O Sergio Marchionne, o διευθύνων σύμβουλος της Fiat-Chrysler παρουσίασε σήμερα το ανανεωμένο πενταετές επιχειρηματικό πλάνο όχι μόνο της Alfa Romeo, αλλά όλων των εταιριών που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του FCA. Μεταξύ των αλλαγών είναι η σύντομη κατάργηση των Dodge Dart και Chrysler 200, με την FCA να αναφέρει πως η απόφαση αυτή ήρθε λόγω της στροφής της αγοράς στα pickups και SUV μοντέλα, με την FCA να θέλει να απαντήσει στην ζήτηση αυτή το συντομότερο δυνατόν.
Με την κατάργηση των Dart και 200 τα οποία τον Δεκέμβριο του 2015 πούλησαν και τα δύο μαζί 15.310 αυτοκίνητα, την ώρα που το Cherokee, το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το Dart και 200 πούλησε 24.049 αυτοκίνητα , η FCA θα κατασκευάζει περισσότερα μοντέλα της Jeep και της Ram στα εργοστάσια Sterling Heights στο Μίσιγκαν και Belvidere στο Ιλινόις. Στο πρώτο θα κατασκευάζεται το Ram 1500 και στο δεύτερο Jeep Cherokee. Στο εργοστάσιο Τολέδο του Οχάιο η Jeep θα κατασκευάζει το Wrangler.
Ο Marchionne δήλωσε πως οι χαμηλές τιμές των καυσίμων θα παραμείνουν αρκετά χρόνια και έτσι έκανε γνωστό πως το τετράπορτο Wrangler της επόμενης γενιάς θα αποκτήσει τουλάχιστον δύο νέους κινητήρες, έναν diesel και έναν ήπιο υβριδικό, με τον δεύτερο να χρησιμοποιήσει ένα ηλεκτρικό σύστημα 48-volt που θα έχει αναπτυχθεί από την Delphi και την Bosch. Μετά το 2020 και το Ram 1500 θα αποκτήσει ένα ήπιο υβριδικό 48-volt σύστημα.
Οι πωλήσεις των sedan, hatchback και van μοντέλων της FCA παρουσίασαν πτώση 10% το 2015, με τις πωλήσεις των SUVs να αυξάνονται κατά 8%, ενώ αυτές των pickups αύξηση κατά 2%. Η FCA ξεκαθάρισε πως θα προχωρήσει στην κατασκευή νέων εργοστασίων για να καλύψει την ζήτηση, αλλά αντίθετα, προχωρά σε ανασχηματισμό της παραγωγής των εργοστασίων της.
Η Fiat Chrysler Automobiles το 2015 πούλησε 4,6 εκατ. αυτοκίνητα. Τα συνολικά έσοδα της FCA αυξήθηκαν στα 113,19 δισ. ευρώ. Προ φόρων, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη έφτασαν στα 5,3 δισ. ευρώ (+40% από το 2014 όπου είχε 1,5 δισ. ευρώ), με τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη να ανήλθαν σε 2 δισ. ευρώ, σχεδόν διπλάσια από το 2014. Η FCA ανακοίνωσε κέρδη 377 εκατ. ευρώ το 2015, αισθητά λιγότερα από τα 632 εκατ. ευρώ του 2014. Η μείωση των κερδών οφείλεται στο κόστος των ανακλήσεων, αλλά στα έξοδα των επενδύσεων που έχει προχωρήσει η FCA. Το καθαρό βιομηχανικό χρέος μειώθηκε στα 6 δισ. ευρώ, από τα 7,65 δισ. ευρώ του 2014, με την καθαρή ταμιακή ρευστότητα να ανέρχεται στα 25,23 δισ. ευρώ (26,22 δισ. ευρώ το 2014). Η FCA πλέον έχει πρόσβαση στα κεφάλαια ύψους 13 δισ. δολαρίων της Chrysler, με τον Marchionne να μπορεί πλέον να δανειστεί λιγότερα χρήματα και να χρησιμοποιεί τη ρευστότητα για την επέκταση των εταιριών της FCA. Αυτό θα μπορούσε να εξοικονομήσει έως και 1 δισ. ευρώ στην FCA έως το 2018. Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου