Η Γερμανική εταιρία Roding μετά την έκθεση της Γενεύης το 2013 είχε χαθεί από τα φώτα της δημοσιότητας, μέχρι σήμερα που παρουσίασε το Roadster R1. Το μικρό 2-θεσιο roadster μοντέλο είναι κατασκευασμένο πάνω σε ένα σασί από CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic) με τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια να είναι κατασκευασμένα από CFRP και αλουμίνιο. Το σώμα του είναι από πολυεστέρα, ενώ η αφαιρούμενη οροφή είναι κατασκευασμένη και αυτή από CFRP.
Ζυγίζει μόλις 995 κιλά και μηχανικά φορά τον 6-κύλινδρο κινητήρα της BMW (Ν54), που τοποθετείται στην 335i και 1Μ. Η Roding προσφέρει το μοντέλο της σε τρεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, και στην βάση αποδίδει 340 ίππους με 450 Nm ροπής. Για όποιων θελήσει κάτι πιο δυνατό υπάρχει η LS έκδοση που αποδίδει 408 άλογα και 540 Nm με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 300 χλμ/ώρα, ενώ η LS 2 αποδίδει 450 άλογα και 620 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα. Οι δύο δυνατές εκδόσεις έχουν εξελιχθεί μαζί με τον ελβετικό βελτιωτικό οίκο Daehler Design & Technik GmbH.
Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός Torsen μπλοκέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Πατά πάνω σε 18″ ζάντες με ελαστικά ημισκλίκ Toyo R888 διαστάσεων 225/40 μπροστά και 255/35 πίσω. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και φορά τετραπίστονα φρένα μπροστά και διπίστονα πίσω με δίσκους διαστάσεων 328 mm.
Στο εσωτερικό υπάρχουν δίχρωμα δερμάτινα Recaro καθίσματα με ζώνες 4 σημείων. Υπάρχει ένα σύστημα πολυμέσων της Alpine με οθόνη αφής 6.1″ το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε χρονόμετρο αλλά και χαρτογραφήσει την διαδρομή του μέσω GPS.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου