Όπου υπάρχει καπνός είναι δεδομένο ότι υπάρχει και φωτιά, και η έντονη φημολογία του τελευταίου 3-μηνου σχετικά με την καθυστέρηση των νέων μοντέλων της Alfa Romeo, επιβεβαιώνεται σήμερα από επίσημες πηγές.
Σε σημερινή συνάντηση των επενδυτών, η FCA αποκάλυψε ότι η πολυπόθητη αναγέννηση της Μιλανέζικης φίρμας θα καθυστερήσει για δύο χρόνια. Η FCA έχει ανακοινώσει εδώ και μήνες ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 48 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, ώστε να παρουσιάσει δεκάδες νέα μοντέλα. Από τα χρήματα αυτά, τα 5 δισ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν από την Alfa Romeo για να παρουσιάσει οκτώ νέα μοντέλα μέχρι τα μέσα του 2020, και όχι το 2018, όπως είχα αρχικά ανακοινωθεί το 2014, με τον στόχο των 400.000 πωλήσεων ετησίως από το 2018 και έπειτα να παραμένει.
Η FCA δήλωσε ότι:
Η δέσμευση στη μάρκα και τη στρατηγική των προϊόντων παραμένει στη θέση της, αλλά η έρευνα και ανάπτυξη, η παραγωγή, και η επένδυση προϊόντων θα μειωθεί μέχρι το 2018, με το προγραμματισμένη προϊοντική γκάμα να ολοκληρώνεται μέχρι τα μέσα του 2020.
Το πρώτο από τα οχτώ μοντέλα είναι η Giulia, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί λίγο μετά τα μέσα του 2016, δηλαδή 6 μήνες περίπου αργότερα από το προγραμματισμένο. Το επόμενο μοντέλο που θα παρουσιαστεί από την ιταλική εταιρία θα είναι ένα μεσαίο SUV, το οποίο θα τεθεί αντιμέτωπο με τα BMW X3, Mercedes GLC, Audi Q6, Land Rover Discovery Sport κλπ., και το δούμε στα τέλη του 2016 ή το αργότερο στις αρχές του 2017, με την αγορά των ΗΠΑ να ακολουθεί από τρεις έως και έξι μήνες αργότερα.
Από το 2017 μέχρι το 2020, θα παρουσιαστούν με τη σειρά ένα μεγάλο sedan, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα αποτελεί την πρόταση της εταιρίας στην αγορά των BMW Σειρά 5, Audi A6 και Mercedes E-Class, ενώ σχεδιάζεται να λανσαριστούν δύο ακόμα SUVs, με το ένα να μεγαλύτερο εκείνου που θα παρουσιάσει το 2017 και το άλλο μικρότερο.
Στο τέλος της δεκαετίας, θα δούμε δύο ειδικά μοντέλα, συνεχίζοντας την παράδοση που ξεκίνησε η Alfa Romeo 4C. H Also επιβεβαίωσε, επίσης, ένα νέο hatchback, το οποίο θα αντικαταστήσει τη Giulietta, και θα βασίζεται σε μια κοντύτερη έκδοση της πισωκίνητης πλατφόρμας της Giulia, με την Mito να περνά στην ιστορία, καθώς δεν θα αντικατασταθεί.
Ένας από τους βασικότερους λόγους της καθυστέρησης της παρουσίασης των νέων μοντέλων, είναι όπως είχες διαβάσει και παλιότερα η επιβράδυνση στην αγορά της Κίνας, και με το αναθεωρημένο business plan των Ιταλών, η Alfa Romeo θα στρέψει την προσοχή της στην Ευρωπαϊκή και στην Αμερικάνικη αγορά.
Το ανανεωμένο business plan μπορείς να το διαβάσεις κατεβάζοντας αυτό το PDF.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου