιασμό του, καθώς συνέχιζαν να προσαρμόζονται στις εξελίξεις. Αν το πρώτο αυτοκίνητο που σου έρχεται είναι η Porsche 911, έχεις εν μέρη δίκιο, αλλά το γερμανικό μοντέλο σε κάθε γενιά είναι πρακτικά εντελώς νέο, ενώ στη παρακάτω λίστα θα βρεις αυτοκίνητα που είναι το ίδιο σασί. Ας δούμε 8 αυτοκίνητα, τα οποία έμειναν στην παραγωγή πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Με την Aston Martin DB11 προ των πυλών, ο προκάτοχος της ήταν η DB9. Το grand tourer της βρετανικής εταιρίας σχεδιάστηκε από τον Henrik Fisker και παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2003, με την παραγωγή του να ξεκινάει το 2004 και μένει μέχρι πρόσφατα, με το εργοστάσιο του Gaydon να το κατασκευάζει για 12 γεμάτα χρόνια.
H Chevrolet Corvette (C3) κατασκευάστηκε για 14 χρόνια, καθώς έβγαινε από το αμερικάνικο εργοστάσιο από το 1968 μέχρι το 1982, όπου συνολικά κατασκευάστηκαν 542.741 αυτοκίνητα. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη της προέρχονταν από την προηγούμενη γενιά, αλλά το σώμα και το εσωτερικό ήταν εξολοκλήρου καινούργιο. Η C3 ήταν η τρίτη γενιά του μοντέλου, με τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από το 1969 μέχρι το 1976 να σηματοδότησαν ουσιαστικά την δεύτερη γενιά της Corvette Stingray.
Ο ιταλικός “πάνθηρας” έβγαινε από το ιταλικό εργοστάσιο της De Tomaso από το 1971 μέχρι το 1991. Το κεντρομήχανο sportscar ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρίας, καθώς κατασκεύασε πάνω από 7.000 μονάδες στα 20 χρόνια του.
Η Ferrari Testarossa έχει στιγματίσει τα όνειρα πολλών petrolheads, με το αυτοκίνητο να κατασκευάζεται από το 1984 μέχρι το 1991, αν και ακολούθησαν δύο ανανεωμένες εκδόσεις, η 512 TR και η F512 Μ που πρακτικά το κράτησαν μέχρι το 1996. Συνολικά 10.000 Testarossa, 512 TR και F512 M συναρμολόγησαν με τα χέρια τους οι μηχανικοί της Ferrari στο Μαρανέλο.
H E-Type είναι για πολλούς το πιο όμορφο αυτοκίνητο που βγήκε από το εργοστάσιο της Jaguar, καθώς συνδύαζε ομορφιά και υψηλές επιδόσεις. Αν δεν υπήρχε η F-Type θα συμφωνούσα και εγώ. Το παλιό βρετανικό sportscar κατασκευαζόταν από το 1961 μέχρι το 1975 και συνολικά δημιουργήθηκαν περίπου 72.000 αυτοκίνητα.
Η Lamborghini Countach αποτελεί το μακροβιότερο μοντέλο της ιταλικής εταιρίας, καθώς από το 1974 μέχρι το 1990 κατασκευάστηκαν 2.049 αυτοκίνητα.
Γενικά η Lamborghini έχει την τάση να κρατάει τα μοντέλα της στη παραγωγή για πολλά χρόνια, με την Diablo να κατασκευάζεται από τη στιγμή που σταμάτησε η παραγωγή της Countach, το 1990 μέχρι το 2001, όπου παρουσιάστηκε η Murcielago.
H Pagani μας συστήθηκε το 1999 με την Zonda, και όλος ο κόσμος παραμιλούσε με το έργο τέχνης του Αργεντίνου Horacio. Εκ των πραγμάτων, η παραγωγή της μικρής ιταλικής εταιρίας ήταν αρκετά περιορισμένη, καθώς από το 1999 μέχρι το 2011 που παρουσιάστηκε η Huayra, κατασκευάστηκαν 135 Zonda, με τις διάφορες one-off με την λογίζονται ως κανονική παραγωγή.
Αντίστοιχα, το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασε ποτέ η Porsche ήταν η 356, ένα πολυτελές sportscar, το οποίο αρχικά κατασκευαζόταν από την Αυστριακή Porsche Konstruktionen GesmbH (από το 1948 μέχρι το 1949), και έπειτα από την Γερμανική Porsche GmbH (από το 1950 μέχρι το 1965), κάτι που σημαίνει ότι τα 17 χρόνια που έμεινε στη παραγωγή κατασκευάστηκαν περίπου 76.000 μονάδες.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου