Τον περασμένο Δεκέμβριο διάβασες ότι η βαυαρέζικη εταιρία σκοπεύει να διατηρήσει στη γκάμα της την Μ2 (F87) μέχρι το 2020. Αυτό σημαίνει ότι ο κύκλος ζωής του αυτοκινήτου θα είναι σχεδόν πέντε χρόνια, όσο περίπου όλα τα “Μ” μοντέλα, και πολύ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της 1Μ Coupe, που βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή.
Όμως, από τη πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε στο Detroit έχει κλέψει τις καρδιές χιλιάδων απανταχού petrolheds, και σύμφωνα με τον Marc Werner, διευθυντή της BMW Αυστραλίας, η παραγωγή του μοντέλου για την πρώτη χρονιά είναι σχεδόν sold out, δύο μήνες πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις του μοντέλου.
Σύμφωνα με προηγούμενες πληροφορίες, η BMW υπολογίζει ότι από το εργοστάσιο της Λειψίας, που συναρμολογεί και τα Σειρά 1, Σειρά 2 Coupe & Convertible, Σειρά 2 Active Tourer και i3 και i8, θα κατασκευάσει συνολικά 11.000 Μ2, κάτι που σημαίνει περίπου 2.200 ετησίως. Όμως, παραμένει άγνωστο αν θα προσφερθεί και σε ανοιχτή έκδοση, κάτι το οποίο δεν αποκλείεται αν σκεφτείς ότι υπάρχει στη γκάμα της οι M4 και M6 convertible.
Μπορεί η Μ2 να μην γίνει συλλεκτική, όπως η 1M Coupe όπου οι τιμές της έχουν πάρει τον ανήφορο λόγο της εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής της, όμως και η τελευταία προσθήκη της “M” οικογένειας θα βγει σε σχετικά μικρό αριθμό αυτοκινήτων.
Να θυμίσω ότι η M2 φορά επιθετικό bodykit που, σύμφωνα με την εταιρία, μειώνει την αεροδυναμικά παραγόμενη άνωση, φαρδύτερα φτερά για να χωρέσουν οι 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος και νέο πίσω προφυλακτήρα που ενσωματώνει τον διαχύτη και φιλοξενεί τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Όσον αφορά στο εσωτερικό, το δέρμα και η alcantara συνδυάζονται όμορφα ενώ οι μπλε ραφές και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά ενισχύουν τον sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Κινείται από έναν νέο, υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο εν σειρά με χωρητικότητα 3.0 λίτρων που αποδίδει 370 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 465 Nm ροπής – τα οποία μπορούν να φτάσουν έως και τα 500 Nm για μικρές χρονικές περιόδους χάρη στο overboost. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο, διπλού συμπλέκτη. Στην δεύτερη περίπτωση, η λειτουργία Launch Control επιτρέπει στην M2 να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Στο Nurburgring η BMW M2 γυρνά σε 7:58, 7 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την BMW M3 E92 και 14 δευτερόλεπτα γρηγορότερη από την 1-Series M Coupe.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου