Πλησιάζει το Super Bowl και όπως καταλαβαίνεις, θα αρχίσει το πανηγύρι των διαφημίσεων. Ή μήπως όχι; Ακόμα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες από πέρυσι άρχισαν να σκέφτονται λίγο πιο πρακτικά και να “αποχωρούν” από το half-time show του ακριβότερου τηλεοπτικού προγράμματος στον κόσμο. Βλέπεις 4-5 εκατομμύρια για 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης είναι πολλά λεφτά και έτσι το 2015, αρκετές εταιρίες αποφάσισαν να απέχουν.
Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσω για συνέχιση του φαινομένου αλλά μία εταιρία που αποφάσισε να ακολουθήσει τους “φυγάδες” του 2015, είναι η Mercedes-Benz. Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες πηγές, η Γερμανική εταιρία που πέρυσι είχε την “Fable” διαφήμιση για την GT, έκρινε ότι τα $10 εκατομμύρια δολάρια που θα της κόστιζε ένα σποτ 60 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του Super Bowl, μπορούν να επενδυθούν σε στοχευμένες καμπάνιες για τις νέες E-Class και SLC. Να αναφέρω ότι το 2016 Super Bowl είναι προγραμματισμένο για τις 7 Φεβρουαρίου και θα διεξαχθεί στο Levi’s Stadium στην Santa Clara της California. Η Mini, η Acura, η Audi, η Honda και η Hyundai έχουν ήδη επιβεβαιώσει την “συμμετοχή” τους στον αγώνα των διαφημίσεων.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου