Στα τέλη του 2015, η Porsche αποκάλυψε τις ανανεωμένες 911 Turbo και 911 Turbo S. Χάρη στον αναβαθμισμένο twin-turbo, εξακύλινδρο κινητήρα των 3.8 λίτρων, οι κορυφαίες 911 των 540 και 580 ίππων, είναι σε θέση να επιταχύνουν στα 100 km/h από στάση σε 3.0 και 2.9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Όμως ίσως να είναι ακόμα πιο γρήγορες…
Σε πρόσφατη παρουσίαση των μοντέλων σε δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, ο αντιπρόεδρος της 911 model line, August Achleitner άφησε να εννοηθεί ότι τα νούμερα του 0-100 δεν αναπαριστούν ακριβώς τις πραγματικές δυνατότητες των δύο μοντέλων.
Μπορώ να σας πω ότι τα 2.9 δευτερόλεπτα είναι μία μάλλον συντηρητική εκτίμηση, οπότε θα μπορείτε εύκολα να τα επιτύχετε.
Όταν ρωτήθηκε πόσο γρήγορη είναι στην πραγματικότητα η 911 Turbo S, ο Achleitner δεν έδωσε νούμερα. Ωστόσο, ακούγεται ότι εσωτερικά tests της εταιρίας, έχουν δείξει έως και 2.6 δευτερόλεπτα – έναν εξωφρενικό χρόνο που συγκρίνεται στα ίσια με αυτόν των τελευταίων hypercars.
Ο Achleitner δήλωσε επίσης ότι η 911 Turbo δεν “απειλείται” από τις απλές 911, παρά την μετάβαση των τελευταίων στην εποχή της υπερτροφοδότησης, και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στα νούμερα. Τόσο η διαφορά στην ιπποδύναμη, όσο και αυτή στη ροπή “είναι σημαντικές και γίνονται αισθητές, ειδικά στην πίστα”. Ο “επικεφαλής” της 911, υπερασπίστηκε επίσης την ροπή της Turbo S – που είναι πανομοιότυπη με αυτή της Turbo, 750 Nm.
Έχουμε επαρκές περιθώριο στο κιβώτιο…
Θέλαμε να εστιάσουμε στην οικονομία καυσίμου, ταυτόχρονα με τις επιδόσεις. Γι’ αυτό είναι κατά 0.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα χαμηλότερη. Δεν βλέπαμε ανάγκη για αύξηση της ροπής στην Turbo S.
Δήλωσε το στέλεχος της Γερμανικής εταιρίας.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου