Και νέες φωτογραφίες της νέας E-Class κυκλοφόρησαν, με το μοντέλο να είναι έτοιμο προς παρουσίαση στην έκθεση του Detroit στα μέσα ερχόμενου Γενάρη. Όπως βλέπεις στις φωτογραφίες, η νέα γενιά της E-Class αποτελεί ουσιαστικά μια ένωση της C-Class και της S-Class, με την Mercedes να την εξοπλίζει και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με την κεντρική οθόνη της S-Class. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχουν τέσσερις στρόγγυλοι αεραγωγοί, με τα περισσότερα υπόλοιπα μέρη του εσωτερικού να προέρχονται από την C-Class.
Κίνηση θα παίρνει από έναν 4-κύλινδρο diesel απόδοσης 150, 194 και 231 ίππων, καθώς και από έναν 3.0-λιτρο V6 diesel απόδοσης 260 ίππων. Επίσης θα υπάρχει ένας 2,9-λίτρων twin-turbo εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας απόδοσης 317 ίππων, με την quad-turbo εκδοχή του να παράγει 405 άλογα.
Από πλευράς βενζινοκινητήρων η νέα E-Class θα φορά έναν 2.0-λιτρο turbo απόδοσης 184 ίππων (E200), 211 ίππων (E250) και 245 ίππων (E300). Στην έκδοση E400 θα συναντάμε έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα 3.0-λίτρων απόδοσης 333 ίππων, ενώ η έκδοση E450 AMG Sport θα παράγει 367 άλογα. Η E63 AMG θα φορά τον twin-turbo V8 4.0-λίτρων. Η υβριδική E350e θα συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ εξετάζεται και μια υβριδική πρόταση που θα συνδυάζει κινητήρα πετρελαίου και ηλεκτροκινητήρα. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά και με το νέο 9G-TRONIC 9άρι αυτόματο κιβώτιο, που θα στέλνουν την κίνηση είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς.
Το μεσαίο μοντέλο των sedan μοντέλων της Γερμανικής εταιρίας θα κατασκευαστεί πάνω στην MRA πλατφόρμα και θα γίνει η πρώτη Mercedes που θα εξοπλιστεί με σύστημα κλιματισμού CO2. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο ως sedan, sedan με μακρύ μεταξόνιο –σημαντική για την Κινέζικη αγορά-, station wagon, cabrio, coupe αλλά και ως CLS και CLS Shooting Brake.
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της E-Class, θα είναι η σημαντική μείωση στο βάρος κατά 75-150 κιλά και από πλευράς τεχνολογιών υπάρχουν 9 νέες τεχνολογίες, ανάμεσα τους και αυτό το πρωτοποριακό και συνάμα άχρηστο σύστημα, αλλά και το σύστημα επικοινωνίας “Car-to-X”, που επιτρέπει την επικοινωνία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και έχει ως στόχο να συμβάλει στη μείωση των ατυχημάτων που γίνονται σε κλειστές στροφές και σε διασταυρώσεις. Επίσης, διαθέτει το εξελιγμένο σύστημα Intelligent Drive Next Level, το οποίο λειτουργεί σε ταχύτητες έως και 200 χλμ/ώρα και περιλαμβάνει συστήματα όπως την υποβοήθηση διεύθυνσης για την αποφυγή ατυχημάτων ή εμποδίων, την ώθηση των μπροστά επιβατών μακριά από τις πόρτες σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, αλλά και την προστασία της ακοής των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος.
Η Mercedes τοποθετεί στη νέα E-Class, το σύστημα Steering Pilot που επιτρέπει το αυτοκίνητο να οδηγείται αυτόνομα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και συνεργάζεται με το σύστημα Distance Pilot Distronic -ενεργό cruise control- που με τη βοήθεια αισθητήρων και καμερών, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρήσει μια ασφαλή απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο, ακόμη και σε ταχύτητες έως 200 χλμ/ώρα. Επίσης σε αυτή συναντάμε τα συστήματα Active Brake Assist και Evasive Steering Assist, με το πρώτο να φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, ενώ το δεύτερο είναι σε θέση να αναλάβει στιγμιαία τον έλεγχο του οχήματος, όταν επίκειται σύγκρουση με πεζό. Η Mercedes μετατρέπει σε κλειδί το smartphone του οδηγού, μιας και μέσω NFC και κάρτας Security SIM, ο κάτοχος θα μπορεί να χρησιμοποιεί το τηλέφωνο του ως κλειδί ακόμη και όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου έχει αδειάσει.
Σε ότι αφορά τα Multibeam LED φωτιστικά σώματα. Αυτά πλέον αποτελούνται από 84 διόδους LED, με τον έλεγχο της δέσμης του φωτός να γίνεται με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια ώστε να μην τυφλώνονται οι άλλοι χρήστες του δρόμου. Τα πίσω LED φωτιστικά σώματα λειτουργούν τη νύχτα σε επίπεδο φωτεινότητας 80% μεγαλύτερο σε σχέση με τη μέρα, ενώ όταν το αυτοκίνητο σταματά, το επίπεδο της φωτεινότητας θα μειώνεται στο 60%. Η τεχνολογία αυτή της αυτόματης αντιθαμβωτικής λειτουργίας έχει επιλεχθεί από την Mercedes για να μειώσει την αντανάκλαση αλλά και να μην ενοχλούνται οι άλλοι οδηγοί.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου