Η γερμανική ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, η DMSB ανακοίνωσε στις 19 του μηνός τις αλλαγές που θα ισχύσουν από το 2016 στη προσπάθεια της να γίνει το Nurburgring Nordschleife ασφαλέστερο, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές. Ανάμεσα στα μέτρα που θέσπισε είναι και η μείωση κατά 10% της ιπποδύναμης των αγωνιστικών αυτοκινήτων στις κατηγορίες SP7, SP9/GT3, SP-Pro και SP-X. οι αλλαγές στην αεροδυναμική τους, ενώ όλες οι γόμες των ελαστικών που χρησιμοποιούνται θα πρέπει να έχουν πάρει την άδεια της.
Οι μεγαλύτερες ομάδες όμως αντιτίθενται στα μέτρα αυτά μιας και όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τους, Olaf Manthey, αν δεν υπάρχει συμφωνία σχετικά με τις προτάσεις των οδηγών, τότε αυτοί δεν θα συμμετέχουν σε κανέναν αγώνα. Οι ομάδες που είναι απέναντι από την DMSB είναι οι κορυφαίες Manthey Racing, Frikadelli Racing, Black Falcon, Car Collection και αρκετές ακόμη, οι οποίες συνολικά έχουν περισσότερα από 100 αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν στις διάφορες κατηγορίες των αγώνων που διοργανώνονται στην Πράσινη Κόλαση, ανάμεσα τους, ο φημισμένος 24ωρος αγώνας αντοχής και η σειρά αγώνων VLN.
Τι θέλουν οι ομάδες; Δεν είναι αντίθετες με τη λιγότερη ιπποδύναμη, αλλά θέλουν να υπάρξουν αλλαγές στους όρους του κανονισμού “60 periods” (ένα είδος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας που οριοθετεί τα αυτοκίνητα με ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα κατά τη διάρκεια του αγώνα), αλλά και να μειωθεί η γραφειοκρατία που θέλει να θέσει σε ισχύ η DMSB, ώστε οι ομάδες να παίρνουν άδεια για να τρέχουν στη πίστα του Nurburgring.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου