Η Porsche έδωσε μια σειρά περισσότερων φωτογραφιών των ανανεωμένων 911 Turbo και Turbo S που παρουσιάστηκαν επίσημα στις αρχές του χρόνου κατά την διάρκεια της έκθεσης του Detroit.
Τα μοντέλα είναι διαθέσιμα τόσο σε Coupe όσο και σε Convertible έκδοση και όπως θα περίμενε κανείς, οι αλλαγές που έχουν γίνει δεν είναι δραματικές. Περισσότερο εξελιγκικές είναι παρά οτιδήποτε άλλο. Για παράδειγμα, η μάσκα είναι νέα και διαθέτει διαφορετικές εισαγωγές αέρα και νέα LED φώτα ημέρας.
Στο πλάι, οι χειρολαβές είναι λίγο διαφορετικές, ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών έχουν νέο σχέδιο – επίσης, στην περίπτωση της 911 Turbo, είναι ελαφρώς φαρδύτερες, φτάνοντας την διάσταση της 911 Turbo S. Στο πίσω μέρος δε, το κάλυμμα του κινητήρα, ο προφυλακτήρας και τα τρισδιάστατα πλέον φωτιστικά σώματα διαφοροποιούν τα μοντέλα από τους προκατόχους τους.
Όσον αφορά στα μηχανικά, ο twin-turbo, επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 3.8 λίτρων, αποδίδει πλέον 540 ίππους με 660 Nm ροπής (710 Nm στην λειτουργία overboost) στην 911 turbo και 580 ίππους με 700 Nm ροπής (750 Nm στην λειτουργία overboost) στην 911 Turbo S. Η αύξηση των 20 ίππων, επετεύχθη χάρη στην χρησιμοποίηση νέων turbo με μεγαλύτερο compressor ενώ η Porsche τονίζει ότι εξακολουθεί να είναι ο μοναδικός κατασκευαστής με turbo μεταβλητής γεωμετρίας σε βενζινοκινητήρα.
Ο κινητήρας διαθέτει επίσης “dynamic boost function” που διατηρεί σταθερή πίεση υπερπλήρωσης κατά τις αλλαγές φορτίου, διακόπτοντας τον ψεκασμό καυσίμου ενώ και κρατώντας ανοιχτές τις βαλβίδες εισαγωγής. Έτσι, βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι σαν ένα είδος anti-lag.
Η 911 Turbo S Coupe, επιταχύνει πολύ άνετα στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και καταφέρνει να σπάσει το “φράγμα” των 200 μιλίων ανά ώρα, αφού η τελική της είναι 205 mph – 330 km/h. Η 911 Turbo από την άλλη, πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 3.0 δευτερόλεπτα με την τελική της να είναι 318 km/h. Παρά τις εξωφρενικές επιδόσεις, τα δύο μοντέλα δεν καταναλώνουν πάνω από 9.1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο –Coupe- ή 9.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στην Convertible έκδοση. Στο Nurburgring η Porsche 911 Turbo S “έκανε” 7:18.
Τέλος, στο εσωτερικό, οι σημαντικότερες αλλαγές είναι δύο. Πρώτον, το νέο τιμόνι που προέρχεται από την 918 Spyder και διαθέτει “mode selector” που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε Normal, Sport, Sport Plus και Individual mode.
Δεύτερον, το ανανεωμένο Porsche Communication Management σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με GPS, Wi-Fi, Bluetooth και το premium ηχοσύστημα της Bose να προσφέρεται ως standard. Standard είναι και το μέχρι τώρα extra, Sport Chrono Package.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου